طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پزشک برای این که نوع بیماری را تشخیص دهد و نحوه درمان بیمار را تعیین کند به جواب آزمایش پاتولوژی احتیاج دارد. همچنین افرادی که در حال طی کردن روند درمانشان هستند نیز برای نظارت بر پیشرفت بیماری باید آزمایش‌های مختلفی را انجام دهند. برای انجام آزمایش پاتولوژی سن افراد ملاک نیست و پزشک در صورت نیاز می‌تواند بیماران خود را در هر سنی برای انجام یک سری آزمایشان به آزمایشگاه پاتولوژی ارجاع دهد. با این حال برخی از دلایلی که باعث می‌شود پزشک از بیمار بخواهد که برای انجام آزمایش به آزمایشگاه‌های پاتولوژی مراجعه کند، عبارت‌اند از:

  • غربالگری: در این نوع آزمایشات پزشک قصد دارد تا بیماری‌های احتمالی شما را با توجه به علائمی که دارید در مراحل اولیه تشخیص بدهد. جواب این آزمایشات می‌تواند باعث جلوگیری از پیشرفت بیماری و درمان آن در مراحل ابتدایی شود.
  • ارزیابی وضعیت سلامت بیمار: بهتر است بدانید که از طریق جواب آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه پاتولوژی انجام می‌شود می‌توان بیماری‌هایی مانند دیابت، روماتیسم و یا بیماری‌های قلبی را تشخیص داد به همین دلیل معمولاً پزشکان انجام آزمایش‌های پاتولوژی را برای بیماران مشکوک به این نوع بیماری‌ها تجویز می‌کنند.
  • تشخیص بیماری: گاهی ممکن است علائم چندین نوع بیماری مختلف در بیمار وجود داشته باشد؛ بنابراین در چنین مواقعی پزشک برای بیمار آزمایش‌های متعددی را تجویز می‌کند تا بتواند با اطمینان بیشتری بیماری او را تشخیص بدهد و با توجه به وضعیت بیمار یک روش درمانی مناسب را انتخاب کند. به عنوان مثال انجام آزمایش پاتولوژی برای بیمار مبتلا به سرطان ضروری است زیرا پزشک معالج از طریق جواب این آزمایش می‌تواند متوجه شود که سرطان تا چه اندازه‌ای پیشرفت کرده است و بیمار در حال حاضر چه شرایطی دارد.
  • کنترل بیماری: گاهی انجام آزمایش‌های پاتولوژی برای ارزیابی تأثیر داروها بر روند درمان بیمار است.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

منبع:  معرفی بهترین آزمایشگاه مشهد 

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی