طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی

۳۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب یادگرفتن پباده سازی صفحه های اینترنت مقدماتی – جلد دوم 

طراحی اینترنت به مهارت ساخت و فعال‌سازی صفحه ها اینترنت گفته میشود . 


مجموعه برنرز لی , اختراع کننده اینترنت , با برپایی یک تارنما اینترنت در اوت ۱۹۹۱ , اسم خویش را تحت عنوان اولیه سازندهٔ اینترنت در مورخ نگاشت<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> . وی در اولیه اینترنت سایتش , از اَبَرمتن و پیوندی برای آدرس اینترنتی ( پست الکترونیک ) استفاده کرده بود . 


نخست , اینترنت سایت‌ها با کُدهای معمولی HTML متن می‌شدند , گونه‌ای از گویش نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به اینترنت گاه‌ها می‌داد , مشتمل بر سرتیتر و پاراگراف , و بضاعت لینک دادن به آدرس‌های دیگر از روش ابرپیوند . در مقایسه با روش‌های دیگر , این‌راه جدید و متفاوتی بود که یوزرها به آسانی می‌توانستند با یک مرورگر , صفحه‌های گره خورده را بگشایند . 


با ترقی اینترنت و هنر پباده سازی آن , لهجه کُد نویسی اش , اَبَرمتن یا این که اچ تی ام ال , پیچیده‌تر و پرانعطاف خیس شد . ابزاری نظیر جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند , بزودی مورد استفاده خطا , برای چیدمان‌های نهفته در صفحه‌های اینترنت قرار گرفتند . با بروز الگوهای آبشاری اینترنت یا این که «CSS» , روش غلط پباده سازی با جدول‌های مخفی در برگه از گردونه بیرون , و بجای آن استفاده مطلوب از لهجه کمکی «CSS» جایگزین شد . 


فناوری‌های یکدست سازی مقر داده ( Database ) , مثل زبان‌های کُدنویسی سمت سرور ( Server - Side Scripting ) نظیر CGI , PHP , ASP . NET , ASP , JSP و ColdFusion , و استانداردهای پباده سازی امروزی با الگوها ( CSS ) , ساختار اینترنت سایت‌ها را گشوده نیز تغییر و تحول داده و آنرا توسعه یافته خیس کرده‌اند . تارنما عکس العمل گرا یا این که تارنما ریسپانسیو ( responsive ) سایتی است که با بعد ها و رزولوشن دستگاه‌های متعدد سازش دارااست و یوزرها فارغ از دقت به این‌که مانیتور دستگاهشان کوچک باشد . 


همینطور با داخل شدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها , مثل فلَش ( Flash ) , فیس اینترنت بیشتر از پیش تغییر‌و تحول کرد و توانمندی‌های جدید به سازندگان رسانه و طراح‌های اینترنت داده شد . 


منبع نوشته : wikipedia 


جلد دوم کتاب : 


درین کتاب با روش های مو جود برای جمع آوری داده ها از سمت یوزرها , روش استعمال جاوا اسکرپیت برای ارتقا امکان های وبسایت و هم مقدمه ای بر ساخت صفحه ها پویا ( Dynamic ) آشنا خواهید شد . 






دانلود با لینک و پیوند بی واسطه 


پسور فولدر : mirona . co 




خصوصیات کتاب : 


اسم مولف : مهندس حبیب فروزنده دهکردی 

فرمت کتاب : PDF 

تعداد صفحه های : ۲۳۶ 

حجم پوشه : ۳٫۱۴ مگابایت <iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

راهکارهایی برای پرپشت شدن بخش های خالی ابرو

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

استفاده از روغن زیتون , نارگیل , گردو و بادام سبب ساز می‌شود که ابرو ها لبریز پشت و حجیم شوند . 


معمولا زمان هایی قسمت‌هایی از ابروها خالی می شود و این سبب ساز میشود ابروها شرایط ارگانیک خویش را از دست بدهند . براین اساس برای رشد دوباره ابروها , مصرف بعضا روغن‌ لازم است . گهگاه پیش می آید که قسمت‌هایی از ابروها خالی میشود و این منجر میگردد ابروها وضعیت ارگانیک خویش را از دست دهند . 


بدین ترتیب می بایست موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره رشد نمایند . _ هر شب کمی روغن زیتون را روی ریشه‌هایی که میخواهید رویش نماید بمالید و آن نقاط را ماساژ دهید و صبح‌ها آن محل را شست و شو دهید . استفاده از میوه نارگیل و مغز‌های چرب همچون گردو و بادام بر روی ابروها می‌تواند ابروهایتان را پرپشت و حجیم نماید . 


احتمال دارد ریختن ابروها نگران کننده باشد ولی بایستی علل را بررسی کرد . گهگاه استرس دوچندان طی روز میتواند یکی‌از عارضه ها ریزش گیسو ابروها باشد . برای پیشگیری از ریزش‌ ابروها می‌توان از کپسول ویتامین‌ E و B در تقویت مو‌ها استفاده کرد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

افزونه های تبدیل تارنما به نرم افزار گوشی 

با بسط استفاده از وب همراه و گوشی تلفن های هوشمند دیگر همه سایتها می بایست در سوی برخورد گرا بودن و هماهنگی با گوشی جنبش نمایند و در غیر این صورت بخش اعظمی از یوزرها خویش را از دست میدهند . 


بخش اعظمی از اشخاص شغل های روزانه و عمل های اینترنتی خویش <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>را با گوشی خویش انجام میدهند چه بسا کارهایی نظیر توصیه طعام , پیشنهاد پیک و ماشین کرایه ای , خرید اسباب دیجیتال و پوشاک و … . . که تا یک‌سری سال پیش صرفا با استفاده از کامپیوتر خانگی قابل اجرا بود . 


در شرایطی که شما نیز یک کسب و عمل اینترنتی دارید برای این‌که در بازار رقابتی بازنده نباشید می بایست هرچه سریعتر به تفکر هماهنگ کردن وبسایت خویش با گوشی باشید و برای این عمل می‌توانید از یک مجموعه پباده سازی وبسایت بخواهید قالب جدیدی برای شما پباده سازی نمایند یا این که کدهای قالب فعلی شما‌را طوری تغییر و تحول دهند که وب سایت به طور هماهنگ با گوشی تبدیل شود که‌این عمل برای شما هزینه خواهد داشت 


اما غیر از تولید ورژن برخورد گرای Responsive قالب تارنما که حتما می بایست انجام دهید , می تواند تارنما خویش را به طور نرم افزار نیز تبدیل فرمائید که یوزرها روی تلفن همراه خویش نصب نمایند و مطالب وب سایت شما‌را از روش نرم افزار منحصر خودتان مطالعه نمایند . 


درصورتی که از سیستم رئیس محتوی کار کشته وردپرس WordPress استفاده می‌کنید می‌توانید با یاری افزونه هایی که در‌این مقاله معرفی می‌کنم به راحتی وب سایت خویش را به نرم افزار موبایلی تبدیل فرمائید . 


تبدیل وب سایت وردپرس به نرم افزار 


Worona 


این افزونه تارنما شمارا به طور نرم افزار هماهنگ با Android , iOS تبدیل می‌کند . کارکرد این افزونه به طور ماژولار بوده و می توانید بخشهای مختلفی به ورژن گوشی وبسایت خویش بیش تر نمائید . ولی بخشهایی نظیر ارسال نوتیفیکیشن و حیث سنجی درباره‌ی نرم افزار نیز به طور غیر مجانی قابل بیشتر شدن می‌باشند . 


convert wp site to mobile app 


WordApp 


با امداد این افزونه می توانید هر مدل وبسایت تجاری , فروشگاهی , فردی و … . را به ورژن تلفن همراه تبدیل نمایید و با امداد آن ترافیک محل ورود وبسایت خویش را ارتقاء دهید . این افزونه امکان فردی سازی استایل و ادغام ورژن تلفن همراه وبسایت شما‌را داراست و برخی تجهیزات غیر بدون پول آن مثل ساخت ورژن iOS و ارسال نوتیفیکشن به استفاده کننده نیز قابل افزودن به تارنما است . 


