طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی

۵۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

به نقل از اداره نظام مهندسی ساختمان لرستان کلیات پیش نویس امتیاز دهی ارجاع عمل آنالیز جهت اعمال در اپلیکیشن جامع شهرسازی در او‌لین گرد‌همایی هیأت مدیره نظام مهندسی استان در سال ۹۶مورد موافقت قرار گرفت . ثبت کلیات پیش نویس امتیاز دهی ارجاع عمل تحلیل 



ثبت کلیات پیش نویس امتیاز دهی ارجاع فعالیت آنالیز 

ثبت کلیات پیش نویس امتیاز دهی ارجاع فعالیت آنالیز 


ثبت کلیات پیش نویس امتیاز دهی ارجاع عمل محاسبه 

با ثبت کلیات این پیش نویس و درسمت توزیع سیستماتیک و عادلانه فعالیت , سال جاری طریق توزیع تحلیل دستخوش تغییرات کلیدی خواهد شد و با اعتنا به این‌که در پباده سازی این اپلیکیشن از تجربیات استانهای برنده و پیشرو الگوبرداری شده‌است پیش گویی میگردد در سطح اجراء شاهد دستاوردهای جدیدی در سیستم ارجاع عمل بوده بنحویکه تعیین پروژه بوسیله ناظران انجام پذیرد . 


در‌این گرد‌همایی همینطور جهت گزینش تکلیف تعرفه های سرویس ها پباده سازی مهندسی در سالجاری و سفارش آن به هیأت چهار نفره استان کارگروهی متشکل از نمایندگان گروههای تخصصی تشکیل و مقرر شد تعرفه های پیشنهادی این کارگروه جهت تصمیم گیری درجلسه آینده هیأت مدیره اداره مطرح گردد . 

بررسی عملرد مالی دفتر ها نمایندگی های تابعه راجع به انتقال حق الزحمه تحلیل به حساب متمرکز استانی مطابق با آیین طومار مالی شورای مرکزی و چگونگی استفاده از سرویس ها دفتر ها حقوقی دارنده صلاحیت استان جهت ارائه سرویس ها پباده سازی در پروژه های منابع ارگانیک استان از سایر تصمیمات متخذه در نشست هیأت مدیره اداره نظام مهندسی استان لرستان بود .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

, زمین‌لرزه روز قبل شهر مشهد , دیگر از مرز هشدار و اخطار برای شهرهای کلانی که حالت شبیه این شهر دارا‌هستند , قبلی است و این قضیه نشان اعطا کرد , خطر از آن چیزی که مسئولان شهری تصورش را دارا‌هستند به شهرهای جمهوری اسلامی ایران مخصوصا شهرهای با تراکم جمعیتی و ساخت و سازی بالا , نزدیک خیس است . نیمی از شهر اصفهان و همگی تهران با زمین‌لرزه شهر مشهد مقدس فلج میشود 



نیمی از شهر اصفهان و کلیه تهران با زمین لرزه شهر مشهد فلج میشود 

اداره نظام مهندسی ساختمان اصفهان 


نیمی از شهر اصفهان و کلیه تهران با زمین لرزه مشهد مقدس فلج می گردد 

در تیرماه همین سال در گزارشی سه مشهد مقدس , کرمان و تهران در لیست هشدار برای وقوع ز‌لزله قرار گرفتند که با محقق شدن این رخداد ارگانیک برای شهرهای کرمان و مشهد مقدس در هفته اخیر , تهران بیش تر از مدام به “ روز اتفاق ” نزدیک خیس شده‌است و خطر بیخ گوش این شهر و شهروندانش ایستاده است . 


شهر تهران با داشتن گسل های فعال در حومه باطن شهر و در عمده بخش ها شهری در موقعیت بدتری نسبت به دو شهر دیگر جای‌دارد علاوه بر این‌که فرونشست های مکرر زمین در تهران و سست شدن لایه های خاکی این شهر , خطرپذیری را در پایتخت کشور‌ایران به مرز هشدارهای دور از شوخی رسانده ست . 


شهر تهران به نظر خطرپذیری در جهان درجه ششم را دارااست که در قبال زمین‌لرزه هایی که در کشورهایی شبیه کشور ایران از نگاه تراکم نظیر ژاپن چهره می‌دهد , می توان پیش گویی کرد در صورت رخداد ز‌لزله در تهران , فجایع انسانی آن قابل جبران نخواهد بود . 


طی ۱۰ سال اخیر به دلیل لود های بیشتراز حد در ساخت و سازهای تهران و تولید بحران تراکم جمعیتی درین شهر و هم فرونشست زمین , مقاومت تهران در قبال زمین لرزه از شش ریشتر به چهار و نیم ریشتر کاسته شده است و این بدان معناست که در حالتی‌که زمین‌لرزه ای شبیه شهر مشهد مقدس که دیروز فیس اعطا کرد در تهران به وقوع پیوسته بود , سرزمین اکنون مشغول یک چالش اجتماعی و سیاسی بود . 


تهران به حیث حالت پولتیک از اهمیت بالاتری در مقاوم سازی شهری برخوردار‌است البته متاسفانه سعی مسئولان شهری در سالهای اخیر و تنظیم نقشه های جامع از مناطقی که بیشترین و کمترین خطرپذیری را در قبال زمین‌لرزه داراست , سبب شده تا آگاهی همگانی در قبال زمین لرزه در شهر تهران به دستکم خویش رسد . صحیح شبیه آنچه در شهر مشهد و روستاهای همسایه آن فیس اعطا کرد و به دلیل عدم رعایت شهرسازی استاندارد و جایگاه نبودن ساختمان ها , تلفات جانی قابل تفکر و خسارت اقتصادی بخش اعظمی به شهرها و روستاها وارد آمد . 


در شهرهایی پیشرفته جهان علی الخصوص در آسیا که با خطر زمین‌لرزه های شبیه شهر مشهد , روبرو است , همین میزان ریشتر هیچ خسارتی به همراه ندارد چراکه آشنایی مدیران شهری و مردمان از جغرافیایی که در آن معاش می نمایند سبب به ارتقا استانداردهای شهرسازی شده‌است . 


در شهر تهران استانداردهای شهرسازی تطابقی با موقعیت جغرافیایی و سیاسی آن دارااست و تراکم فروشی شهرداری و فقدان وام ها برای مقاوم سازی ساختمان ها منجر شده تا تهران روی یک بمبی که هر ساعت قابلیت و امکان انفجار آن و بلعیدن شهر در خویش باشد , ساخته شود . 


ولی این حالت صرفا در تهران حاکم نیست و کلانشهرهایی همچون اصفهان هم اگر‌چه از بحران گسل های متفاوت و فرونشست در امان بوده ولی بافت های فرسوده آن هروز این شهر تاریخی را به خطر نزدیک خیس می نماید . 


