طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حفظ های پس از کار سپتوپلاستی 

سپتوپلاستی به فعالیت تصحیح انحراف تیغه بینی یا این که سپتوم گفته می شود , لزومآ این فعالیت همراه با جراحی زیبایی بینی یا این که رینوپلاستی انجام نمیشود و گهگاه صرفاً جهت تصحیح انحراف انجام میشود . 

در اینجا مراقبتهای حتمی بعد از انجام این کار ذکر می‌شود : 

- مش درون بینی روز سوم تا پنجم پس از جراحی انحراف بینی بیرون میگردد خوبتر است هنگام خروج مش به پشت خوابیده باشید . 

- 24 ساعت بعد از آن کار که محل های بخیه درون بینی بسته می‌شود می‌توانید پماد آنتی بیوتیک هر شش ساعت استفاده نمائید . 

- بعد از بیرون کردن مش باطن بینی شسشوی بینی سه توشه در طول روز با سرم نرمال سالین پیشنهاد می شود . 

- فین کردن ملایم بعد از هفته سوم مجاز خواهد بود و ورزش سنگین وزن تا پایان هفته پنجم سفارش نمی‌شود . 

- تاهنگامیکه مش باطن بینی شما است کپسول سفالکسین را هر شش ساعت میل نمایید .

تجمیل الانف

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج , محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر روز جاری در ساختمان نظام مهندسی برگزار شد , اظهار داشت : مراسم روز مهندس در استان البرز در طول روز 22 اسفندماه این سال برگزار میشود . 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان البرز بابیان این‌که سایتی به اسم ( 24 ( در طول روز پای کوبی مهندس رو نمایی می گردد , ادامه اعطا کرد : در‌این تارنما مصالح دارای اعتبار و دارنده استاندارد برای ساخت ساختمان به مالکان معرفی میشود تا سازندگان ساختمان از آن ها استفاده نمایند . 


او با اشاره به این‌که مشاجره گزینش طرح ساختمان به نظام مهندسی مربوط نیست و صاحب و مالک ساختمان در آن دخیل است , اعلام‌کرد : اداره نظام مهندسی تنها کنترل‌های نظارتی را انجام میدهد . 


قنبری بابیان این‌که در استان البرز ساخت و ساز در کوچه‌های باریک انجام می شود , بیش تر کرد : این بحران در کرج با ارتقا تعرفه جریمه کم شده است . 


او با اشاره به درخواست اداره نظام مهندسی البرز از شورای شهر کرج برای همیاری در مسئله پروژه‌های شهری و چالش ترافیک , اظهار داشت : بر این اصول قرار شد تا تفاهم نامه‌ای بین اداره و شورای شهر کرج انعقاد شود . 


قنبری با اشاره به در دست گرفتن فراوان به وسیله نظام مهندسی استان البرز تیتر کرد : 80 مهندس بر فرایند کاری مهندسین ناظر در استان آنالیز دارا‌هستند . 


او بابیان این‌که 80 درصد گزارشات مهندسین ناظر به موقع انجام می شود , افزود : 20 درصدی که دارنده تخلف است به شورای انتظامی برای صادر شدن حکم ارجاع می گردد .

آزمون نظام مهندسی

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


سئو تارنما : چه‌طور یوزرها را به جهت محتوا جذب کنید؟ 




از مهمترین هدف ها تهیه و تنظیم محتوا در فرآیند سئو تارنما جذب یوزرها و هم ترافیک است . یوزرها به خواسته مطالعه محتوای مندرج در تارنما شما در سمت وبسایت شما ساماندهی می گردند . این ترافیک یوزرها در فرآیند سئو وب سایت و همینطور برندسازی و هم کسب درآمد دارای فایده می‌باشد . البته با تکنیک هایی می‌توانید این جذب یوزرها در راستای محتوا را در سئو بیشتر نمائید . 





اصول سئو محتوا 


سئو کار 


یک کدام از مهمترین مورد هایی که می تواند استفاده کننده را در راستای وبسایت شما ساماندهی کند موتورهای کاوش است و حتما آن وجود سئو تارنما مطرح می گردد . در‌صورتی‌که شما ایتم های سئو را در محتوا رعایت فرمایید پس میتوانید بخت خویش را برای چشم شدن در موتورهای کاوش به واسط کاوش در لغت ها دارای اهمیت و هم کلمه ها بیشتر کنید . عنوان اساسی محتوا , استفاده از کلمه ها اصلی دارای ارتباط , حجم محتوا , نسخه برداری نبودن محتوا , تیترهای داخلی محتوا , لینک و پیوند های داخلی کلیه مواقعی می‌باشند که تحت عنوان اصول سئو در محتوا مطرح میشوند و می‌توانید با رعایت این ها اقبال چشم شدن خویش را در نتایج کاوش بیشتر فرمایید . 



شبکه‌های‌عمومی 

شبکه‌های‌مردمی و سئو وبسایت 


شبکه‌های‌مردمی و سئو تارنما 


نشر محتوا در شبکه های عمومی هم از عواملی است که می تواند استفاده کننده را به سوی محتوای شما سوق دهی کند . محتوای خویش را به همراه لینک و پیوند در شبکه‌های‌مردمی به اشتراک گذارید و در فیض دستور می‌توانید ترافیک و هم همینطور برندسازی را برای وبسایت خویش تقویت فرمایید که مسلما در سئو وبسایت شما هم مفید هست . 



کیفیت محتوا در سئو 

سئو وب سایت و محتوا 


سئو وب سایت و محتوا 


کیفیت محتوا یکی مهمترین فاکتورها در جذب استفاده کننده و هم در بهبود حالت سئو وبسایت شما هست . در صورتی شما محتوای کیفیت عالی تهیه و تنظیم نموده باشید پس استفاده کننده بعداز ورود به وب سایت شما تصمیم به تلاوت دیگر محتوا و مطالب نشان میدهد و همینطور در دفعات بعدی هم در صورت نیاز به تارنما شما مراجعه می نماید . در واقع شما وفاداری یوزرها خویش را ساخت کرده اید و به همراه آن اثرگذاری در سئو وبسایت را تولید نموده اید . 


طراحی سایت در مشهد

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

موضوعات مورد بررسی در‌این همایش مشتمل بر شرحی بر رفتارشناسی در تشکل ها - نگاهی به چگونگی تولید اتحاد رویکرد و همگرایی در جامعه صنعتی و معدنی - راهکارهای برون رفت از موقعیت چالش کنونی و تولید صدای واحد - نگرشی بر نقش یادگرفتن و پژوهش در جامعه معدنی و مزایای رابطه موءثر دانش کده با معادن و صنعت های متعلق بود . 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گرد‌همایی علنی عصر شنبه یازدهم دی امسال در پی بررسی لایحه برنامه ششم گسترش میهن با ۱۴۹ رای موافق , ۲۲ رای مخالف , ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ نماینده حاضر با ماده ۵۴ موافقت کردند . 

در پایان این همایش از ۵۰ نفر معدنکار با سوابق و مثال ایالت اصفهان تجلیل شد . 

از ۹ هزار پروانه صادر شده معادن , بیش تر از شش هزار معدن فعال بوده و سه هزار معدن هنوز به مدار ایجاد نرسیده است . 

از تعداد واحدهای معدنی غیرفعال حدود یکهزار و ۵۰۰ واحد بتازگی پروانه اخذ کرده و هنوز مجهز نشده اند و یکهزار و ۵۰۰ واحد هم معادن فصلی بوده یا این که بدلیل عدم نیاز بازار در ساکن شدن بسر میبرند .

آزمون نظام مهندسی

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰




کمپانی LG عاقبت از ساعت های هوشمند به شدت مورد توقع خویش موسوم به Watch Style و Watch Sport پرده‌برداری کرد . این تولیدات که با همیاری کمپانی گوگل پباده سازی شده‌است , اولیه ساعت های هوشمندی خواهند بود که به طور پیش فرض از سیستم استدلال Android Wear 2 . 0 فایده میبرند . 


ساعت هوشمند Watch Style ( تصویر بالا ) ورژن ارزان خیس و کوچک خیس خواهد بود . این ساعت به مانیتور دایره ای ۱ . ۲ اینچی P - OLED با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل مجهز شده‌است . این مانیتور از حسگر نوروفروغ فایده میبرد . 


این محصول فقط از فناوری های Bluetooth و Wi - Fi استفاده می نماید و صرفا برای کاربرانی دلخواه است که ساعتی با کاربری معمولی را می پسندند . چیپ ست Snapdragon Wear 2100 به همراه ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت یاد داخلی هم بقیه خصوصیت های طاقت فرسا افزاری آن را تشکیل می دهند . ضمن آن که کمپانی LG درین گونه از باتری با گنجایش ۲۴۰ mAh استفاده نموده است که به طور فارغ از سیم شارژ میشود . 


ساعت هوشمند Watch Style از بدنه استیل ضد زنگ و بندهای چرمی فایده می‌برد و از استاندارد مقاومت در قبال آب و گرد و غبار IP67 هم پشتیبانی می نماید . 


این محصول با بها ۲۴۹ دلار در رنگ های تیتانیوم و نقره ای و ۲۷۹ دلار در رنگ rose gold در اختیار خواهد بود . 


gsmarena _ 002 


از سمت دیگر ساعت هوشمند Watch Sport ( تصویر بالا ) محصولی بالا مقام به شمار میرود که از مانیتور ۱ . ۳۸ اینچی دایره ای P - OLED با وضوح ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل منفعت میبرد . این ساعت هم به چیپ ست Snapdragon Wear 2100 مجهز شده‌است با این تفاوت که رم آن ۷۶۸ مگابایت خواهد بود و خاطر داخلی آن هم ۴ گیگابایت است . 


این محصول به تمام فناوری های ارتباطی و حسگرها مجهز شده‌است که از دربین آن‌ها می شود به Bluetooth , Wi - Fi , LTE , GPS , NFC , حسگر ضربان قلب , فشار سنج و حسگر نوروروشنایی اشاره نمود . این ساعت هم همانند Watch Style از استاندارد مقاومت در قبال گرد و غبار و آب IP67 پشتیبانی می نماید . 


ساعت هوشمند Watch Sport هم در رنگ های تیتانیوم و آبی‌رنگ تیره با ارزش ۳۴۹ دلار دراختیار خواهد بود . اما رنگ آبی رنگ تیره آن مخصوص به مغازه گوگل خواهد بود . 


علاوه بر دکان گوگل , ساعت هوشمند Watch Style از روش خرده فروشی Best Buy هم در دست خواهد بود . ساعت هوشمند Watch Sport هم که از کانال های مخابراتی LTE پشتیبانی می نماید , بوسیله اپراتورهای مخابراتی AT&T و Verizon ارائه میگردد . 


در غایت می بایست ذکر کرد این تولید ها در هفته های آتی به طور قانونی در کشورهای ایالات متحده , کانادا , روسیه , ایالات متحده عربی , آفریقای جنوبی , کره جنوبی , تایوان , امارات متحده عربی و انگلستان عرضه خواهند شد . 

عمل بینی در مشهد

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

چاقی و لاغری


بسیاری از مشتریان که درخواست نصب دوربین مداربسته دارا‌هستند , با دقت به تجارب گذشته خویش از تماشای فیلم های تلویزیونی یا این که سینمایی درخواست های عجیبی از مجریان یا این که فروشندگان سیستم های حفاظتی می نمایند که در فعالیت با تکنولوژی روز قابلیت اجرای آن نیست . در‌این مقاله به بررسی این باورهای غیر حقیقی وواقعی میپردازیم . 

بالا بردن کیفیت تصاویر ضبط شده در سطحی غیر حقیقی و واقعی 

شاید شما نیز در فیلم های کاراگاهی جزو فیلم را چشم اید که در آن یک تصویر بی کیفیت ضبط شده از تصاویر دوربین مداربسته را وارد قابل انعطاف افزاری جادویی می نمایند و اپلیکیشن به طرزی اعجاب آور کیفیت را آنقدر بالا میبرد تا قابلیت تشخیص جزئیات در آن به‌وجود بیاید . حقیقت در سیستم های مداربسته تا حد متعددی با این باورها تفاوت دارااست . 

حقیقت این است که اکنون شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای پردازش تصویر هم قابلیت ارتقاء رزولوشن تصویر را بیشتراز 10 تا 20 درصد ندارد . این یعنی انجام این پردازش ها تاثیر چندانی بر روی کیفیت تصویر دروبین نخواهد گذاشت . وقتی که چهره‌ای کیفیت بالا ذیل ضبط می گردد بخش متعددی از داده ها تصویر از بین رفته است . منطق هم حکم می نماید که قابلیت بازتولید داده ها از بین رفته با هیچ قابل انعطاف افزاری وجود نخواهد داشت . پس تلاش فرمایید در حین گزینش دوربین ها , دوربین های کیفیت عالی تری را گزینش فرمایید . 

دوربین های بیسیم اعجاب انگیز 

بخش بزرگی از درخواست در رابطه سیستم های مداربسته مرتبط با دوربین های بیسیم می‌باشند . معمولا مشتریان توجهی به محدودیت های دوچندان متعددی این دوربین ها نمیکنند و شیوه فکری خاص و غیر حقیقی درباره‌ی دوربین های بیسیم دارا‌هستند . 

وسیع ترین نقص‌ با دوربین های بیسیم بی ثبات بودن آنهاست . این دوربین ها عموما موفقیت بیسیم محدودی دارا هستند ( در یک محیط تماما گشوده نهایتا تا 50 متر ) و اما نمی‌توان برق آنها‌را به طور بی سیم تامین کرد . استفاده از باتری نیز برای تغذیه دوربین چاره منطقی نخواهد بود چراکه باتری نهایتا دوربین را تا تعدادی روز تغذیه می نماید و می بایست به طور منظم ردوبدل یا این که شارژ شود که برای یک سیستم حفاظتی به هیچ وجه ایده آل نیست . 

گرچه استفاده از دوربین های بیسیم ناممکن نیست ولی مخارج بالا , بی ثبات بودن و محدودیت در تغذیه دوربین استفاده از آنان‌را به شدت محدود کرده . ممکن است در آتی و با ترقی دانش , قابلیت و امکان ایجاد دوربین هایی مطابق نیاز مشتریان آماده شود . 

دوربین هایی با قابلیت و امکان تشخیص و ثبت نام و نشان یا این که پلاک 

ضبط تصاویر صورت و پلاک کار پیچیده ای برای یک سیستم مداربسته نیست . کافیست دوربین کیفیت و روزولشن کافی برای ضبط این داده ها را داشته باشد . ایراد هنگامی به‌وجود میاید که مشتری از ما درخواست دوربینی ارزان با امکان تشخیص نام‌و‌نشان اشخاص یا این که ثبت پلاک را می نماید . انجام این روند ها نیازمند یک سیستم پردازش تصویر است . این سیستم ها با اعتنا به اطلاعاتی که از دوربین اخذ می نمایند و پردازش کردن آن داده ها مازاد را از تصویر ( نظیر قرائت یک پلاک ) استخراج می نمایند . 

نقص‌ این است که اکنون قابل انعطاف افزارهای ظریف انجام این پردازش ها زیاد لوکس می باشند و برای انجام این پردازش شما نیاز به یک سرور مضاعف توانمند نیز خواهید داشت . این شرکت برای شما مضاعف پرهزینه خواهد شد و فعلا استفاده از این سیستم ها صرفا برای بعضی نهادها و اداره ها توجیح مالی داراست . ولی با ترقی هایی که در دانش پردازش تصویر انجام یافته , دسترسی به‌این قابلیت و امکان ها هر روز ارزان خیس و بی آلایش خیس میگردد . احتمالا در آتی قابلیت و امکان استفاده از این سیستم در منازل نیز به‌وجود بیاید . 

توقعات دوربین حرارتی از دوربین مادون قرمز رنگ 

( برای داده ها بیشتر مقاله دوربین مداربسته حرارتی را مطالعه فرمائید . ) امروزه مشاهده کرد در شب مادون قرمز رنگ یکی‌از قابلیت و امکان های اول دوربین های مداربسته به شمار می‌رود . نور و روشنایی مادون قرمز رنگ ساختاری مضاعف شبیه فروغ مرئی دارااست با این تفاوت که برای دیده بشر قابل روئت نیست . دوربین های مداربسته این نوروفروغ را اخذ کرده و آن را بر روی نمایشگر به طور فروغ مرئی به شما نشان می دهند . بدین صورت شما خواهید توانست در زمان شب نیز تصاویر دوربین را ملاحظه کنید . 

تجمیل الانف

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

لیپوماتیک


چاقی چالش دنیای روز جاری است . کم تحرکی در کنار مصرف غذاهای چرب برهان ارتقا وزن و چاقی شده‌است . در موردها چاقی و بیشتر وزن شایان توجه , خوب تر است در سطح ی اولیه شخص درپی رعایت رژیم های غذایی کم کالری و برنامه ورزشی منظم باشد تا وزن کاهش دهد . ولی در مواقعی که وزن شخص ارگانیک است یا این که طولانی تر وزن مختصری موجود است می توان از روشهای متفاوت لاغری موضعی برای برداشتن تجمعات موضعی و رفع بد شکلی تنه یا این که اندام استفاده نمود . لیپوماتیک می تواند برای رفع چاقی های موضعی یک روش فارغ از ضرر و زیان و سوای ریسک آمبولی محسوب شود . 


روش ها و دستگاه های متفاوتی برای تخریب بافت چربی طی چندین ده سال اخیر ساخته و به تکامل رسیده اند . بکارگیری امواج ماوراء صوت , امواج رادیو فرکانس , کرایولیپولیز ( استفاده از سوز‌و‌سرما در تخریب چربی ) اعم از این تکنولوژی ها میباشد . روشهای دیگری همچون لیپوساکشن , لیزر لیپولیز و لیپوماتیک به خواسته بدست آوردن نتایج پرسرعت خیس و سوای رجوع تکامل یافته اند . و در غایت در موردها , معلق بودن پوست و چربی شکم انجام جراحی ابدومینوپلاستی نتایج بهتری در ادامه داراست . 

دست یابی به روشی که کمترین زخم بافتی و خطرها را داشته باشد , بی برگشت باشد و مریض پر سرعت خیس بهبود یابد , جزو هدف ها پزشکان و محققان این شاخه از پزشکی است . در این جهت دستگاه لیپوماتیک تاسیس شده است . 


در سیستم لیپوماتیک از نیروی فشاری هوا برای تولید ارتعاشات متفاوت در کانولای برداشت چربی استفاده می‌شود ( کانولا در واقع لوله ای به قطر حدود 3 - 6mm است که جهت ورود به باطن لایه چربی و تخلیه چربی استفاده می گردد ) . این روش اولین دفعه به وسیله یک جراح آلمانی معرفی شده‌است و مورد تایید اداره طعام و داروی ایالات متحده ( FDA ) قرار گرفته است . ' 

لیپوماتیک روشی نوین , آسوده , ایمن و مفید در مقایسه با بقیه روشهای لیپو ساکشن کلاسیک و لیزر لیپولیز است که قابلیت برداشت حجم بالای چربی از بخش ها متفاوت تن را با کمترین زخم بافتی می‌دهد . 


چربی تخلیه شده با این روش به طور همزمان به وسیله به عبارتی کانولا بیرون می گردد . درین دستگاه سیستم امنیتی در حیث گرفته شده‌است که در صورت تماس با بافت غیر چربی جنبش کانولا متوقف می‌شود . 


لاغری با لیپوماتیک میتواند چربی مازاد را از بخشها متفاوت تن همچون شکم , پهلو , ران , باسن , پشت و بازو بیرون کرده و به دلیل توجه و نازکی کار با این دستگاه , روی قسمت های اصلی خیس مانند ساق , صورت , گردن و زانو هم کار کرد .

عمل بینی در مشهد

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

 , شما‌را از استفاده از خمیر دندان غنی می ‌کند و در ازای , در باطن آن , هسته‌ای از جنس دی اکسید تیتانیوم موجود است که سبب ساز ساخت نوعی برخورد الکتروشیمیایی می‌ شود که در سود آن جرم دندان‌ها از بین می ‌رود . تیتانیوم , این فلز یک‌سری قابلیتی که در همگی جا و تمامی چیز , از موتور جت گرفته تا کادر عینک استفاده می ‌شود , جدیدا قرار است نقش جدیدتری را نیز ایفا نماید و آن نقشی مهم در ۲ مدل مسواک است که می‌ خواهند دنیای بهداشت دهن و دندان را جنبش دهند . ● مسواک نو تیتانیومی مسواک‌های نسل آتی , شمارا از استفاده از خمیر دندان غنی می ‌کند و در قبال , در درون آن , هسته‌ای از جنس دی اکسید تیتانیوم موجود است که سبب ساخت نوعی عکس العمل الکتروشیمیایی می‌ شود که در سود آن جرم دندان‌ها از بین می ‌رود . موهای برس مسواک دوم , رشته‌های ظریفی از جنس تیتانیوم میباشند که تا سال ها سلامت می‌ مثل . هر دوی این مسواک‌ها در پروسه مقدماتی بررسی , حیث مناسب محققان , دندانپزشکان و مصرف ‌کنندگان آزمایشی را به خویش جلب کرده‌اند . مسواک‌های ما , که آزمون خویش را پس داده و مقبول دندانپزشکان قرار گرفته اند , سال هاست که تغییر و تحول چندانی نکرده‌اند . در دنیای دندانپزشکی , که متخصص ها کم کم بر رمز چیزی توافق دارا هستند , این ۲ مسواک تازه توانسته‌اند تا حدودی جای خویش را بگشایند . مسواک فارغ از خمیر دندان را ژاپنی‌ها ابتکار عمل کرده‌اند . ارزش این دسته مسواک در ایالات متحده ۲۹ دلار و ۹۵ سنت است . اریک پاورز , از کمپانی بین‌المللی پاورز , که اخیراً واردات این مدل مسواک را آغاز کرده , می ‌گوید : ( مردمان تاءمل می‌ نمایند این یک گونه حقه است . در حالتی‌که ما این مسواک را در قفسه فروشگاه‌ها کنار یک مسواک ۹۹ سنتی بگذاریم , شما کدامشان را می ‌خرید؟ ( البته نیک راوتی , مدیریت یک مغازه در منهتن , معتقد است که در‌صورتی‌که یک توشه از این مسواک استفاده کرده باشید , دیگر برای خریدنش مردد نمی ‌مانید . وی می‌ گوید هر توشه که سس سالسای مورد علاقه‌ام را می‌ خورم , تا مدتی آن گاه طعم ترش آن از دهانم خارج نمی ‌رود . با استفاده از این مسواک , این طعم به راحتی از بین می ‌رود . راوتی می‌ گوید : ( این عجیب‌ترین احساساتی است که تا هم اکنون داشته ام! اینجانب پس از استفاده از این مسواک , حس بهتری نسبت به وقتی دارم که از یک مسواک معمولی استفاده می ‌کنم . ( ولی استفاده از این مسواک , به نوعی غیر مطلوب نیز هست , به این دلیل‌که که‌این مسواک برای فعال شدن به نوروروشنایی براق نیاز داراست . ( آقای راوتی , با استفاده از یک لامپ مطالعه در دهانش نوروروشنایی می‌ اندازد . ) همت این مسواک , به یک خواص دی اکسید تیتانیوم به اسم خواص فوتوکاتالیتیک بستگی دارد . این بدان معناست که دی اکسید تیتانیوم در حضور نور و روشنایی , چند واکنش‌های شیمیایی ایجاد می نماید . در گونه مسواک , استوانه باریکی از جنس دی اکسید تیتانیوم هست . تابیدن روشنایی به‌این استوانه موجب آزاد شدن الکترون‌ها با توشه منفی می ‌شود که ذرات آبستن با توشه مثبت را از جرم دندانی می ‌ربایند و سبب ساز برخورد اکسیداسیون می ‌شوند . کار مسواک زدن سبب ساز می‌ شود تا بزاق دهن دارنده توشه الکتریکی منفی شده و جرم دندان‌ها را جذب و تجزیه نماید . پزشک معالج دونالد سلمارتن , یک پژوهشگر پر رنگ از آزمایشگاه انرژی‌های قابل تجدید , در ایالت کلرادو می ‌گوید : ( معنی این کار , درست است . سازندگان این مسواک معتقدند شما می ‌توانید در دهانتان , واکنش‌های الکتروشیمیایی اکسیداسیون را انجام دهید . مبنا مورد منطقی به ‌نظر می ‌رسد و چیز به دور از خیالی نیست . ( البته دکتر معالج سلمارتن , سؤالاتی نیز راجع به جزئیات روایت دارااست . او می‌ خواهد بداند آیا ارتفاع موج نوروفروغ مرئی , برای پیشبرد عکس العمل در دهن بدون‌نور بشر کافی است؟ آیا توشه مثبتی که ساخت می ‌شود واقعاً جرم دندانی را از بین می ‌برد؟ او می ‌گوید : ( فرض بر این است که بزاق , که یک محلول آبدار و مملو‌از مولکول‌های کلیدی است , الکترولیت کافی برای شکسته شدن جرم‌هاست . ( پزشک کنیو کومی یاما , یک دندانپزشک و مدرس کالج در کانادا درحال حاضر سرگرم انجام پژوهش روی نسل نو مسواک فارغ از خمیر دندان است که وجود یک پانل شمسی در مدل شان , برخورد را تسریع می ‌کند . کمپانی شیکن اوزاکای ژاپن , تولید‌کننده مسواک فارغ از خمیر دندان , پشتیبانی پژوهش ها پزشک کومی یاما را بر عهده داراست . پزشک معالج کومی یاما معتقد است که‌این مسواک , تعداد باکتری‌های دهن را کم می‌ نماید . او می ‌گوید : ( ما می‌ توانیم ثابت کنیم که‌این محصول خواص باکتری‌کشی دارااست . ( کمپانی تولید‌کننده این مسواک می‌ گوید هسته دی اکسید تیتانیومی مسواک , هیچ زمان خواص خویش را از دست نمی ‌دهد , ولی راز مسواک می بایست بعداز مدتی بده بستان شود , به دلیل آن که موهای نایلونی برس مسواک از صورت می ‌افتند . این مجموعه , برای مسواک خویش سرهای یدکی نیز ایجاد نموده است .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

لایه برداری با اسید میوه 

متخصصان پوست , از اسیدهای میوه برای انجام لایه ‌برداری یا این که پیلینگ پوست استفاده مینمایند . آنها از اسید گلیکولیک با غلظت‌های 50 یا این که 70 درصد به‌این خواسته استفاده مینمایند که کاربردهای وسیعی مثل بهبود جوش‌های صورت , بهبود چین و چروک دقیق پوست , تقویت کلاژن ‌سازی و پیشگیری از پیری زودرس دارا هستند . 


اسیدهای آلفاهیدروکسی ( AHA ) اسیدهای ارگانیکی می‌باشند که در سیب سبز ( اسید مالیک ) , آناناس و مرکبات ( اسید سیتریک ) , نیشکر ( اسید گلیکولیک ) , میوه‌های قرمز‌رنگ و شیر ترش و ماست ( اسید‌ لاکتیک ) , بادام تلخ ( اسید ‌ماندلیک ) و انگور ( اسید تارتاریک ) وجود دارا‌هستند . 


اکثری از کرم‌های لایه‌ بردار و برنا ‌کننده دارایAHA با غلظت‌های متعدد بین 5 تا 15 درصد می باشند . 


fruit - facial 


ماسک‌های میوه نیز در واقع از اسیدهای میوه ذکر شده برای لایه ‌برداری و پیلینگ پوست استفاده می نمایند و در واقع اسیدهای میوه , با رسوخ در لایه‌ شاخی پوست , نیز بر اسیدیته لایه شاخی , نیز بر سرعت مرمت سلول‌ها و نیز بر خاصیت دفاعی و ممانعتی پوست اثر می گذارد . نکته قابل‌ دقت آن که احتمالا بعضی اشخاص به بعضی میوه‌ها حساسیت داشته باشند . 


آکنه صورت دربین اشخاص 12 تا 24 ساله فراوان شایع است . لایه برداری با اسیدهای میوه برای رفع چین و چروک‌های مضاعف دقیق پوست و آکنه یا این که جای جوش تاثیر متوسطی دارا‌هستند . 