3 - wordpress - mobile - pack 


WordPress Mobile Pack 


تجهیزات این پلاگین نیز نظیر موردها معرفی شده در صدر است با این تفاوت که تارنما شمارا به طور ارگانیک تری به ورژن گوشی تبدیل می کند و می توانید از لوگوی مخصوص خویش برای مارک سازی استفاده فرمایید و رنگ و استایل بخشهای گوناگون تارنما را با دقت به نیاز خویش تغییر تحول دهید . 


5 - androapp 


Androapp 


این پلاگین به شما امداد می کند یک نرم افزار اندروید با سرعت دوچندان بالا از تارنما خویش تولید فرمائید که سرعت بار گذاری نرم افزار در مقایسه با مثال های شبیه زیاد بالا است . در کنار قابلیت و امکان های بسیار این نرم افزار میتوان به قابلیت و امکان اسکرول بی غایت ( هرچه در سمت زیر اسکرول نمایید مطالب وب سایت متواتر بار گذاری می شوند ) امکان کش کردن برای ارتقاء سرعت و حساس خیس از کلیه امکان افزودن تبلیغ از سیستم تبلیغات موبایلی گوگل Admob را نیز دارااست که می‌تواند برای ارتقا درآمد زایی وبسایت فراوان کاربردی باشد . 


این افزونه به طور کامل White Label است یعنی هیچ اسمی از آن در نرم افزار شما نیست و نرم افزار تشکیل شده به طور کامل منحصربه‌فرد به اسم خودتان است . 


7 - blappsta 


Blappsta 


این افزونه نیز تارنما شمارا به طور نرم افزار Android , iOS تبدیل می‌کند و از مهمترین امکان های قابلیت و امکان پیش نمایش تغییرات به طور زنده است و می‌توانید در هر لحظه ملاحظه کنید که صورت پایانی نرم افزار به چه شکل است . 


نرم افزار تشکیل شده می‌تواند مقاله ها دوست داستنی را به شما نمایش دهد و همینطور از ویدیو و فرم تماس نیز پشتیبانی می‌کند . همینطور می‌توانید پیج فیسبوک خویش را نیز در صورت نیاز به نرم افزار خویش بیشتر نمائید . 


10 - appful 


Appful 


این پلاگین کارکشته برای سایتهایی که ایجاد محتوی می‌کنند دلخواه است و تجهیزات فراوان متعددی در اختیار شما قرار می دهد اما بدون پول نیست و برای دانلود نرم افزار پایانی می بایست هزینه آن را پرداخت فرمایید . 


با امداد این پلاگین می‌توانید برای نرم افزار خویش امکان ارسال کامنت , اشتراک گذاری از روش شبکه های عمومی , تلاوت مطالب به طور آفلاین و فارغ از نیاز به وب , قرار دادن لوگوی فردی برای برندسازی و نمایش تبلیغ روی موبایل هایی که نرم افزار مسدود سازی تبلیغات را نصب کرده اند را بیشتر فرمائید . 


2 - mobiloud 


MobiLoud 


این افزونه نیز به طور تجاری عرضه شده و می‌توانید نرم افزار خویش را با امداد آن تولید فرمائید و به دوران ۲۱ روز به طور بدون‌پول آزمایش نمائید البته بعد می بایست هزینه اخذ نرم افزار را پرداخت فرمائید . 


این پلاگین قابلیت و امکان نمایش تبلیغات از کانال های : MoPub , Google DFP , Admob , Adsense را داراست و از سایتهای پارسی ضرر نیز به خیر پشتیبانی می کند و رابط کاربری خویش افزونه نیز به ۲۰ لهجه در اختیار است . 


1 - wiziapp 


Wiziapp 


با نصب و فعال سازی این پلاگین می توانید ورژن Android یا این که iOS نرم افزار تارنما خویش را تولید فرمایید . یوزرها می توانند مطالب وبسایت شمارا به طور آفلاین مشاهده نمایند . این افزونه می تواند تارنما شما‌را به طور نرم افزار زیر اینترنت HTML 5 نیز تبدیل نماید و برای ارتقا درآمد زایی وب سایت از سیستم تبلیغاتی admob نیز پشتیبانی می‌نماید . 


افزونه های معرفی شده درین مقاله تجهیزات فراوان خیر و خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید یک ورژن نرم افزار بی آلایش از وب سایت خویش داشته باشید اما توجه داشته باشید که نرم افزار های تشکیل شده با این افزونه ها با نرم افزار های که بصورت منحصر برنامه نویسی می‌شوند تقاوت فراوانی دارا‌هستند و قابل مقایسه با نیز نیستند . در حالتی‌که افزونه دیگری می شناسید که می تواند وبسایت را به نرم افزار تبدیل نماید در نصیب کامنت با اینجانب فی مابین بگذارید<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe> .

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

مقایسه پلاگین های ارتقاء سرعت وردپرس 

در این مقاله از محرمانه مقاله های سئو و پباده سازی وب سایت مجموعه اینترنت شهر به مقایسه پلاگین های ارتقاء سرعت وردپرس خوا هیم پرداخت . 


همان گونه که میدانید سرعت یک تارنما نقش مهمی را در میزان موفقیت آن ایفا می نماید و بخش اعظمی از وب سایت های تجاری بایستی برای جلب رضایت مشتری و پیشرفت در عملکرد , وسایت خویش را به طوری با صرفه نمایند که همگی قسمت های آن به خیر و خوبی بار گذاری شود . 

بدون شک در شرایطی که لود یک تارنما برهه زمانی زمان متعددی ارتفاع بکشد برای یوزرها مضاعف خسته کننده خواهد بود و احتمالا بخش اعظمی از آنها به همین بهانه از دیدن وبسایت شما صرف حیث نمایند .<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> 


همان گونه که میدانید وردپرس یکی‌از دوستداشتنی ترین پلتفرم های ساخت سایت میباشد که مردمان سرتاسر عالم از اون استفاده می نمایند . البته گهگاه سازه به دلایلی سرعت سایت وردپرسی کاهش مییابد . به عنوان مثال پلاگین هایی که سبب ساز این فرمان میشوند یا این که مشکلاتی در مقر داده و…! مسلما نمی تواند وبسایت را به همین وضعیت رها کرد . چون کاهش سرعت بار گذاری میتواند به شما ضررهای متعددی وارد نماید . مشتریان و یوزرها را خسته کرده و از وب سایت شما به دور نماید , بازدارنده کار های سرعت بالا شما شود , سبب تخریب نصیب هایی از وبسایت شود و… 


*** ولی پلاگین هایی موجود است که قادر است بازدارنده از کاهش سرعت وبسایت وردپرسی شما شود که ما درین مقاله به بررسی آنان می‌پردازیم و شما هم میتوانید یکی آنها‌را آزمون کنید! 



۱ - پلاگین WP ROCKET 


پلاگین WP ROCKET شایسته ترین پلاگین ای است که برای ارتقاء سرعت وبسایت های وردپرسی تاسیس شده است که می‌توانم به شما اعتقاد بدهم که در صورتی تنها نیز به عکس های مقایسه این پلاگین با پلاگین های دیگر نگاهی مختصر بیندازید تماما به توان این پلاگین پی خواهید پیروزی که می تواند زمان بارگذاری وب سایت شمارا کاهش بدهد و نیز با تجهیزات بینظیری که داراست می‌تواند از پهنای باند شما کاسته و در مخارج شما نیز صرفه جویی نماید . 


این پلاگین از سایر پلاگین های جان دار در وب جایگاه بالاتری دارااست که به عوارض بخش اعظمی توانسته است بدین منزلت و جایگاه رسد که به عنوان مثال چندتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان , به همراه اقتدار و ارتقاء سرعت تارنما صرفا با زدن یک دکمه و این‌که سرعت وبسایت نیز برای رئیس تارنما و نیز برای یوزرها حیاتی می باشد و نیز در سئوی وبسایت تاثیر گذار می‌باشد . 


کش و ذخیره ساز صفحه ها 

پلاگین WP ROCKET دارنده امکان کش و ذخیره سازی صفحه ها هست که‌این قابلیت و امکان را مهیا میسازد که استفاده کننده برای دو‌مین باری که می‌خواهد یک ورقه را گشوده نماید ورقه با سرعت بیشتر و حجم کمتر بار گذاری می شود که سبب راحتی استفاده کننده و کاهش استفاده از پهنای باند می گردد . 


کش پیش بارگذار 

کش پیش بارگذار یکی دیگر از امکان های عالی پلاگین راکت وردپرس می‌باشد که با کش کردن صفحه های تارنما پیشین از بارگزاری منجر ارتقا درجه وب سایت در موتور های کاوش میگردد . 


مقاله ” ۸ شیوه برای ارتقا سرعت بارگذاری تارنما ” را حتما بخوانید! 


ارتقا سرعت بار گذاری تصاویر و ویدیو ها 

این نیز یک قابلیت و امکان حقیقتا عالی از این پلاگین هست که از هنگامی هنگامی که استفاده کننده به عکس نزدیک نشود یعنی با اسکرول وب سایت به ذیل وب سایت تکان نکند عکس لود نمی شوند که منجر می گردد سرعت وب سایت ارتقا و راحتی عمل یوزرها می گردد . 


فشرده سازی فولدر های استاتیک 

در هر تارنما وردپرسی همواره فولدر های css و js فراوانی یافت می گردد که از سرعت وبسایت میکاهد و این پلاگین کاربری به طور ماهر و فوق العاده قادر است به آسانی این فولدر ها را با صرفه سازی نماید و سرعت ساییت شما‌را تعدادی برابر نماید . 


گسترش اسان بوسیله توسعه و گسترش دهندگان اینترنت 

پلاگین wp Rocket یک پلاگین ای است که به صور نوشته گشوده کد نویسی شده‌است که طراحان اینترنت بتوانند با کمترین علم کد نویسی این پلاگین را بازنویسی یا این که چه بسا گسترش بدهند . 


پلاگین WP Rocket را از اینجا دانلود نمایید : دانلود WP Rocket 

**************************************************************** 






۲ - پلاگین Autoptimize 


این پلاگین می‌تواند وب سایت شمارا با روش های فراوان معمولی با صرفه نماید و همگی قسمت های آن از قالب گرفته تا کدهای وردپرس را مورد بررسی قرار دهد . 


با صرفه سازی کد HTML 

این مورد کد های HTML جان دار در وردپرس را باصرفه سازی کرده و بصورت فشرده در یک خط قرار میدهد . 


باصرفه سازی کد Javascript 

این مورد کد های Javascript را به طور خلاصه تری با صرفه سازی و فشرده می نماید . 

یکی معایب این آیتم این است که درصورتی که شما در وب سایت خویش از کد آماری و یا این که کد نمایش تبلیغاتی استفاده میکنید این مورد سبب میشود که شی متبوع شما که به وسیله جاوا اسکریپت فراخوانی می گردد در فوتر به نمایش در آید! پس مواظب باشید . 


با صرفه سازی کد CSS 

این آیتم کد های شیوه طومار یا این که به عبارت دیگر کد های css وب سایت را فشرده به وجود می آورد و سبب ساز ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت شما میشود . 


پیکربندی CDN 

تصاویر کوچک جانور در پوشه CSS جای اینکه غیروابسته دانلود شوند به داده خطی تبدیل شده و همراه با پوشه دانلود خواهند شد . و این خویش یک کدام از قسمت های با صرفه سازی در وردپرس به حساب می‌آید . 


پیکربندی توسعه یافته پلاگین Autoptimize 


نگه داشتن کامنت های HTML 

این آیتم , کد های کامنتی که در قالب خویش درج نموده اید را نگه میدارد . در صورتیکه می‌خواهید این کامنت ها حذف شوند تیک این آیتم را بردارید . مرورگرها نمی توانند کامنت ها را نشان دهند پس در ورقه پایانی آن‌ها به تماشاچی نشان داده نمی‌شوند . 


پیکربندی توسعه یافته کدهای javascript 

همان گونه که در صورت زیر مشاهده می‌کنید این پلاگین دارنده بخش پیکربندی توسعه یافته تری برای کدهای javascript است که به مطلوب خویش می‌توانید قسمت های متفاوت آن را فعال فرمایید . 


پیکربندی توسعه یافته کدهای Css 

همینطور این پلاگین برای باصرفه سازی کدهای Css دارنده بخش پیکربندی مختلفی است که میتوانید آنان‌را فعال نمائید . 


یاد کش پلاگین Autoptimize 

پلاگین Autoptimize دارنده خاطر کش است که با‌گاز بار گذاری و با صرفه سازی در وردپرس دوچندان امداد می نماید . 

بعداز نصب و راه‌اندازی این پلاگین مطابق صورت زیر بر بالای پنل رئیس وردپرس آیتم ای به اسم Autoptimize ظواهر میشود که از روش آن می‌توانید هرزگاهیی خاطر کش آن را منزه فرمائید . 


مقاله ” پباده سازی یک برگه وبسایت سریع ” را مطالعه فرمائید . 


مثلا هنگامی که شما تغییراتی در تارنما خویش ساخت میکنید و یا این که کدهای جدیدی را در پوشه های خویش طولانی تر می‌کنید در‌این‌صورت نیاز است که یاد کش این پلاگین را منزه نمایید تا پلاگین مجددا از اولیه کدهای وب سایت را در یاد کش خویش ذخیره نماید . 


پلاگین Autoptimize را از اینجا دانلود نمائید : دانلود Autoptimize 

**************************************************************** 






۳ - پلاگین GZip Ninja 


پلاگین فراوان بی آلایش وردپرس GZip اذن میدهد تا شما تارنما وردپرس خویش را با‌گاز با صرفه سازی و سرعت آن را ارتقا دهید . این پلاگین به شما اذن ارتقا سرعت با صرفه سازی تارنما وردپرس و در عین درحال حاضر ارتقاء جایگاه گوگل را به همراه خواهد داشت . 


ارتقاء سرعت لود وبسایت با وردپرس gzip 

استفاده از پلاگین GZip Ninja Speed Compression دوچندان بی آلایش میباشد که در‌این روش صرفا کافی است که شما پلاگین را دانلود و در تارنما خویش نصب نمائید پس از نصب کافی است که تنها پلاگین رو فعال فرمائید سایر کارهارو خویش پلاگین انجام می دهد . با استفاده از این پلاگین هم قابلیت و امکان ارتقا سرعت بار گذاری به روش وردپرس gzip یا این که فشرده سازی موجود هست . 


گوگل به طور غیر بدون واسطه سایت های وردپرسی را به استفاده از پلاگین وردپرسی GZip پیشنهاد نموده است . پس چرا شما از آن استفاده نکنید؟ خیلی معمولی می‌توانید پلاگین GZip را از انتهای اخذ و نصب نمایید , این پلاگین نیاز به پیکربندی خاصی ندارد . 


پلاگین GZip چه گونه فعالیت می کند؟ 

پلاگین GZip با فشرده کردن کدهای HTML و CSS و با صرفه سازی آن ها و و انتقال پرسرعت صفحه ها سایت وردپرس از سرور به مرورگر , موجب ارتقا سرعت وب سایت وردپرسی خواهد شد . 


آیا پلاگین GZip به ارتقاء سرعت با صرفه سازی تارنما وردپرس اینجانب یاری خواهد کرد؟ 

SEO به معنای باصرفه سازی برای موتورهای کاوش و پلاگین gzip بر روی کلام “ O ” به معنای باصرفه سازی میباشد خیلی مهم می‌باشد . در شرایطی‌که باصرفه سازی وب سایت وردپرس شما برای شما نگران کننده و کلیدی میباشد حتما از این پلاگین استفاده فرمایید . 


*** نکته : برای استفاده از این پلاگین یا این که پلاگین های شبیه می بایست در هاست خویش امکان GZip را فعال نمایید . 


پلاگین GZip Ninja را از اینجا دانلود نمایید : دانلود GZip Ninja 

**************************************************************** 






۴ - پلاگین WP Fastest Cache 


این پلاگین دارنده ورژن بدون‌پول و Premium هست . این افزونه وردپرس , هزاران دانلود داشته است . 

پلاگین WP Fastest Cache وردپرس شمارا در به وجود آوردن یک کش فراوان کارکشته از صفحه های وبسایتتان , توانا میسازد . 

یک کدام از مهم‌ترین نکات در خصوص این پلاگین وردپرس این است که با نصب و استفاده از این پلاگین , علاوه بر ارتقاء سرعت وردپرس , قدمی کاربردی در جهت با صرفه سازی سرور وبسایت خویش برداشته اید . ولی چگونه؟؟؟؟ 


Cache شدن صفحه های وردپرس به اینصورت میباشد که تمام محتوای وب سایت و کوئری های وردپرس<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

روش های خانگی برای رفع آفتاب سوختگی

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

همه اشخاصی که در تابستان از خانه خارج می‌روند و در معرض بی واسطه فروغ و روشنایی شدید آفتاب قرار می‌گیرند مبتلا آفتاب سوختگی میگردند و معمولا یک چیز دوری ناپذیر است معمولی ترین شیوه برای معالجه آفتاب سوختگی اجتناب از آن است از ضد آفتاب دلخواه نظیر ( کرم های ضد آفتاب برای نوزادان , کرم ضد آفتاب برای طفل ها , ضد افتاب برای پوست دشوار و غیره ) برای پوست خودتان استفاده فرمایید . 


دقت داشته باشید که بعضی از اشخاص نظیر افرادی که دچار به لوپوس می‌باشند بیشتر در معرض ابتلا به آفتاب سوختگی می‌باشند . اکثر وقت ها موردها آفتاب سوختگی را می توان در منزل با پیشنهاد های زیر معالجه کرد . 


آب سرد 

آفتاب سوختگی , در اصل , التهاب پوست است یک کدام از معمولی ترین شیوه ها برای معالجه التهاب , خنک کردن حوزه‌ مجروح است یک رویکرد اثر گذار این است که فوراً در آب یک اقیانوس یا این که دریاچه فرو روید چون آفتاب سوختگی از بدتر شدن نگهداری می نماید اعتنا داشته باشید آب استخر به دلیل آب کلر احتمال دارد پوست شمارا تحریک نماید 


بعداز آفتاب سوختگی استفاده از یک حوله سرد و مرطوب بر روی پوست عالی است این عمل را برای 10 یا این که 15 دقیقه چند دفعه هر روز انجام دهید این یاری خواهد کرد که یه خرده از حرارت از پوست شما بیرون شود شما همینطور می‌توانید مکرر از دوش گرفت یا این که خزینه سرد برای امداد به التیام درد استفاده نمایید بعداز دوش دریافت کردن به آرامی خویش را کم آب فرمائید و آن گاه از مرطوب کننده در پوست استفاده کند این به کاهش بی آبی امداد خواهد کرد . 


