طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چاقی و لاغری


بسیاری از مشتریان که درخواست نصب دوربین مداربسته دارا‌هستند , با دقت به تجارب گذشته خویش از تماشای فیلم های تلویزیونی یا این که سینمایی درخواست های عجیبی از مجریان یا این که فروشندگان سیستم های حفاظتی می نمایند که در فعالیت با تکنولوژی روز قابلیت اجرای آن نیست . در‌این مقاله به بررسی این باورهای غیر حقیقی وواقعی میپردازیم . 

بالا بردن کیفیت تصاویر ضبط شده در سطحی غیر حقیقی و واقعی 

شاید شما نیز در فیلم های کاراگاهی جزو فیلم را چشم اید که در آن یک تصویر بی کیفیت ضبط شده از تصاویر دوربین مداربسته را وارد قابل انعطاف افزاری جادویی می نمایند و اپلیکیشن به طرزی اعجاب آور کیفیت را آنقدر بالا میبرد تا قابلیت تشخیص جزئیات در آن به‌وجود بیاید . حقیقت در سیستم های مداربسته تا حد متعددی با این باورها تفاوت دارااست . 

حقیقت این است که اکنون شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای پردازش تصویر هم قابلیت ارتقاء رزولوشن تصویر را بیشتراز 10 تا 20 درصد ندارد . این یعنی انجام این پردازش ها تاثیر چندانی بر روی کیفیت تصویر دروبین نخواهد گذاشت . وقتی که چهره‌ای کیفیت بالا ذیل ضبط می گردد بخش متعددی از داده ها تصویر از بین رفته است . منطق هم حکم می نماید که قابلیت بازتولید داده ها از بین رفته با هیچ قابل انعطاف افزاری وجود نخواهد داشت . پس تلاش فرمایید در حین گزینش دوربین ها , دوربین های کیفیت عالی تری را گزینش فرمایید . 

دوربین های بیسیم اعجاب انگیز 

بخش بزرگی از درخواست در رابطه سیستم های مداربسته مرتبط با دوربین های بیسیم می‌باشند . معمولا مشتریان توجهی به محدودیت های دوچندان متعددی این دوربین ها نمیکنند و شیوه فکری خاص و غیر حقیقی درباره‌ی دوربین های بیسیم دارا‌هستند . 

وسیع ترین نقص‌ با دوربین های بیسیم بی ثبات بودن آنهاست . این دوربین ها عموما موفقیت بیسیم محدودی دارا هستند ( در یک محیط تماما گشوده نهایتا تا 50 متر ) و اما نمی‌توان برق آنها‌را به طور بی سیم تامین کرد . استفاده از باتری نیز برای تغذیه دوربین چاره منطقی نخواهد بود چراکه باتری نهایتا دوربین را تا تعدادی روز تغذیه می نماید و می بایست به طور منظم ردوبدل یا این که شارژ شود که برای یک سیستم حفاظتی به هیچ وجه ایده آل نیست . 

گرچه استفاده از دوربین های بیسیم ناممکن نیست ولی مخارج بالا , بی ثبات بودن و محدودیت در تغذیه دوربین استفاده از آنان‌را به شدت محدود کرده . ممکن است در آتی و با ترقی دانش , قابلیت و امکان ایجاد دوربین هایی مطابق نیاز مشتریان آماده شود . 

دوربین هایی با قابلیت و امکان تشخیص و ثبت نام و نشان یا این که پلاک 

ضبط تصاویر صورت و پلاک کار پیچیده ای برای یک سیستم مداربسته نیست . کافیست دوربین کیفیت و روزولشن کافی برای ضبط این داده ها را داشته باشد . ایراد هنگامی به‌وجود میاید که مشتری از ما درخواست دوربینی ارزان با امکان تشخیص نام‌و‌نشان اشخاص یا این که ثبت پلاک را می نماید . انجام این روند ها نیازمند یک سیستم پردازش تصویر است . این سیستم ها با اعتنا به اطلاعاتی که از دوربین اخذ می نمایند و پردازش کردن آن داده ها مازاد را از تصویر ( نظیر قرائت یک پلاک ) استخراج می نمایند . 

نقص‌ این است که اکنون قابل انعطاف افزارهای ظریف انجام این پردازش ها زیاد لوکس می باشند و برای انجام این پردازش شما نیاز به یک سرور مضاعف توانمند نیز خواهید داشت . این شرکت برای شما مضاعف پرهزینه خواهد شد و فعلا استفاده از این سیستم ها صرفا برای بعضی نهادها و اداره ها توجیح مالی داراست . ولی با ترقی هایی که در دانش پردازش تصویر انجام یافته , دسترسی به‌این قابلیت و امکان ها هر روز ارزان خیس و بی آلایش خیس میگردد . احتمالا در آتی قابلیت و امکان استفاده از این سیستم در منازل نیز به‌وجود بیاید . 

توقعات دوربین حرارتی از دوربین مادون قرمز رنگ 

( برای داده ها بیشتر مقاله دوربین مداربسته حرارتی را مطالعه فرمائید . ) امروزه مشاهده کرد در شب مادون قرمز رنگ یکی‌از قابلیت و امکان های اول دوربین های مداربسته به شمار می‌رود . نور و روشنایی مادون قرمز رنگ ساختاری مضاعف شبیه فروغ مرئی دارااست با این تفاوت که برای دیده بشر قابل روئت نیست . دوربین های مداربسته این نوروفروغ را اخذ کرده و آن را بر روی نمایشگر به طور فروغ مرئی به شما نشان می دهند . بدین صورت شما خواهید توانست در زمان شب نیز تصاویر دوربین را ملاحظه کنید . 

تجمیل الانف

  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی