طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی

۳۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی

برگزاری امتحان الکترونیکی نشان بزرگ HSE در لارستان 
به گزارش خبر ها نظام مهندسی , سر گروهی سازمان نظام ‌مهندسی و قانون ها ملی ساختمان سازمان کل خط مش و شهرسازی لارستان از برگزاری امتحان الکترونیکی نشان تبارک HSE خبر اعطا کرد . برگزاری امتحان الکترونیکی نشان والا HSE در لارستان 
 

برگزاری امتحان الکترونیکی نشان گران قدر HSE در لارستان 
علی منصوری سر گروهی سازمان نظام ‌مهندسی و ضوابط ملی ساختمان سازمان کل شیوه و شهرسازی لارستان از برگزاری امتحان الکترونیکی نشان بلندمرتبه HSE خبر اعطا کرد . 
منصوری اذعان کرد : اجرای طرح اعطای نشان گران قدر HSE ( بهداشت , ایمنی , محیط ) به عهد کاران و اجراکننده های ساختمانی و استفاده از کارشناسان مرحله استان ‌های مملکت جهت ارزیاب , برای اولین بار در مرحله سرزمین انجام شوید و امتحان پایان عصر آن نیز به طور الکترونیکی در لارستان با شرکت کردن بیست و دو نفر به طور همزمان با کل مرز و بوم برگزار شوید . 
سر کردگی سازمان نظام مهندسی و ضوابط ملی ساختمان سازمان کل خط مش و شهر سازی لارستان با اشاره بدین این‌که که‌این عصر با نیز کاری دفتر کار ضوابط ملی در دست گرفتن ساختمان وزارت راه و روش و شهرسازی و دانش گاه تهران انجام شده تیتر کرد : در پایان با دقت به امتیازات کسب شده به وسیله شرکت‌ کنندگان از سمت دبیرخانه , نشان والا HSE رقم خورده و بعداز انجام رای زنی ‌های تخصصی موردنظر بعنوان ارزیاب در طرح مذکور مبادرت به عمل و نسبت به امتیازدهی به عهد و پیمان کاران و مجریان ساختمانی و اعطای نشان بزرگ HSE مبادرت خواهد شد .
  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی 

به نقل از «صما» به گزارش ارتباط ها همگانی اداره , مراسم تکریم روز مهندسی وسالروز خواجه نصیرالدین طوسی در بین عده کثیری از مهندسان گلستانی و خانواده های آن‌ها و با حضور مقامات عالیه کشوری و استانی برگزار شد . این مراسم ها بطور غیر وابسته در شهرهای گرگان و گنبد و با حضور شخصیت هایی مانند پزشک معالج مظاهریان نائب رئیس وزیر راه و روش و شهرسازی , مهندس یارمحمدی نایب رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی , غراوی و دامادی از اعضای این کمسیون , نجار رییس اداره رئیس چالش مرزوبوم , رضا مروتی نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی استاندار گلستان و همینطور هیات مدیره اداره نظام مهندسی گلستان در شهرهای گنبد و گرگان برگزار شد . 



نائب رئیس مسکن و ساختمان وزیر خط مش و شهرسازی میهن در مراسم گرامیداشت روز مهندسی در گرگان با این ابلاغ که مهندسین بخش‌های مهم سازندگی در هر جامعه میباشند از جایگاه مهندس تقدیر کرد و اعلام کرد : آنچه خواجه نصیرالدین توسی را بعنوان یک مهندس در مورخ جاودانه کرد تنها بناهایی که ساخته کمبود بلکه همت او برای نزدیک کردن لحاظ به فعالیت و تاکید بسیارش بر رعایت خلق و خوی و انصاف در همگی امورات بوده است . دکتر معالج مظاهریان بیان کرد : مردمان بایستی مزه حقیقی و واقعی سرویس ها کیفیت عالی و ماهر را بچشند و نظام مهندسی تحت عنوان جامعه ای که ادعا پرچمداری خواجه نصیرالدین را داراست مکلف است با محافظت کیفیت ارائه سرویس ها مهندسی از حقوق و دستمزد مردمان در حوزه های دارای ارتباط به مهندسی و در قبال هر علتی از جمله نهادهای مدنی و غیردولتی دفاع نماید . او تاکید کرد مردمان بایستی بتوانند به‌این نهاد اعتماد بی نقص داشته باشند . مظاهریان درپی ابلاغ داشت در‌حالتی که می‌خواهیم ارتقا هزینه سرویس ها داشته باشیم می بایست کیفیت ارائه سرویس ها مهندسی را بالا ببریم . نائب رئیس وزیر خط مش و شهرسازی با اشاره به این‌که نرخ هزینه سرویس ها مهندسی در جمهوری اسلامی ایران 2درصد است و این در مقایسه با میهن های نیز جوار و غیر نیز جوار نرخ مضاعف پایینی است اعلام کرد : می بایست گستردگی جمعیت مهندسین را به زمان تبدیل کنیم و در حالتی که خواهان ارتقاء این نرخ هستیم , سرویس ها خویش را از نگاه کیفی و پاره ای ارتقاء بدهیم . 


پرورش صادر شدن پروانه در استان نشان از به وقوع پیوستن وعده های دولت است 


نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی استانداری گلستان که در‌این گرامیداشت ها حضور پیدا کرده بود ضمن تهنیت روز مهندس و بیان تهنیت و تقدیر استاندار گلستان , از زحمات جامعه مهندسین استان تقدیر و سپاس کرد . 


رضا مروتی نائب رئیس با شادباش تکریم منزلت مهندسی در عده مهندسان صنعت ساختمان خطاب به آن‌ها ابلاغ داشت : شالوده هستی بر مبنا مهندسی , خلاقیت و تاءمل سازه شده‌است و از بدو تشکیل دولت ها بشری تا به امروز این مهندسین میباشند که مبنا گذار و طراح اکثری از رشته آوری ها , بناها و اختراعات بوده اند . او افزود : 


خواجه نصیرالدین توسی بعنوان شخصیتی که ما مهندسین خویش را به آن منسوب میدانیم منتخب ای از تمام فضیلت ها بوده و همین فرمان سبب ساز ماندگاری اسم او در گذر مورخ شده‌است و اثر ها این اندیشمند می تواند برای ما مهندسین لامپ شیوه باشد . 


نائب رئیس عمرانی استاندار به دنبال ابلاغ داشت : ارتقای در قسمت های متفاوت مثل فراگیری , آنالیز بر کارایی , برخورد با خلافکاران همدلی , برنامه محوری , تسهیل سازی کارها اداری و سرویس ها باکیفیت به مردمان در تلاش نظام مهندسی ساختمان گلستان در زمان تازه محسوس است . او تصریح کرد : فعلا آمار پروانه های صادره در استان نسبت به سال قبل ارتقاء داشته است که‌این پرورش هر چند در‌حد توقع ما نبوده ولی نشان از به وقوع پیوستن وعده های دولت برای خروج از بی حرکتی ساخت و ساز است . 


مروتی همینطور با تاکید بر این‌که فرآیند ساخت واحد های صنعتی از پباده سازی و اجرا بایستی طبق قوانین ملی ساختمان و زیر لحاظ نظام مهندسی ساختمان صورت پذیرد به مهندسین صنعت ساختمان نوید بخشید این مسئله با کارایی , همیاری و طرح ریزی در استان بزودی به وقوع پیوستن می‌یابد .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی

گزارش خبری هجدهمین نشست شورای مرکزی 

به گزارش خبرها نظام مهندسی ( akhbarmohandesi . ir ) به گزارش اداره نظام صنفی رایانه ای گیلان در اولِ نشست مدیریت اداره نظام صنفی رایانه ای مرزو بوم به ارائه گزارشی از تلاش یک ماه قبل خویش پرداخت و اذعان کرد : بعداز تعطیلات سال جدید , گرد‌همایی ای با عطاالله خان کرمی مشاور ارگان سر گروهی جمهوری و مدیریت راءس حراست ارگان سر گروهی جمهوری داشتیم . گزارش خبری هجدهمین نشست شورای مرکزی 




گزارش خبری هجدهمین نشست شورای مرکزی 

همیاری با ارگان , پیگیری انحلال شوراها و واگذاری مسئولیتهای اجرایی شورای خوب انفورماتیک و سکو بندی شرکتها , الزام عضویت موسسات فناوری داده ها و ارتباطات در اداره , بررسی مشکلات مالی صنف محور گفتگوهای این نشست بود که با عهد و پیمان مساعد ایشان آرزو به حل مساله ارائه شده موجود است . 

پیرو وی به نشست دیدوبازدید نوروزی با دبیر شورای خوب فضای مجازی که مطابق روال هر سال برگزار می شود , اشاره نمود و اظهار‌کرد : در‌این نشست که در‌پی نامگذاری این سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی , اشتغال و ساخت برگزار شده بود به ارائه گزارشی از نقش صنعت و برآورد توانمندی آن دراشتغالزایی , نیازها و مانع ها کسب و عمل پرداختند که تحت عنوان نماینده صنف اعلام کردم , اشتغال یک علیل است , صنعت سرگرم موانعی است که در شرایطی که آن‌ها رفع شود بخش سری می تواند ایجاد گنج نماید و سود آن هم اشتغالزایی خواهد بود .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی



گردهمایی میزگرد هم‌اندیشی در رابطه مبحث بیست و دو قانون ها ملی ساختمان با حضور نماینده های معاونت مسکن و ساختمان و نیز چنین مدیریت و اعضای کمیته گرداوری قانون ها ملی ساختمان با تاکید بر بازنویسی تازه این مبحث و عنایت به ۴ خصوصیت اجرایی , حقوقی , اجتماعی و اقتصادی برگزار شوید . 


گردهمایی هم‌اندیشی مشترک راجع‌به مبحث بیست و دو ضوابط ملی ساختمان که اکنون با تیتر نگهداری و حفظ از ساختما‌ها شناخته میگردد و اولی بازنویسی آن در سال نودوسه صورت گرفته شده‌است , با حضور نادر نجیمی مدیریت کمیته مبحث بیست و دو و بقیه اعضای کمیته بنا کردن این مبحث , حامد مانیفر مدیرکل محل کار قانون ها ملی و در اختیار گرفتن ساختمان , منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل محل کار توسعه و گسترش مهندسی وزارت خط مش و شهرسازی , و خانم تمیز روان نماینده راس پژوهش ها روش , مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت منش و شهرسازی برگزار شوید . 


درین میزگرد , حامد مانیفر مدیرکل محل کار ضوابط ملی و در اختیار گرفتن ساختمان و نماینده معاونت مسکن و ساختمان از مدیر کمیته تخصصی مبحث بیست و دو قانون ها ملی ساختمان درخواست کرد تا نوشته تازه گذشته از ثبت طرح , در شورای تدوین کردن قوانین ملی ساختمان در اختیار معاونت مسکن و ساختمان وزارت منش و شهرسازی قرار گیرد تا برای تبادل لحاظ از جنبه‌های ۴ گانه فوق هم بررسی گردد . 


مانیفر ضمن اشاره به برنامه‌های ترویجی محل کار قانون ها و در دست گرفتن ساختمان درباره ی مباحث قانون ها ملی ساختمان اذعان کرد : در صورتی متن ها مباحث ضوابط ملی ساختمان گذشته از بیان و اجرا از جنبه­ اجرائی و عملی بودن آن و تهیه نظامات اداری درست طبق ماده سی وسه ضابطه نظام مهندسی و در اختیار گرفتن ساختمان , از جنبه اقتصادی بدلیل لزوم تولید صرفه اقتصادی و عدم زور هزینه و ارتقاء غیرضروری هزینه‌های ساختمان , از جنبه حقوقی برای احراز اطمینان از عملی بودن و نبود تضاد با قانون ها روان مرزوبوم و حقوق و دستمزد افراد , از جنبه اجتماعی برای سهل نمودن موقعیت قبول در جامعه , مطالبه اجرای این ملزومات به وسیله ذی نفعان و مردمان و آماده کردن قضیه مراجعه مردمان به دست‌­اندرکاران کارشناس و دارنده صلاحیت بررسی و تحکیم گردد , نتایج مضاعف موءثر , مفید و کارآمدتری خواهد داشت .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی



بختیار رازانی با اشاره به منعقد تفاهم طومار نیز کاری بین شهرکهای صنعتی و نظام مهندسی لرستان بیان کرد : این تفاهم طومار در جهت نیز کاری مفید و موءثر از دید اجرایی کردن ماده چهار ضابطه نظام مهندسی و در اختیار گرفتن ساختمان و شغل های پباده سازی و تحلیل و اجرای ساختمان های صنعتی مرز و بوم و بالا بردن اصول ایمنی و منفعت وری مطلوب به امضا رسیده است . 


رازانی ذکر کرد : این تفاهم طومار در چهار نصیب و سیزده بند تهیه و به زمان دو سال دارای اعتبار است که از این پس سرویس ها پباده سازی و چک بر ساخت و ساز واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به وسیله اداره نظام مهندسی ساختمان انجام می شود . 

او اظهار کرد : درین تفاهم طومار با نسبت دادن بقانون نظام مهندسی , بررسی و تأیید طرح و معرفی ناظر پروژه بعهده اداره نظام مهندسی ساختمان است و متقاضیهای احداث واحدهای صنعتی – خدماتی و کارگاهی در شهرک های صنعتی برای اخذ سرویس ها پباده سازی و محاسبه بسازمان نظام مهندسی معرفی می‌شوند و مطالعات طرح براساس قوانین و معیارهای فنی و رعایت قوانین ساخت و ساز در شهرک های صنعتی خواهد بود . 


 

NB24 

NB24 . . . 

کتاب درسنامه و جواب تشریحی امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب درسنامه و جواب تشریحی امتحان ن . . . 

کاغذ اینستاگرام 

ورقه اینستاگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB01 

NB01 . . . 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی ت . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی ارزیابی معماری 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی نظار . . . 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تا . . . 

NB24 

NB24 . . . 

کتاب درسنامه و جواب تشریحی امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب درسنامه و جواب تشریحی امتحان ن . . . 

کاغذ اینستاگرام 

برگه اینستاگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB01 

NB01 . . . 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی ت . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی محاسبه معماری 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی نظار . . . 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تا . . . 

 


همینطور امیری رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان استان در امر این تفاهم طومار تیتر کرد : انگیزه این اداره اجرای مراحل قانونی و منظم برای فرمان محاسبه بر ساخت و ساز میباشد و تمام فرآیند از آغاز طراحی تا اجرای عملیات ساختمانی با تحلیل اصولی و زیر کنترل این اداره انجام خواهد گرفت و نیز چنین گزارش فرایند انجام کار بشرکت شهرک های صنعتی استان منعکس خواهد شوید .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی 

گرداوری چک‌لیستهای آنالیز عالیه برای تنظیم نرم‌افزار رعایت قانون ها ملی 

به گزارش خبر‌ها نظام مهندسی ( https : //www . akhbarmohandesi . ir ) , مدیرکل دفترمقررات ملی و در دست گرفتن ساختمان وزارت روش و شهرسازی در دو‌مین گردهمایی رییسان اداره ها نظام مهندسی ناحیه پنج کشوری اعلام کرد : گرداوری محاسبه لییتهای ارزیابی عالیه از هدف ها حیاتی برگزاری این گرد هم آیی است که به تهیه و تنظیم گروه داده ها اضطراری برای اجرای نرم‌افزار ضوابط ملی ساختمان و ارزیابی جامعتر بر ساخت ‌و ساز می‌انجامد . گرداوری چک‌لیستهای محاسبه عالیه برای تنظیم نرم‌افزار رعایت ضوابط 



گرداوری چک‌لیستهای بررسی عالیه برای تنظیم نرم‌افزار رعایت قانون ها 

گرداوری چک‌لیستهای ارزیابی عالیه برای تهیه و تنظیم نرم‌افزار رعایت قانون ها 


گرداوری چک‌لیستهای بررسی عالیه برای تهیه و تنظیم نرم‌افزار رعایت ضوابط 

دومی گرد هم آیی ناحیه پنج اداره ها نظام مهندسی ساختمان استانها با حضور روسای اداره ها نظام مهندسی ناحیه پنج و هم ۵ استان میهمان مشتمل بر مازندران , یزد , کردستان , آذربایجانشرقی و اصفهان برگزار شوید . 

محور مهم این نشست پرداختن به قضیه ماده سی وپنج ضابطه ارزیابی عالیه بر ساخت‌وسازهای مملکت بود . طبق ماده مذکور وظیفه وزارت راه و روش و شهرسازی ارزیابی بر مراحل ساخت و ساز و کارایی عوامل مفید در اجرای ساختمان در سرزمین است . دراین ارتباط این نشسن با حضور روسای اداره ها ضوابط ساختمان با محوریت گرداوری نظارت لیستهای نظارتی و پرده برداری از نرم‌افزار بررسی عالیه تشکیل گردبد . 

حیطه سه کشوری بعنوان پایلوت اجرای نرم‌افزار در نظرگرفته شده که‌این نرم‌افزار بطور آزمایشی برای ۳ ماه دراین استانها اجرایی میگردد و پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف در کل میهن بطور یکدست عملیاتی میگردد . 

دراین نرم‌افزار امکان گزارش‌گیری راجع به میزان رعایت قانون ها ملی ساختمان و چگونگی مباحث بیست و دو گانه قانون ها ملی ساختمان پیش‌بینی شده است . 

دردومین نشست روسای دفتر ها قوانین ملی ساختمان حوزه‌ پنج کشوری , حامد مانی‌فر , مدیریت کل محل کار قوانین ملی و در اختیار گرفتن ساختمان وزارت شیوه و شهرسازی درسخنانی اظهار‌کرد : اولیه گردهمایی اردی پردیس ماه این سال در شیراز برگزار شوید و این گرد هم آیی بطور مشخص و معلوم به گرداوری بررسی لیستها یا این که محاسبه عالیه در قالب برپایی گروههای یکسری نفره از روسای اداره ها ناحیه پنج اختصاص دارااست .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی


در این نشست سر گروهی اداره نظام مهندسی ساختمان استان مورد بیمه اعضای این اداره را تشریح کرد و ابلاغ داشت : اکنون درصد بالایی از اعضای اداره دارای شغل ها آزاد می‌باشند که در پروژههای ساختمانی کوچک شهری فعالیت دارا هستند و از مزایای سرویس ها بیمه تأمین اجتماعی بی سود میباشند . مهندس حسین کامران دیسفانی اعلام کرد : طبق تفاهم طومار اداره نظام مهندسی ساختمان ( شورای مرکزی ) و اداره تأمین اجتماعی کشور , عضوهای اداره نظام مهندسی که دارای پروانه اشتغال می‌باشند , میتوانند بر طبق ماده بیست و هشت ضابطه تأمین اجتماعی با پرداخت معادل بیست و هفت درصد مبنای حق بیمه به وسیله خودشان به طور خویش فرما از طریق این اداره زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند . در این نشست مهندس نظام خیرآبادی مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی نیز ضمن تأیید قضیه بیمه اعضای اداره نظام مهندسی افزود : طبق این تفاهم طومار , اداره نظام مهندسی ساختمان استان میتواند بعنوان کارگزار نسبت بجمع آوری حق بیمه , تنظیم لیست و انتقال حق بیمه اعضای خویش بسازمان تآمین اجتماعی مبادرت کند . در این نشست مقرر شوید , نمایندگانی از اداره نظام مهندسی و سازمان کل تأمین اجتماعی استان با تشکیل نشست های کارگروه نسبت تنظیم و گرداوری تفاهم طومار بیمه اعضای اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی مبادرت نمایند .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی


علی اکبر رمضانی سر گروهی اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در گرد‌همایی خبری او‌لین نمایشگاه مطبوعات استان خراسان شمالی از رویش شصت درصدی میزان نقشه‌ های ساختمانی خبر اعطا کرد و تصریح کرد : در ۴ ماهه اولیه همین سال با هزار و هشتصد متر مربع تنظیم نقشه به پرورش شصت درصدی نسبت به ۴ ماهه در آغاز سال نود و پنج رسیده ایم . 

او ادامه اعطا کرد : هشتاد درصد از درخواست کنندگان ساخت ‌و ساز در استان خراسان شمالی بدنبال ساخت‌ و ساز ساختمانهای بتنی می باشند و برهان آن اینست که ساختمانهای بتنی به طور مرحله‌ ای ساخته می‌شوند و باوجود کارخانه سیمان در استان خراسان شمالی این تقاضا طولانی تر است . 

رمضانی با اشاره به فراگیری دائمی مهندسین ساختمان به عنوان کلاسهای آموزشی نظام مهندسی افزود : بصورت دائمی نزدیک ‌به چهار هزار ساعت کلاسهای آموزشی و گرد‌همایی ها را برای مهندسین عضو اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی داشته ‌ایم که همین منجر به ‌روزرسانی و بالا رفتن تراز علم مهندسی آن‌ها میگردد . 


 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB01 

NB01 . . . 

کاغذ اینستاگرام 

کاغذ اینستاگرام . . . 

NB24 

NB24 . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرسازی 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرس . . . 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB01 

NB01 . . . 

ورقه اینستاگرام 

کاغذ اینستاگرام . . . 

NB24 

NB24 . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرسازی 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرس . . . 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تیتر کرد : صادر شدن پروانه مهندسی منوط به ثبت ‌نام در کلاسها و گردهمایی‌ های مذکور است . 

او از اجرای طرح تبیین نظام مسئولیتی ساخت‌ و ساز خبر اعطا کرد و تصریح کرد : بوسیله هیئت مدیره نظام مهندسی استان خراسان شمالی جلسه ای با تیتر طرح تبیین نظام مسئولیتی ساخت‌ و ساز استان خراسان شمالی برنامه ‌ریزی ‌گردیده است که انگیزه از برگزاری و اجرای این طرح , شرکت کردن دادن همه اصناف ساختمان در ساخت ‌و ساز است که‌این طرح ۲ ماه آتی در شیروان برگزار و اجرا خواهد شوید . 

وی ذکر کرد : تربیت مهندسی در حوزه ساخت ‌و ساز تاثیر به سزایی در کیفیت تولید ها ساختمانی داراست که باید در‌این فرمان سعی بیش تری شود . 

رمضانی درمورد زمین‌لرزه اخیر در بجنورد و آمار فساد ساختمانها تیتر کرد : در شهرستان بجنورد با اعتنا به این که مرحله ز‌لزله فراتر از پیش ‌بینیهای ما بود البته گشوده نیز خرابیها و خسارات شدیدی نداشتیم که امیدوار هستیم این فرایند ادامه پیدا نماید تا درمقابل تمامی حادثه ها ارگانیک به ساخت‌ و سازها مقاوم و ایمن‌ تری دست‌ یابیم . 

او میزان کیفیت مصالح ساختمانی تولیدی در استان خراسان شمالی را دلخواه دانست و اظهار داشت : مصالحی که در استان ساخت می‌شود مصالح مناسبی میباشند و بحران دارای اهمیت در ایجاد غیر رسمی بعضا از شرکتها است که امیدوار هستیم با آنان برخورد دور از شوخی گردد چون استان خراسان شمالی گنجایش ایجاد مصالح رسمی و مناسب را داراست و نبایست از مصالح غیر قانونی و غیر استاندارد واردات یا این که صادراتی داشته باشیم . 

مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی , میزان فارغ‌التحصیلین در حوزه مهندسی ساختمان را بیشتراز حد مجاز و گنجایش جذب اداره نظام مهندسی دانست و ابراز داشت : میزان فارغ‌التحصیلین و جذب دانشجو یان تبدیل به یک بحران بزرگ‌ شده‌است که می بایست در‌این فرمان مبادرت علمی‌ خیس صورت گیرد . 

رمضانی یاد آور شد : میزان ضریب جذب ما برای دانشجوها فارغ‌التحصیل زیر یک درصد است بدین ادله که فارغ‌التحصیلین در حوزه مهندسی نیاز بازار عمل را مطالعه نکرده و مورد بررسی قرار نمیدهند و بعضی دانشگاهها دانش و علم کافی را ندارند و دانشجویی که فارغ‌التحصیل می‌شود دانش واجب و کافی را برای ورود بحوزه نظام مهندسی ساختمانی کسب نکرده است .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی

ایمنی ساختمان های پررفت و آمد سرزمین بررسی میگردد 

به گزارش خبر ها نظام مهندسی ( https : //www . akhbarmohandesi . ir ) , دو‌مین نشست مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان اداره ها نظام مهندسی رویکرد و شهرسازی حیطه ۲ مرزو بوم بمیزبانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شوید . ایمنی ساختمان های پررفت و آمد مرز و بوم 



ایمنی ساختمان های پررفت و آمد مرز و بوم 


ایمنی ساختمان های پررفت و آمد مرز و بوم 

این نشست با حضور مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان اداره ها نظام مهندسی اداره ها کل روش و شهرسازی استان های چهارمحال و بختیاری , اصفهان , خوزستان , لرستان , مرکزی , ایلام و کهگیلویه و بویراحمد و مدیرها و کارشناسین دفترمقررات ملی و در دست گرفتن ساختمان وزارت روش و شهرسازی برگزار شوید . 

مدیرکل رویکرد و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انگیزه از برگزاری این نشست را ارائه و گرداوری منش شغل های یک دست برای انجام محاسبه عالیه بر ساخت و ساز استاندارد و ایمن در مرحله مرزوبوم دانست . 

قاسم قاسمی اعلام‌کرد : بر طبق ماده سی و پنج ضابطه نظام مهندسی و در دست گرفتن ساختمان , نطارت عالیه بر اجرای ضوابط ملی ساختمان و قانون ها و ضوابط شهرسازی بعهده وزارت رویکرد و شهرسازی است . 

رئیس کل دفتر کار قانون ها ملی و در دست گرفتن ساختمان وزارت روش و شهرسازی نیز انگیزه از برگزاری این نشست ها را ساخت تعامل و هم بستگی روش در اجرای ضابطه نطام مهندسی و در دست گرفتن ساختمان وبالا بردن رده چک عالیه بر قانون ها ملی ساختمان دانست . 


 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تا . . . 

NB20 

NB20 . . . 

NB23 . cover 

NB23 . cover . . . 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی ت . . . 

NB71 

NB71 . . . 

بسته طلائی امتحان نظام مهندسی پباده سازی معماری 

بسته طلائی امتحان نظام مهندسی پباده سازی . . . 

NB03 

NB03 . . . 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب کلیدواژه امتحان نظام مهندسی تا . . . 

NB20 

NB20 . . . 

NB23 . cover 

NB23 . cover . . . 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

گنجینه کتابهای امتحان نظام مهندسی ت . . . 

NB71 

NB71 . . . 

بسته طلائی امتحان نظام مهندسی پباده سازی معماری 

بسته طلائی امتحان نظام مهندسی پباده سازی . . . 

NB03 

NB03 . . . 

 


حامد مانی فر , در پی از تولید کمیته های تخصصی مشترک برای بررسی ایمنی ساختمان های همگانی پررفت و آمد در استان های مرزوبوم خبرداد و تیتر کرد : این کمیته متشکل از سازمان کل منش و شهرسازی , محل کار فنی استانداری , آتشنشانی , شهرداری ها , سازمان کل استاندارد و پژوهش ها صنعتی , سازمان کل تعاون عمل و رفاه اجتماعی با انگیزه بررسی و ارتقا ایمنی ساختمان های همگانی مالامال رفت وآمد در استان های سرزمین تشکیل و فعالیت خویش را آغاز نموده اند . 

او ادامه بخشید : این کمیته در استان چهارمحال و بختیاری هم با نیز کاری دستگاه های متولی تشکیل شده و فعالیت خویش را در قضیه شناسایی ساختمان های ناایمن آغاز کرده است . 

در خاتمه این گرد هم آیی یکروزه مدیران و کارشناسین مسکن و ساختمان و نطام مهندسی اداره ها کل رویکرد و شهرسازی حوزه‌ دو میهن درمورد تجربیات , دستاورد ها و مشکلات و سختی ها اجرای ضوابط ملی ساختمان و ارزیابی عالیه ببحث و تبادل حیث پرداختند . 

منبع : خبرگزاری بسیج 



شبکه تلگرام نظام مهندسی مرکزی 


۱۵ مرداد ۹۶ 14 بازدید بدون لحاظ  akhbarmohandesi . ir/ ? pID=960515008 ارسال به دیگر افراد امتیاز بدین خبر : 

0  0  

این خبر را به اشتراک بگذارید 

 


 


 


 


 

خبرها دارای ربط 

صادر شدن قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی برای مدیریت و معاونین شعب یکی‌از بانکها در پرونده چهل میلیاردی 

امضا فروشی سنگ بنای ساختمانهای غیراستاندارد/سازمان نظام مهندسی جواب گو باشد 

کنفرانس بین المللی معماری و ریاضی ها – آذر ۹۶ 

استخدام مهندس برق , مکانیک و متالوژی در کمپانی تولیدی مهندسی 

استخدام مهندس برق و الکترونیک جهت درس دادن در آموزشگاه 

استخدام متخصص برق و مکانیک آشنا به موتورهای گازسوز 

استخدام تکنسین فنی برق و مکانیک در یک کمپانی مضاعف دارای اعتبار - قزوین 

استخدام تکنسین مکانیک و تکنسین برق در شهرک صنعتی اشتهارد 

نقش نظام مهندسی در توسعه و گسترش صادرات سرویس ها فنی و مهندسی 

عنایت به رده کاردانها در آیین‌ طومار نو در دست گرفتن ساختمان 

پژوهش های «کاربردی» و« نیاز محور» مورد تاکید اداره است 

دیدار علمی از تیم صنعتی پارت لاستیک 

تشکیل کمیته‌ های تخصصی مشترک برای بررسی ایمنی ساختمانهای همگانی 

کارگاه آموزشی “ نگارش در مهندسی ساختمان ” با شرکت کردن بیش تر از هزار نفر از اعضای اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار شوید 

ضابطه نظام مهندسی و در اختیار گرفتن ساختمان محتاج بازبینی است 

ساخت نود درصد ساختمانهای تهران بوسیله اشخاص فارغ از صلاحیت/ خریداران از سازندگان «بیمه تضمین کیفیت» بخواهند 

استخدام دو نفر تکنسین فنی تاسیسات , مکانیک , برق 

یادگرفتن کیفی , دست خوش ارتقا بی‌ برنامه جمعیت مهندسین 

استخدام رئیس فروش و متخصص برق صنعتی – اصفهان 

استخدام نیرو آشنا به تاسیسات و برق صنعتی و مکانیک در شهر مشهد مقدس 

برچسب‌ها 

استان چهار محال و بختیاری , اداره نظام مهندسی ساختمان 

جور ها 

خبر‌ها خبر ها استانها خبرها تایپ شونده اسلایدر دستکاری چهارمحال و بختیاری نظام مهندسی ساختمان نظام مهندسی ساختمان 

لحاظ خویش را بگذارید 

وارداتی با اسم webmaster . خروج » 


نوشته حیث 

ارسال 

پربازدیدترین ها 

روز هفته ماه 

آخری حواشی در واپسین روزهای حکومت قالیباف ; تخلف چهل میلیاردتومانی بانک شهرداری 

دو‌مین همایش آمادگی آزمونهای «نظام مهندسی» در لار برگزار می گردد 

کاوش 

کاوش برای : 


کاوش 

نظرسنجی در باب پروانه اشتغال 

آیا شما دارنده پروانه فعالیت اشتغال به عمل مهندسی از اداره نظام مهندسی هستید؟ 

بله44 . 74 % 

خیر55 . 26 % 

مهلت نظرسنجی به پایان رسیده است . 

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

اشخاص فاقد صلاحیتِ در ساخت و ساز , بمراجع رسمی معرفی میگردند 

«فرج الله رجبی» روز جاری ۳ روز شنبه در همایش ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری که در پژوهش گاه صنعت نفت برگزار شوید , اعلام‌کرد : در حوزه ساخت و ساز وجود نیروهای صلاحیت دار الزامی است و ما می بایست برای تمام قسمتهای ساختمان تربیت نیروهای کارشناس را در امر عمل خویش در اختیار بگذاریم . 

رجبیتصریح کرد : حضور نیروهای کارشناس و مهندسین در حوزه ساخت و ساز بدون‌شک در ارتقاء کیفیت معاش و فایده وری درین بخش اهمیت بخش اعظمی دارااست و مهندسین مکانیک می‌توانند در حوزه مدیر مصرف آب و انرژی در ساختمانها خیلی اثرگذار باشند . 

او ادامه بخشید : مهندسان مکانیک رکن حساس در پباده سازی و اجرای تاسیسات ساختمانی میباشند و چه بسا این متخصص ها می توانند هزینه تمام شده ساختمانها را کاهش دهند , چون پباده سازی و اجرای تاسیسات ساختمانی سود وری ما‌را در ساختمانها ارتقاء می‌بخشد . 

آزمون نظام مهندسی

رییس شورای مرکزی اداره نظام مهندسی ساختمان افزود : در حالیکه در حوزه ساخت و ساز بایستی اشخاص صلاحیت دار حضور همیشگی داشته باشند , البته بعضا شهرداریها اعم از شهرداری تهران مقابل این منطق مقاومت می نمایند و جای تعجب داراست که در حوزه ساخت و ساز دندان دکتر , دکتر و مغازه دار فعال گردد , اما مهندسین نتوانند دراین حوزه بعنوان مجریان ذی صلاح اثرگذار گردند . 

رجبی تیتر کرد : در سال های اخیر در حوزه شهری و قسمتی در روستاها بطور عملی ساخت و بنا ها با پباده سازی مهندسین انجام می‌شود و این موجب ارتقا کیفیت ساخت وسازها در مرز و بوم شده است . 


 

NB21 . cover 

NB21 . cover . . . 

NB22 . cover 

NB22 . cover . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB20 

NB20 . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

NB03 

NB03 . . . 

NB21 . cover 

NB21 . cover . . . 

NB22 . cover 

NB22 . cover . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB20 

NB20 . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

NB03 

NB03 . . . 

 


او با اشاره به‌وجود منزل های خالی مضاعف در سرزمین عنوانکرد : این نشان از ضعف طرح ریزی است که نتوانسته ایم در بین عرضه و تقاضا تعادل قابل قبولی ساخت کنیم , چون یکی‌از رکن های ارتقا کیفیت معاش در شهرها داشتن نگاه مهندسی خیر صرفا در ساخت ‌و ساز بلکه در بخش مدیر شهری است . 

رجبی با اعلام این که امروزه بایستی مسئولین شهری بخدمات مهندسی بیش تر از قبل دقت نمایند , بیشتر کرد : چه بسا رئیس مرزو بوم هم نیازمند نگاه مهندسی است , چون مهندسین برای عبور از بعضی بحرانها در صف اولیه می‌باشند و در حوزه منابع , ساخت و مصرف انرژی که مشکلات اکثری داریم مهندسین می‌توانند فراوان یاری کننده باشند . 

به دنبال عضو اداره نظام مهندسی تیتر داشت : بدون شک نقش مهندسین مکانیک در حوزه ساخت و ساز بر کسی پوشیده نیست و مهندسین مکانیک علاوه بر حوزه ساخت وساز در تصحیح کارها کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت منابع در بخش کشاورزی خیلی اثر گذار میباشند . 

مصطفی هاشمی طبا ادامه بخشید : مهندسین بایستی در حوزه ساخت و سازهای شهری برعایت کردار ماهر اضافه دقت نمایند تا با حسن کار عشق مندی و تعهد خویش را درین حوزه بخوبی نشان دهند . 

هاشمی طبا در رای زنی با خبرنگاران در لبه این همایش اظهار داشت : اینجانب معتقد به برنا گرایی کابینه دولت دوازدهم هستم , البته اعلام کرده ام در‌صورتی‌که مسئولیتی را به اینجانب بدهند که بتوانم آنرا انجام دهم , مهیا هستم . 

همایش ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و سازهای شهری روزهای سوموچهارم مرداد ماه این سال با حضور اعضای هییت مدیره ارگان های نظام مهندسی مملکت , استادان , متخصص ها و دست اندرکاران ساختمانی در حوزه ساخت و ساز و تاسیسات برق و مکانیک در پژوهش گاه صنعت نفت برگزار می‌شود .

  • نسرین معین