عملکرد هایی که در سالهای قبلی از طرف مدیران شهری برای تجدید بنا بافت های فرسوده اگرچه واقعه را از اصفهان دورتر نموده است البته به دلیل ارتقا تراکم جمعیتی در بعضا بخش ها این شهر , بحران تلفات جانی در کمین شهر نشسته است . 


بخش ها یک و سه اصفهان نیز به سبب ساز تراکم جمعیتی و جای دادن بیشترین هکتار بافت فرسوده در خویش , بیش تر از از دیگر نقاط شهری نیاز به بازسازی و احیا داراست که متاسفانه فرآیند مرمت درین محله ها از سمت مردمان به دلیل ریزدانگی اراضی کم شده است . 


در عصر تازه مدیر شهری اصفهان طرح هر هفته یک بهره‌برداری با تمرکز بر مسئله شهرسازی مقاوم , توانست جزء بافت های مرده شهری را در‌این بخش ها احیا نماید و با رجوع جمعیت بدین بخش ها , خطر تخریب هم به دست‌کم خویش رسید البته در دیگر محله ها شهر که ساختمان هایی خیر چندان فرسوده و خیر امروزی دارااست , بایستی طرح مقاوم سازی با شرکت کردن اداره نظام مهندسی و شهرداری اجرایی شود که تا به امروز در این مسیر برنامه ای تصویب شده و اجرایی نشده است . 


شورای شهر در سالهای اخیر با تمرکز روی بافت های فرسوده از مقاوم سازی ساختمان هایی که در ده سال ۷۰ و ۸۰ در شهر اصفهان تشکیل‌شده و با استانداردهای روز نظام مهندسی و مقاومت در قبال زمین‌لرزه هم انطباق ندارد , غافل بوده است و به همین باعث شهرداری هم پروژه ای در این مورد در دست مبادرت و اجرا ندارد . 


به اذعان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ساختمان هایی که در شهر اصفهان از سالهای ۸۵ به آنگاه تاسیس شده است مطابق بازنویسی دوم دین طومار نظام مهندسی و استانداردهای بین المللی ساخت و ساز است البته سایر ساختمان های شهر که قدمت ۲۵ تا ۱۵ ساله داراست , توان مقاومت مقابل ز‌لزله را ندارد! . 


ساختمان هایی نیز که در بافت فرسوده شهری جای‌دارد , توان تحمل چهار ریشتر زمین‌لرزه را دارااست و این یعنی در حالت شبیه روز گذشته شهر مشهد , بخش ها یک و سه اصفهان تماما تخریب و تلفات انسانی شایان توجه بود! . 


یکی‌از باورهای خطا که سبب شد در سالهای اخیر به مقاوم سازی بافت های فرسوده و ساختمان های با قدمت ۱۵ تا ۲۵ سال بی توجهی شود , سوابق عدم وقوع ز‌لزله در شهر اصفهان است ولی نکته قابل تفکر در این مورد این است که ز‌لزله بم نیز ۲۵۰۰ سال پس از ساخت ارگ بم در‌این شهر صورت اعطا کرد و باعث به یک چالش شهری که کل مملکت را سرگرم خویش کرده بود , شد . 


با این عامل شهر اصفهان هم با تمامی اثرها تاریخی و منابع انسانی در خطر مستمر جای دارد و در صورتی نگاهی به آخری آماری که در سال ۹۱ در امر گسل های ثبت شده این شهر بیندازیم , لزوم مقاوم سازی شهر و آمادگی برای مدیر چالش را بیشتر متوجه می شویم . 

براساس مطالعات پهنه بندی زمین‌لرزه در اصفهان ۱۶ گسل در استان به ثبت رسیده است که اگر چه بیشتر آنان در شهرهای کویری واقع است البته چه بسا پس لرزه های , زمین‌لرزه های شهرهای شرقی و شمالی اصفهان می‌تواند , بافت های فرسوده شهر اصفهان را تهدید نماید . 


با این به حساب آوردن می توان تقریب زد که ۵۰ درصد منزل های اصفهانی‌ها در قبال ز‌لزله مقاوم نیست البته مبادرت شهرداری در عدم صادر شدن جواز برای تعالی سازی درین شهر به خصوص در هسته مرکزی , خاطر شهروندان از کاهش خسارات ناشی از خطراتی شبیه زمین‌لرزه پاره ای سهل و آسان باشد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


داشتن خواب کافی تاثیرات مثبت فراوانی را بر معاش شخص داراست . شما با داشتن خواب کافی میتوانید روزی سرشار از انرژی و وقار را تجربه فرمایید . یک خواب مطلوب قادر است تاثیرات مثبت متعددی را بر در دست گرفتن و کاهش استرس شما داشته باشد . تقویت و زیبایی پوست امتیاز مثبت دیگری است که شما با خواب کافی بدست میاورید . 

یک کارشناس پوست و گیسو با اشاره به‌ا  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

ن‌که هیچ چیز نظیر یک خواب عالی نمی‌تواند بر سالم پوست اثر بگذارد , اظهار‌کرد : خواب کافی به تنهایی توشه متعددی از زیبایی پوست را به دوش می کشد . 


همایون مژدهی آذر کارشناس پوست و گیسو با اشاره بدین این‌که هنگامی عالی نخوابید , استرس و اضطراب‌تان بیشتر میگردد ; اظهار داشت : استرس همراه با بی خوابی دو برهان تشدید کننده برای تهدید پوست سلامت می‌باشند . 


او بابیان اینکه کم خوابی بدون شک میزان انرژی شخص را کاهش داده و شادابی پوست او‌را نیز زیر تاثیر قرار می دهد , افزود : تاثیر اضطراب و استرس بر پوست بیش تر از حد تصور است به نحوی که با داشتن استرس روزمره , پوست دارای اهمیت شده و همین آلرژی واکنش‌های پوستی را در ادامه خواهد داشت . 


عضو انجمن متخصص ها پوست کشور ایران ادامه اعطا کرد : آکنه بزرگسالان و چه بسا پسوریازیس نیز با استرس و اضطراب تشدید میشود و جوش‌های عفونی و التهابی نیز ارتقاء پیدا می‌نماید که‌این جزء تاثیر استرس بر پوست است . 


به گفته مژدهی آذر علاوه بر پوست , گیسو و ناخن هم زیر تاثیر این چالش آسیب پذیر می گردند و ریزش مو‌ها چندبرابر میشود بدین ترتیب استرس شخص را ضعیف کرده و همین ضعف مقاومت پوست را علیه عوامل بیرونی کسر کرده و به راحتی آن را در معرض حساسیت و التهاب قرار میدهد . 


این کارشناس پوست و موی تصریح کرد : اشخاص بایستی استرس را رئیس نمایند تا اعصاب و روان آرامتری داشته و پوستشان تندرست و شاداب بماند که استفاده از ورزشهایی مثل یوگا به‌این فرمان یاری میکند . 


او اظهار داشت : مراقبت‌های ذکر شده قادر است تا حدود متعددی تندرست پوست را تضمین نماید , ولی خوب تر است دست کم یک توشه در سال به کارشناس پوست و موی مراجعه‌نمایید , چون وی میتواند به طور تخصصی پوست و مو شما‌را بررسی کرده و با دقت به وضعیتی که دارااست شایسته ترین مراقبت‌های پوستی را سفارش نماید . 


مژدهی آذر یادآور شد : مراجعه هر ساله در حالتی که است که پوست تان خلل خاصی نظیر اگزما , پسوریازیس , روزآسه ( آکنه بزرگسالی ) و … نداشته باشد , در غیر این صورت مراجعه به کارشناس می بایست مداوم و در فواصل هنگامی کوتاه صورت پذیرد تا با گاز معالجه حتمی در لحاظ گرفته شود .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


ویتامین E را می توان اعم از ویتامین های محلول در چربی اسم پیروزی که مصرف آن قادر است فواید فراوان متعددی را برای تن داشته باشد . ویتامین E به جهت این‌که بخشی از ویتامین های محلول در چربی است در اکثر اوقات مواد غذایی مثل میوه نیست و یا این که میزان آن فراوان قلیل است . با دکتر معالج درود همراه باشید . 

روی بسیاری از تو   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

ا نگهداری از پوست برچسبی در بیشتر مواقع خودنمایی می نماید : حاوی ویتامین E . بر همین پایه , بسیاری از ما این مدل در لحاظ می گیریم که ویتامین E چیز خوبی برای پوست محسوب می شود . البته آیا این ماده مغذی به آن میزان که اندیشه می کنیم برای پوست مفید است؟ 

به گزارش “ دِ کات ” , به گفته پزشک کریس دی آدامو , استادیار دانشکده مریلند , ویتامین E خانواده ای از هشت ماده مغذی گوناگون است که برای تندرست آدم ضروری میباشند . این ترکیبات همگی محلول در چربی میباشند و این به معنای آن است که برای جذب در تن آدم به نوعی از چربی نیاز دارا‌هستند . 

ولی به صورت کلی , ویتامین E یک آنتی اکسیدان حاذق است و از ما در قبال رادیکال های آزاد که می توانند موجب صورت گیری آسیب های مزمن نظیر سرطان و مشکلات قلبی شوند , مراقبت می نماید و همچنین در رویارویی با التهاب نقش داراست . نتایج مطالعه ای جدید نیز به این نکته اشاره داشت که ویتامین E احتمالا به پیشگری از زوال عقل یاری دهد . 

منابع ویتامین E چه چیزهایی هستند؟ ویتامین E به صورت طبیعی در بسیاری از مواد غذایی موجود است و از این رو , دریافت آن از طریق یک رژیم غذایی عادی راحت است . به گفته بریجیت زیتلین , متخصص تغذیه , این ماده مغذی در آووکادو , بادام , سیب زمینی شیرین , دانه آفتابگردان , غلات بدون نقص , ماهی قزل آلا , روغن زیتون , اسفناج , و بسیاری مواد دیگر یافت می شود . همچنین , این ویتامین به غلات غنی شده طولانی تر می شود . همچنین , ویتامین E را می توان در قالب کامل کننده مصرف کرد و به طور موضعی از طریق کرم ها مورد استفاده قرار اعطا کرد . 

البته آیا ویتامین E به واقع برای پوست عالی است؟ خوشبختانه به لحاظ می برسد استفاده از تولیدات حاوی ویتامین E بی فایده نیست و این ترکیب اثر مفیدی بر پوست آدم دارااست . ویتامین E دارای ویژگی ضد التهابی است که به پیشگیری از قرمزی , پف , و دیگر مورد ها التهاب عمومی در پوست ما امداد می نماید . از سوی دیگر , ویژگی آنتی اکسیدانی این ویتامین به پیشگیری از نماد های پیری و چین و چروک ها امداد می نماید و همچنین در خلاص شدن از شر جای آسیب ها نقش داراست . 

اکنون شاید این پرسش مطرح شود که به چه میزان ویتامین E نیاز داریم؟ بنابر گزارش کلینیک مایو , میزان مصرف توصیه شده روزمره ویتامین E برای بزرگسالان ۱۵ میلی گرم است . بانوان حامله نیز به میزانی شبیه نیاز دارا‌هستند , البته برای مادرها شیرده برابر با ۱۹ میلی گرم است . بیشتر مردمان به راحتی میزان ضروری از ویتامین E را از رژیم غذایی روزمره خویش دریافت می نمایند و از این رو , نبود آن نادر است . 

چه اتفاقی چهره می دهد در‌صورتی‌که به میزان کافی ویتامین E مصرف نکنیم؟ همانگونه که در صدر اشاره شد , نبود ویتامین E در میان بزرگسالان نادر است , البته در صورتی با این شرایط مواجه باشید , احتمالا حیف کردن هماهنگی ماهیچه ها , نقص‌ در بینایی , و خلل در گفتار را تجربه کنید . افرادی که در معرض خطر نبود ویتامین E قرار دارا هستند , آنهایی می‌باشند که در جذب چربی خلل دارا‌هستند زیرا همانطور که پیش‌تر اشاره شد , این ماده مغذی محلول در چربی است . در همین راستا , در صورتی‌که با هر مدل بیماری روده تحریک پذیر مواجه باشید به ظور بالقوه در معرض خطر قرار دارید .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


سئو کردن سایت جوملایی 

با همین تعدادی مبادرت مضاعف معمولی وب سایت جوملای خویش را سئو فرمایید حال که جوملا رو تحت عنوان سیستم مدیر محتواتون تعیین کردید , حتما براش یه قالب نیز خریدید یا این که پباده سازی کردید و بعد از آن نیز با خلاقیت خودتون محتوای قابل قبولی فراهم و بهش طولانی تر کردید . هم اکنون سایتتون فراهم است که به مشتریان درخواست کننده عرضه بشه <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

و مشتریها نیز داده ها کارتهای اعتباریشونو وارد نمایند و پولها به حسابتون روان بشن . ولی یه مشکلی می‌باشد : اگه یه جوملا رو سوای پیکربندی و شغل های دیگه نصب کرده باشید و بی آلایش باشه , حتما متوجه میشید که کسی نمیاد . زیرا اون همگی مشتری که متقاضی… 

بازاریابی محتوا با پباده سازی تارنما جوملا 

اهمیت محتوای عالی خیلی زیاده و می بایست صحیح مدیر بشه . نخستین بایستی روش بازاریابی محتوا رو پیاده فرمایید و سپس برای جای مطالبتون تصمیم بگیرید . برای این‌که راحتتر مطالب منتشر بشه , معمولا از سیستم رئیس محتوا یا این که CMS استفاده می کنن . یکی‌از جنبه های اساسی رونق کسب اینه که منظم و پیوسته مقاله بذارید تو تارنما . مرتبه و نرخ تبدیل بایستی هدفتونو از بسط تارنما , بهبود مرتبه موتور کاوش و نرخ تبدیل قرار بدید . برای این که بتونید تو موتورهای کاوش سکو خیر و خوبی بگیرید بایستی روش هایی بکار ببرید که بروزرسانی های محتوای سایتتون راحت و موثرتر بشه . همونطور که…

افزایش جوملا 1 . 5 به 3 یا این که 2 . 5 

چنانچه که هنوز از ورژن 1 . 5 جوملا استفاده می‌نمایید حالا زمان آن رسیده تا ورژن جوملای خویش را به 2 . 5 و یا این که 3 افزایش دهید . عملیات ارتقا جوملا 1 . 5 به 2 . 5 و 3 در حقیقت ارتقا نیست و شما باید از جوملا 1 . 5 به جوملا 2 . 5 و 3 مسافرت فرمایید . برای انجام این فعالیت در بالا باید کامپوننت jUpgrade را که در پوشه پیوست وجود دارد در سیستم رئیس محتوای جوملا 1 . 5 خویش نصب کنید . بعد از نصب فراموش نشود در در اختیار گرفتن پانل جوملا به بخش افزونه های جوملا 1 . 5 خویش Extensions >> plugin manager… 

افزودن فولدر پیوست به فرم تماس با ما جوملا 

درین مقاله قصد دارم به شما طرز بیشتر نمودن فولدر پیوست به فرم تماس با ما جوملا را فراگیری دهم که در‌این مقاله فولدر های اساس ای جوملا مورد تغییر‌و تحول قرار میگیرند و بدین ترتیب خوب تر است از فولدر های اساسی خویش فولدر حامی تنظیم کنید . دو فایلی که در‌این عملیات مورد تغییر و تحول قرار میگیرند در دو نشانی زیر میباشند : /components/com _ contact/views/contact/tmpl/default _ form . php /components/com _ contact/controllers/contact . php 

رعایت اصول سئو در سایت جوملا 

جوملا یکی قویترین سیستم های مدیر محتوا است که بعداز وردپرس بیشترین میزان استفاده را دربین سیستم های مدیر محتوا داراست و با دقت به انعطاف آن از دوست داستنی ترین ها میان برنامه نویسان سایت هست . از هر سیستم مدیر محتوایی که استفاده می‌نمایید باید روش صحیح استفاده از آن را بدانید تا از سایت خویش شایسته ترین فیض را بگیرید . برای آنکه سایت جوملای شما از دید سئو مشکلی نداشته باشد و سایت جوملایی شما برای موتورهای کاوش باصرفه سازی شده باشد میتوانید این مقاله را مطالعه… 

بعضا از کامپوننت های ساخت بانک داده ها در جوملا 

کامپوننت های بخش اعظمی برای ساخت بانک داده ها در جوملا وجود دارا‌هستند که هرمورد از آنان تجهیزات خاصی دارا‌هستند و در‌این مقاله یک سری مورد کلیدی از این کامپوننت ها را برای شما بررسی می‌نمایم . ولی با استفاده از شالوده جوملا و بخش مقاله ها آن هم می‌توانید بانک های اطلاعاتی معمولی مثل یانک مقاله ها تولید نمایی . این مقاله به شما کامپوننت های مرسوم و همگانی را برای تولید یانک های داده توسعه یافته خیس معرفی می‌نماید . K2 یکی‌از مهترین کامپوننت های ساخت ساخت بانک داده در جوملا هست که دارنده سیستم فیلدهای توسعه یافته مرتبط با هر… 

تصاحب کردن نشانی مبنا و فعلی در جوملا 

در برنامه نویسی جوملا مواقع بخش اعظمی داشتن نشانی شالوده جوملا و نشانی فعلی که در آن هستیم ما یحتاج است که روش های اکثری برای بدست آوردن این دو موجود است . در بخش زیر دو تابع دارای اهمیت را برای به دست آوردن این دو اندازه برای شما ابلاغ مینمایم : کد تصاحب کردن نشانی اساس جوملا برای آنکه نشانی اساس جوملا را بدست بیاوریم می‌توانیم مطابق با مقاله آموزشی جوملا در‌این نشانی https : //docs . joomla . org/JURI/base فعالیت نماییم : echo ' Joomla base URI is ' . JURI : : base ( ) . ( 

( ; echo ' Joomla base URI ( path only ) is ' . JURI : : base ( true ) . ( 

( ; که… 

گویش پارسی و راست به چپ ماژول ورود و عضویت پاپ آپ BT Login جوملا 

ماژول BT Login یکی شایسته ترین و قدیمیترین ماژول های عضویت و ورود یوزرها در جوملا هست که تجهیزات جانبی فراوانی دارااست . این ماژول امکان نمایش فرم ورود و نام نویسی صرفا با دو پیوند را داراست که با کلیک بر روی لینک و پیوند ورود فرم ورود به طور پاپ آپ نمایش داده میشود و با کلیک بر روی نام نویسی فرم نام نویسی هم به طور پاپ آپ نمایش داده میگردد . در‌این مقاله پوشه گویش پارسی و کد CSS را برای راست به چپ نمودن این ماژول جوملا برای شما دوستان قرار دادم . اما فولدر زبان… 

کامپوننت های مجانی ساخت سایت اطلاع رسانی در جوملا 

ساخت تارنما اطلاع رسانی در جوملا فراوان معمولی میباشد چون کامپوننت های مجانی اکثری برای راه‌اندازی وبسایت های اطلاع رسانی برای جوملا موجود است که برای استفاده کافی است کامپوننت را از وب سایت قانونی اکستنشن های جوملا دانلود نموده و در سیستم جوملای خویش نصب فرمایید . در بخش زیر به شما تعدادی مورد از برگزیدگان کامپوننت های بدون‌پول ساخت وبسایت اطلاع رسانی در جوملا را معرفی می‌نمایم و دموی هر کدام از این کامپوننت ها را می‌توانید در پیوند کامپوننت لینک و پیوند Demo مشاهده فرمائید : Almond Classifieds Almond Classifieds یکی قدیمیترین کامپوننت های فعال‌ساز‌ی وب سایت اطلاع رسانی و… 

درگاه پرداخت آنلاین بانک تجارت مغازه اینترنتی ویرچومارت VirtueMart 

ویرچومارت VirtueMart یک کدام از قدیمیترین و قویترین سیستم های فعال سازی مغازه اینترنتی جوملا است که دارنده قابلیت و امکان های فراوانی است . این برنامه تحت عنوان یکی‌از پلاگین های جوملا می‌باشد که بر روی سیستم مدیر محتوای جوملا نصب می گردد . با اعتنا به درخواست فراوان مشتریان دارکوب به جهت مهیا سازی درگاه پرداخت آنلاین بانک تجارت این دکان اینترنتی بر آن شدیم تا این افزونه را مهیا سازی نموده و بار گذاری نماییم . میتوانید افزونه را از فولدر پیوست همین مقاله دانلود فرمایید و برای نصب کافی است از بخش extension manager سیستم رئیس محتوای جوملای خود…<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


با یادگرفتن وردپرس pdf در خدمتتون هستیم این فراگیری وردپرس به طور گام به گام از مقدماتی تا ماهر است و قالب یک فولدر pdf اماده شده‌است . برای وردپرس روزمره در وبسایت های متعدد فراگیری های گوناگونی منتشر میشه که بایستی برای یادگیری وردپرس کلی در نت بگردیم تا یادگرفتن های گام به گام را که همگی موردها واجب رو توضیح داده مطالعه کنیم , یادگرفتن های وردپرس pdf در محیط نت هم یافت میگردد که مضاعف قلیل هستن . ما درین بخش یکی‌از شایسته ترین کتاب های وردپرس را برای شما قرار میدیم تا در هر جایی همراه خویش داشته باشید و بتونید مطالعش فرمایید . 

<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>


بخش های متفاوت از این یادگرفتن وردپرس برگرفته از وردپرس پارسی wp - persian . com و wordpress . org و همچنین از بخش هایی از کتاب های WordPress for dummies و Rockstar WordPress است . در زیر به بخش های متفاوت و راز فصل های این pdff وردپرس اشاره می‌کنیم . 


یادگرفتن وردپرس pdf گام به گام تا ماهر 


فصل اولیه : تعاریف اولیه 


CMS چیست؟ 


چرا شما یک CMS اضطراری دارید 


ویژگی های یک سیستم مدیریت محتوا 


WordPress وردپرس چیست؟ 


چرا وردپرس ؟ 


ویژگی های ورژن جدید وردپرس چیست و دانلود وردپرس ؟ فصل دوم : آغاز به کار 


نصب و رویکرد اندازی wordpress 


– برروی سرور 


– برروی سیستم محلی 


تنظیمات اولیه 


فصل سوم : محیط کار 


کار با بخش مدیریت پست 


– ایجاد یک پست 


— آشنائی با نوار ابزار 


– ویرایش یک پست 


کار با بخش مدیریت برچسب ها 


– برچسب چیست؟ 


– مدیریت برچسب ها 


کار با بخش مدیریت گروهه 


– مدیریت گروهها 


مدیریت یک سری رسانی ای ها 


– درج محتوای جدید به کتابخانه 


– مدیریت کتابخانه 


مدیریت پیوند ها 


– بیش تر کردن یک پیوند جدید 


– مدیریت پیوند ها 


– آشنائی با پیوند مدل ها 


مدیریت ورقه ها 


– دلایل استفاده از برگها 


– بیشتر کردن یک صفحه جدید 


– مدیریت ورقه ها در وردپرس 


مدیریت دیدگاه ها در وردپرس 


– آشنائی با بخش مدیریت دیدگا هها 


فصل چهارم : آشنائی با قالب وردپرس 


قالب چیست و دلالیل استفاده از آن 


– روش نصب قالب وردپرس 


– استفاده از ابزارک ها 


– آشنائی با ویرایشگر 


– امکانات خویش قالب ها 


– نکاتی در امر طراحی قالب 


فصل پنجم : آشنائی با پلاگین وردپرس 


پلاگین چیست؟ 


– کاربرد پلاگین ها 


– دانلود یک پلاگین 


– طریق نصب پلاگین 


– مدیریت پلاگین 


– ویرایش یک پلاگین 


– پیدایش رسانی یک پلاگین 


– آشنائی با تعدادی پلاگین 


فصل ششم : تنظیمات پیشرفته مدیریت کاربران 


– طولانی تر کردن یک کاربر جدید 


– نام نویسی کاربران 


– مدیریت کاربران 


بازگرداندن کلمه عبور 


پیدایش رسانی wordpress 


پشتیبان گیری از wordpress 


آشنائی با بخش ابزارها 


– دورن ریزی در وردپرس 


متعلق به مورد بعدی فولدر برون ریزی شده را از این روش می توان وارد کرد یا این که به اصطلاح import کرد . 


– برون ریزی در وردپرس 


برون ریزی برای پست کردن یا این که به اصطلاح export می‌باشد که از محتوای وبسایت یک فولدر با فرمت xml روی رایانه ذخیره میکنید 


آشنائی با بخش تنظیمات 


همون طور که در صدر مطالعه کردید این یادگرفتن وردپرس pdf بی نقص و کامل می‌باشد که می تونه برای آغاز عمل دوچندان دلخواه باشه , بخش های متفاوت وردپرس رو بی نقص توضیح داده . این کتاب pdf وردپرس 145 کاغذ است .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


خانهنمونه کارهاطراحی وب سایت 

پباده سازی سایت 

روند کاری 

پباده سازی دمو بدون پول 

راهنمای ارزش 

سئو سایتتماس با ما 

در رابطه ما 

تماس باما 

مقالاتپیشنهاد ویژه 

در خواست مشورت کردن 

یادگرفتن پباده سازی تارنما با وردپرس در ۲ ساعت! ( به روزرسانی ۲۰۱۶ ) 

فراگیری پباده سازی تارنما با وردپرس در ۲ ساعت! ( به روزرسانی ۲۰۱۶ ) 

مطمئنم شما این راهنمای پباده سازی تارنما مجانی را دوچندان دوست خواهید داشت . زیرا پرسرعت خیس از هر حالتی میتونید باهاش به ساخت یک سایت مجانی خوب بپردازید<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> . 

یک راهنمای قدم به قدم و معمولی برای هر هر که بخواهد فراگیری پباده سازی تارنما وردپرس را از اساس در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت تارنما بدون پول بپردازد . در‌این راهنما تلاش کردم کمتر از کلمه های تخصصی پباده سازی وب سایت استفاده کنم تا برای شما مشکلی پیش نیاید . 

۳ تراز سرعت بالا درین راهنما 

۱ . پلتفرم دلخواه برای پباده سازی تارنما خویش را گزینش فرمائید . 

۲ . اسم دامین و صاحب خانه وب سایت خویش را گزینش نمایید . 

۳ . سایت خویش را نصب , پباده سازی و دستکاری فرمائید . 


#قدم نخستین : پلتفرم دلخواه برای پباده سازی تارنما خویش را گزینش فرمایید . 

گذشته از این که شما درخصوص طراح و اسم دامنه خویش نگران باشید , شما بایستی تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت سایت خویش بکار می‌گیرید . 

مراد اینجانب از پلتفرم چیست؟ 

خب , وقتی که اینجانب در سال ۱۳۸۸ آغاز به پباده سازی وب سایت کردم , بخش اعظمی از وب سایت های با استفاده از HTML ( کد ) , CSS و چه بسا فلش ساخته می شدند . این زمان اکثری را برای یادگیری ساخت تارنما از اینجانب گرفت . 

به همین منظور بیشتر مردمان هنوز نیز فکر میکنند ساخت تارنما از ابتدا نقص‌ است و یا این که نیاز به اندازه متعددی از مهارت های برنامه نویسی و پباده سازی داراست . – ولی این تا حدی صحت دارد ولی برای پباده سازی هر وبسایتی نه! 

در سال ۲۰۱۶ , سیستم های رئیس محتوا ( CMS ) مثل وردپرس وجود دارا هستند که تولید یک سایت را برای کلیه قابل دسترس کرده اند . 

به عبارت بی آلایش , یک سیستم مدیر محتوا ( یا این که پلت فرم ساخت وبسایت ) , یک بستر استفاده کننده پسند برای ساخت سایت و مدیر محتوای آنلاین آن , به جای استفاده از یک جور از صفحه های کدنویسی شده‌است . 

سه پلتفرم دوست داستنی ساخت تارنما در سال ۲۰۱۶ 

popular - website - platforms 

همانگونه که شما میتوانید در نمودار بالا بینید , در حدود نیمی از وبسایت ها در وب در درحال حاضر ساخت بر روی پلت فرم وبسایت وردپرس می‌باشند . صرفا بدین آمار به وسیله W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید . 

البته چرا وردپرس از سایر خوبتر است؟ 

هیج جای عالم راهی خوب تر و سهل وآسان خیس از وردپرس برای ساخت یک سایت مجانی پیدا نمیکنید , چون : 

۱ . وردپرس پارسی مضاعف خوب و آپ تو دیت است . 

WordPress این سیستم مدیر محتوا ( CMS ) در مرز و بوم ما نماینده قانونی دارااست و همه ورژن های آن به طور مجانی در سایت وردپرس پارسی قرار می‌گیرد . 

۲ . وردپرس تماما بدون‌پول است , همراه با اکثری از پوسته ها و تم های خوشگل که می‌توانید گزینش نمایید . 

یادگرفتن پباده سازی تارنما مجانی با وردپرس زمانی زیباتر می‌شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های بدون پول برای این CMS موجود است . از منابع بدون پول آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع مبلغی آن می شود به تارنما themeforest اشاره کرد . 

نکته دیگر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان سایت را دارااست که در دل همین مردمان می‌باشند . تارنما نکسار هم قالب وردپرسی است که به وسیله گروه ما ایجاد شده است . در قالب های مو جود وردپرس با مقداری گشت و گذار میتوانید خلاقانه ترین پباده سازی وب سایت ها را مشاهده کنید و از فی مابین آن قالب ها برای خویش دانلود نمایید . 

۳ . وردپرس برای نو کاران خوب ست! 

در صورتی‌که شما می‌توانید در ورد مایکروسافت مقاله بنویسید پس میتوانید محتوای وب سایت خویش را در وردپرس نیز وارد نمایید . شما می‌توانید با پلاگین های وردپرس وب سایت خویش را توسعه و گسترش دهید و نسبتاً هر امکاناتی در ساخت سایت خویش نیاز داشته باشید از افزونه های وردپرس به طور مجانی استفاده فرمایید . با “ افزونه ها یا این که به عبارتی پلاگین ها ” شما قدرتمند به افزودن فرم های تماس , فرم های اشتراک , آلبوم عکس و … برای سایت تان خواهید بود . مضاعف بی آلایش است , نه؟ 

۴ . وردپرس برای وب سایت های کوچک یا این که بزرگ؟ پاسخ : خوب برای هر دو 

از وب لاگ های همگانی تا وبسایت های شرکتی خوشگل و مغازه های آنلاین , وردپرس می‌تواند در هر مدل از پباده سازی وبسایت شایسته ترین پبت فرم انتخابی شما باشد . وردپرس بوسیله eBay , موزیلا , رویترز , CNN , Google Ventures و چه بسا ناسا استفاده می گردد . 

۵ . معمولا قالب های فراهم وردپرس Responsive خواهند بود , یعنی برای گوشی , تبلت و رایانه با صرفه گردیده اند . 

پس سوای استخدام یک طراح سایت , می توانید به طور به طور همزمان ورژن تلفن همراه و تبلت وب سایت خویش را داشته باشید . 

۶ . پشتیبانی بزرگ و جامعه بزرگ برنامه نویس برای یاری به بسط وردپرس . 

بخاطر استفاده بخش اعظمی از مردمان از این پلت فرم ( اینترنت مستر ها , بلاگ نویسان , بسط دهندگان تم و سازندگان افزونه ) , کشف کردن یاری پر سرعت زمانی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت میگردد . شایسته ترین جا برای این عمل انجمن وردپس پارسی است . 

سفارش اینجانب این است که در شرایطی که شما به‌دنبال کتاب یادگرفتن پباده سازی وب سایت هم می گردید , کتابی را بخرید که یادگرفتن ساخت سایت با وردپرس را داده باشد . 

اما , دیگر پلت فرم های سیستم رئیس محتوا هم برای پباده سازی وب سایت موجود هست . 

دروپال یک پلتفرم فراوان توانا است که دوستداشتنی برای پباده سازی اینترنت و برنامه نویسان زبده است , البته با یک منحنی یادگیری سخت! که یک گزینش بد برای مبتدیان به حساب می‌آید . 

جوملا مشابه وردپرس است و استفاده متعددی برای مغازه های آنلاین میگردد . البته شما دستکم بایستی مقداری از برنامه نویسی وب سایت رمز در بیاوردید تا بتوانید با این platform پباده سازی تارنما فرمائید . 

در حالتی که می‌خواهید جزئیات بیشتر بدانید , این لینک و پیوند را ملاحظه کنید که یک مقایسه دوچندان جامع بین وردپرس , جوملا و دروپال نموده است . 

در تراز #۲ , اینجانب شما‌را از روند گزینش یک اسم دامنه عالی و جستن یک فضای برای میزبانی وبسایت تان با خبر میکنم . 

در سطح ۳ , اینجانب به شما نشان می دهم که چه‌طور برای نصب و سفارشی کردن تارنما خویش در وردپرس مبادرت عملی فرمایید . نگران نباشید – اینجانب شما‌را از پروسه راحت و اصولی ساخت سایت با وردپرس , با تعداد متعددی از تصاویر موعظه میکنم . 

در‌حالتی که شما هر جور سوال یا این که توصیه برای این بخش از راهنمای فراگیری مجانی پباده سازی وب سایت دارید , دریغ نکنید! با کمپانی ما تماس حاصل نمایید و بخواهید که موبایل را به اینجانب بدهند . اینجانب حامد ایوبی هستم . ترجمه کننده و تالیف کننده این مقاله . 

#قدم دوم : کشف کردن یک اسم دامنه و هاست 

برای ساخت یک تارنما نو آنلاین , شما نیاز به دو چیز دارید : 

اسم دامنه ( یک نشانی اینترنت نظیر nexar . ir ) 

هاست اینترنت ( یک خدمت است که وب سایت شمارا به وب متصل می نماید و مثل هارد داده ها وب سایت را روی آن می ریزید . ) 

پلت فرم وردپرس بدون‌پول است , البته یک اسم دامین و صاحبخانه اینترنت ( هاست ) برای شما هزینه نزدیک به ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال به همراه دارااست , اما گشوده نیز هزینه آنان کمتر از میل کردن یک پیتزا در شمال تهران است! 

اینجانب معمولا برای خرید دامین و هاست وب سایت های درست شده بوسیله خودم و کمپانی نکسار از مهین وبسایت یا این که هاست کشور ایران استفاده میکنم . از هر دو وب سایت خیالتان به طور کامل راحت باشد ولی می بایست بدانید که یک نکته حائض اهمیت در‌این یادگرفتن پباده سازی وبسایت همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید! 

شرکتهای متفرقه فروش هاست و دامنه میتوانند به شما زخم های بزرگی بزنند . برای مثال تعجب نکنید اگه به شما زنگ زدند و گفتند که داده ها شما پریده , ببخشید! 

از هر جایی هاست می‌گیرید , هاست لینوکس باشد و دارنده در اختیار گرفتن پنل CPanel . 

چه نوعی دامینی می بایست تعیین کنیم؟ 

معمولا کلیه از دامنه های بین المللی مثل . com و یا این که . net و یا این که . org استفاده می نمایند که هر یک معنای خاص خویش را دارااست . البته استفاده از دامنه های ملی هم نظیر . ir در جمهوری اسلامی ایران می‌تواند آیتم مطلوب تری و کم هزینه تری باشد . برای خرید دامنه . ir بایستی در وبسایت ایرنیک شناسه داشته باشید . 

ولی برای تعیین اسم مطلوب برای سایت شما دو راه و روش توصیه می دهم : 

از اسم کمپانی یا این که اسم خودتان در دامین استفاده فرمایید . مثل : www . nexar . ir 

از مورد عمل خویش در دامنه تان استفده فرمائید نظیر www . your - activity . ir 

از گزینش نام های تعجب آور غریب برای وبسایتتان پرهیز کنید . وب سایت شما هر چه اسم کوتاه خیس و زیباتری داشته باشد خوب تر به یاد سایرافراد می‌ماند . 

الیته یه نکنه اساسی قابل اشاره این است که در صورتی‌که اسم کار شما در اسم دامنه شما باشد بخت شما برای فراتر وارد شدن وبسایتتان در موتورهای کاوش زیادتر می‌رود . به گروه فرآیندهایی که به پیشرفت در عملکرد تارنما شما در موتورهای کاوش از قبیل گوگل یاری می نماید SEO یا این که Search Engine Optimization میگویند . در صورتیکه دوست دارید وب سایت شما مالامال گوگل عالی بالا بیاید این مقاله Seo on Page را بخوانید . 

یک نکته خوب دیگر<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰


<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

هاشم علائی صبح روز جاری در کمیته فنی سازمان کل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت : پروانه تأیید صلاحیت بازرسی و نمونه‌برداری از مواد معدنی در مرحله استان اردبیل به وسیله سازمان کل استاندارد به کمپانی سطح آب واگذار شد . بازرسی و نمونه‌برداری از مواد معدنی استان به بخش سری 



بازرسی و نمونه‌برداری از مواد معدنی استان به بخش سری 

بازرسی و نمونه‌برداری از مواد معدنی استان به بخش محرمانه 


بازرسی و نمونه‌برداری از مواد معدنی استان به بخش محرمانه 

او با تشکر از فعالیت‌های انجام یافته بوسیله این موسسه در قضیه استانداردسازی تولید ها مصالح ساختمانی در سال‌های قبلی اعلام کرد : با دقت به آلرژی استاندارد مصالح ساختمانی و وظیفه‌های سازمان کل استاندارد در قبال آن پروسه استانداردسازی تولیدها مصالح ساختمانی خوبتر شده‌است و می بایست آنالیز بیشتری در تولیدها مصالح ساختمانی مطابق با استانداردهای ملی صورت گیرد . 


علائی افزود : با دقت به همیاری کمپانی ترازآب در سه حوزه با سازمان کل استاندارد توقع می‌­رود در آنالیز و نمونه‌برداری هم همچون حوزه‌های دیگر اعتنا بیشتری صورت گیرد . 


مدیرکل استاندارد استان اردبیل ذکر کرد : وظیفه سازمان کل استاندارد حمایت از بخش سری و استفاده از توان کارشناسی برای استانداردسازی محصول ها علی الخصوص مصالح ساختمانی است . 


او با اشاره به ضرورت استاندارد بودن مصالح ساختمانی تصریح کرد : طبق ماده ۸ آیین‌نامه تحلیل بر استانداردهای تحمیلی مصالح ساختمانی تصویب شده هیئت وزیران , اداره نظام مهندسی بایستی کنترل‌های اضطراری را برای تضمین استفاده از فرآورده‌های ساختمانی استاندارد به فعالیت آورده و برای حصول اطمینان از آرم استاندارد فرآورده‌های ساختمانی و اعتبار پروانه‌های مربوط اضطراری است از اداره ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران استعلام نماید . 

علائی استفاده از فرآورده‌های مصالح ساختمانی استاندارد ساخت باطن استان را امری حساس در افزایش کیفیت این تولیدات دانست و اعلام کرد : توقع میرود همگی دستگاه‌ها , ارگان‌ها و عوام مردم به سوی حمایت از واحدهای تولیدی استان از فرآورده‌های مصالح ساختمانی استاندارد ساخت باطن استان در پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای خویش استفاده نمایند .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

با قرص ایمیدین با پیری خداحافظی کنید! 

قرص ضد پیری ایمدین یک مکمل غذایی با منبع طب  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

ست هیچ مانعی نیست و شما تا هر هنگامی که مایل باشید می توانید مصرف آن را ادامه دهید . این محصول از حیث اثرات سمی نیز بررسی شده و بی خطر بودن آن تأیید شده‌است . ایمدین روش جدیدی در نگهداری پوست می‌باشد که پوست را از باطن بازسای کرده و آن را برنا می نماید . 