به گفته پزشک معالج محمدحسین صالحی سورمقی - دکترای تخصصی فارماکوگنوزی مدرس دانش گاه داروسازی دانش گاه تهران در یک تحقیق کلینیکی , یک محصول دربردارنده 14 درصد اسید گیاهی گلوکونولاکتون و یک محصول دربردارنده 5 درصد ماده شیمیایی بنزوئیل پراکساید در معالجه آکنه مورد مطالعه و مقایسه به روی 150 مریض قرار گرفتند . هر دو محصول به صورت چشمگیر به روی تورم محل مجروح در دوازده هفته اثر نمودند . اثرات دو محصول تا چهار هفته اولیه شبیه همدیگر بود البته در هشت هفته بعد از آن , اثرات محصول شیمیایی چشم‏ گیرتر بود . ولی بررسی این مطالعه نشان بخشید گرچه ماده شیمیایی از اثرات قادر ‏تری برخوردار بود البته در بیشتراز پنجاه درصد کسانی که با این مواد زیر معالجه بودند عوارضی اعم از کم آبی پوست , سوختگی و پوسته پوسته شدن ظواهر گشت . دلایل در باب محصول ارگانیک کمتر از 24 درصد بود . 


این مطالعه نشان می‏ دهد که ماسک‏ های ارگانیک به مراتب دارنده دلایل جانبی کمتر از تولیدات شیمیایی بوده و برای آدم سازگارتر می‌باشند . 


اسیدهای میوه در از بین چیره موهای زیر پوستی موثرند 


استفاده از لایه بردارها که اشکال تصنعی و مصنوعی اسیدهای مشتق از میوه‌های قنددار میباشند سبب ساز برداشته شدن لایه فوقانی و مرده پوست می گردند , که در از بین بردن موهای زیرپوستی اثر گذار هستند .


استفاده از این اسیدها بسته به دسته پوست است و باید با درصد خاص و به تعداد دفعات دلخواه و ولی حیث دکتر کارشناس استفاده شوند . 


اسید میوه در زیر پوست بدن؟! 


لیزر خالکوبی یک رنگ , خیلی خوب تر و نتیجه‌ بخش‌تر از یک سری رنگ متعدد است البته این اشخاص معمولا برای پاک کردن از رنگ دیگری استفاده میکنند که خالکوبی پوشانده شود . استفاده از چندین رنگ متفاوت سبب ساز بی تاثیر شدن لیزرهای معمولی در محو خالکوبی میگردد و در این حالت برای معالجه پوست می بایست جزء آن را تراشید که در‌این‌صورت‌ قابلیت و امکان ایجاد گوشت مازاد است . 


( اسید میوه ( برای محو تاتو استفاده میگردد و سود خیر برای تاتوهای چندین رنگ داراست اما همانند بقیه روش‌های پاک‌سازی ریسک بالایی برای ساخت گوشت مازاد به‌وجود می آورد . 


53c2df9e59927w719 


نکات دارای اهمیت در استفاده از اسیدهای میوه : 


1 - آلفا هیدروکسی اسیدها حتما می بایست شب‌ها مورد استفاده قرار گیرند ترجیحا پیشین از خواب . صبح روز آن‌گاه پوست خویش را شستشو داده و در درطول روز حتما از ضد آفتاب استعمال شود . چرا‌که پوست شما بعداز استفاده از این ترکیبات به نوروروشنایی آفتاب دارای اهمیت می گردد و احتمال ساخت لک هست . 


3 - این مواد را در مناطقی از تن که پوست نازک یا این که حساس‌تری دارا‌هستند مثل پلک‌ها , اطراف چشم‌ها , لب‌ها و غشاهای مخاطی نباید مورد استفاده قرار بخشید . 


4 - در مواردی که منافذ پوست شما گشوده است به عنوان مثال بعد از شستشو یا این که تمیز کاری صورت و بعد از استحمام یا این که سونا از استفاده این ترکیبات جلوگیری نمائید . 


5 - برای غلظت‌های فراتر از 19 % این ترکیبات حتماً بایستی زیر حیث دکتر معالج کارشناس پوست مصرف گردد تا شخص در گیر دلایل احتمالی نشود .

تجمیل الانف

  • نسرین معین