از سال ۱۹۹۵ نزدیک به ۱۱ سال است که ایمدین در سراسر دنیا ( از ایالات متحده آمریکا تا انگلستان و اتحادیه اروپا ) توزیع و تغییرات شگرفی در بهبود پوست ایجاد کرده است . این محصول مورد تأیید اکثر محققان و متخصصین پوست سراسر عالم می‌باشد و در بیش از هفتاد کشور مورد استفاده قرار گرفته است . ایمدین پیشرفته ترین قرص ضدپیری است که تا به حالا تولید شده‌است و برای معاش شهری که آکنده‌از آلودگی هوا , دود سیگار و استرس می‌باشد , بسیار مطلوب است . 

در این قرص از کمپلکس دریایی ( Biomarine Complex ) , لیکوفنس جی . اس ( Lycophence GS ) و ویتامین C مستعمل شده‌است . اثر به طور همزمان موردها فوق که در پژوهش های گوناگون مورد تأیید علمی قرار گرفته است موجب می‌شوند پوست برنا و مقاوم خیس گردد . 

ترکیبات ایمدین 

کمپلکس دریایی 

– از نوعی ماهی تهیه می گردد که ساختار پروتئینی تن آن بسیار شبیه پوست بشر است . عصاره پروتئینی ماهی موجب تجدید بنا پوست به طور مخصوص می گردد . بعداز مدتی لک های ناشی از پیری کاهش می یابد و ظواهر مویرگ های قابل رؤیت , بهبود می یابد . 

مشخصه های قرص ضد چروک ایمدین 

– قرص ضدچروک ایمدین تکمیل کننده رژیمی – غذایی بوده و برای تشخیص , پیشگیری و یا معالجه بیماری نمیباشد . 

– جلوگیری پروسه پیری پوست به محض استفاده از قرص 

– افزایش میزان رطوبت پوست 

– کاهش قابل مشاهده میزان چین و چروک های پوست 

– کاهش عروق سطحی قابل رؤیت پوست و لک های ناشی از سن 

– روشن , شاداب و برنا خیس ساختن پوست 

– بازداشتن اجزای پوست از تخریب و بهبود بخشیدن به ساختار پوست 

– آقایان نیز میتوانند از ایمدین استفاده نمایند . 

– سبب چاقی صورت و تن نمی‌شود . 

روش مصرف قرص ضد چروک ایمدین 

– معمولا سفارش مصرف این قرص‌ها در ۳ ماه اولیه روزی ۲ عدد ( یکی صبح و یکی شب و یا دو قرص با نیز , با یک لیوان آب ) و بعد از آن روزی یکی است . همینطور شایسته ترین زمان مصرف این داروها بعداز میل کردن ناشتایی همراه با ۲ استکان آب است . 

– مصرف هم زمان ایمدین با ویتامین هایی نظیر D , C , E و کلسیم و داروها تداخل ندارد . 

– اشخاصی که به غذاهای دریایی حساسیت دارا‌هستند خوب تر است ایمدین را مصرف نکنند . 

۰ بیش از دوز توصیه شده مصرف نشود . 

– زنان آبستن و شیرده قبلی از مصرف باپزشک مشاوره کنند . 

– در دوران استفاده از ایمدین استفاده از ضد آفتاب با SPF دلخواه طی روز حتما توصیه می گردد . 

– اشخاص زیر سی سال قبلی از مصرف با کارشناس پوست و موی مشورت کردن کنند .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

بررسی فواید خواب کافی بر زیبایی پوست و کاهش استرس 

داشتن خواب کافی تاثیرات مثبت فراوانی را بر معاش شخص داراست . شما با داشتن خواب کافی میتوانید روزی سرشار از انرژی و وقار را تجربه فرمایید . یک خواب مطلوب قادر است تاثیرات مثبت متعددی را بر در دست گرفتن و کاهش استرس شما داشته باشد . تقویت و زیبایی پوست امتیاز مثبت دیگری است که شما با خواب کافی بدست میاورید . 

یک کارشناس پوست و گیسو با اشاره به‌ا  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

ن‌که هیچ چیز نظیر یک خواب عالی نمی‌تواند بر سالم پوست اثر بگذارد , اظهار‌کرد : خواب کافی به تنهایی توشه متعددی از زیبایی پوست را به دوش می کشد . 


همایون مژدهی آذر کارشناس پوست و گیسو با اشاره بدین این‌که هنگامی عالی نخوابید , استرس و اضطراب‌تان بیشتر میگردد ; اظهار داشت : استرس همراه با بی خوابی دو برهان تشدید کننده برای تهدید پوست سلامت می‌باشند . 


او بابیان اینکه کم خوابی بدون شک میزان انرژی شخص را کاهش داده و شادابی پوست او‌را نیز زیر تاثیر قرار می دهد , افزود : تاثیر اضطراب و استرس بر پوست بیش تر از حد تصور است به نحوی که با داشتن استرس روزمره , پوست دارای اهمیت شده و همین آلرژی واکنش‌های پوستی را در ادامه خواهد داشت . 


عضو انجمن متخصص ها پوست کشور ایران ادامه اعطا کرد : آکنه بزرگسالان و چه بسا پسوریازیس نیز با استرس و اضطراب تشدید میشود و جوش‌های عفونی و التهابی نیز ارتقاء پیدا می‌نماید که‌این جزء تاثیر استرس بر پوست است . 


به گفته مژدهی آذر علاوه بر پوست , گیسو و ناخن هم زیر تاثیر این چالش آسیب پذیر می گردند و ریزش مو‌ها چندبرابر میشود بدین ترتیب استرس شخص را ضعیف کرده و همین ضعف مقاومت پوست را علیه عوامل بیرونی کسر کرده و به راحتی آن را در معرض حساسیت و التهاب قرار میدهد . 


این کارشناس پوست و موی تصریح کرد : اشخاص بایستی استرس را رئیس نمایند تا اعصاب و روان آرامتری داشته و پوستشان تندرست و شاداب بماند که استفاده از ورزشهایی مثل یوگا به‌این فرمان یاری میکند . 


او اظهار داشت : مراقبت‌های ذکر شده قادر است تا حدود متعددی تندرست پوست را تضمین نماید , ولی خوب تر است دست کم یک توشه در سال به کارشناس پوست و موی مراجعه‌نمایید , چون وی میتواند به طور تخصصی پوست و مو شما‌را بررسی کرده و با دقت به وضعیتی که دارااست شایسته ترین مراقبت‌های پوستی را سفارش نماید . 


مژدهی آذر یادآور شد : مراجعه هر ساله در حالتی که است که پوست تان خلل خاصی نظیر اگزما , پسوریازیس , روزآسه ( آکنه بزرگسالی ) و … نداشته باشد , در غیر این صورت مراجعه به کارشناس می بایست مداوم و در فواصل هنگامی کوتاه صورت پذیرد تا با گاز معالجه حتمی در لحاظ گرفته شود .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • نسرین معین