جوش شیرین و بلغور جو دوسر 

یکسری قاشق غذاخوری از جوش شیرین را در یک وان خزینه مملو از آب سرد ریخته و برای زمان 10 دقیقه باطن آن تر بخورید زخم ناشی از نور و روشنایی خورشید را به دست‌کم می‌رساند افزودن یک فنجان بلغور جو دوسر به وان خزینه هم رطوبت ارگانیک پوست را مراقبت و به آهسته کردن تحریک امداد می نماید . 


آلوئه ورا گیاهی 

در صورتی‌که شما یک گیاه آلوئه ورا را در منزل خویش ندارید شما می بایست تنظیم نمایید . ژل درون این گیاه شاداب کننده و قرون برای تمام گونه های بیماری , از شکم اندوهگین تا عفونت همگی مستعمل شده‌است . 


شکستن یک تکه از گیاه آلوئه ورا و یا این که استفاده از ژل به صورت بی واسطه منجر التیام فوری پوست از آفتاب سوختگی جزئی می گردد . 


چای بابونه 

چای بابونه التیام دهنده روح است ولی همینطور می‌تواند پوست آفتاب سوخته خویش را التیام دهد چای را به صورت معمول دم کنید و اذن دهید سرد شود بعداز سرد شدن یک لیف خزینه برداشته و در چای زده و به حیطه آفتاب سوختگی بمالید . 


سرکه 

ایده ها در خصوص استفاده از سرکه برای التیام آفتاب سوختگی گوناگون است . بعضی میگویند افزودن نصف فنجان سرکه را در آب خزینه سرد میتواند به معالجه آفتاب سوختگی یاری دهد در حالی که سایر افراد می‌گویند که اسیدیته بالا در سرکه سبب می گردد همگی چیز بدتر شود . خوبتر است در آفتاب سوختگی سبک خیس استعمال شود و برای آفتاب سوختگی بزرگتر استفاده نشود . 


خرقه شل بپوشید 

جامه های تنگ نپوشید پوست وسیع ترین عضو تن است و پس از افتاب سوختگی الیاف ارگانیک نظیر پنبه و یا این که بامبو , شایسته ترین پوشش ها می باشند . 


اندازه متعددی آب بنوشید 

پوست شما با زخم اشعه های خورشید نزاع می نماید و به آب نیاز داراست رطوبت است که در زمان زمان قرار به دست آوردن درمقابل فروغ خورشید از دست می‌رود . لذا روزمره هشت جام آب مصرف فرمایید . 


مرطوب کننده را فراموش نکنید 

بعد از آغاز معالجه , پوست شما هنوز نیز نیاز به بعضا از نگهداری ها دارااست یکی مهم‌ترین حفظ هایی که شما برای جلوگیری از لایه برداری پوست یا این که به دستکم رساندن آن می‌توانید انجام دهید استفاده منظم از مرطوب کننده ها است . 


داروهای فارغ از ورژن از بین موفق درد 

این دارو ها به التیام درد و کاهش التهاب ناشی از آفتاب سوختگی امداد می نماید . 

پاراستامول را می توان برای معالجه تب و در دست گرفتن درد استفاده کرد . 

ایبوپروفن یک دسته داروی ضد التهابی غیر استروئیدی ( NSAID ) است که میتواند به التیام درد , کاهش التهاب و کاهش جایگاه حرارت بالا یاری کند . 


آسپرین را به کودکانی زیر 16سال ندهید . 

کرم موضعی هیدروکورتیزون 1 % احتمالا به التیام درد آفتاب سوختگی , خارش و تورم یاری دهد . 

ویتامین E یک آنتی اکسیدان است و میتواند به کاهش التهاب ناشی از آفتاب سوختگی یاری دهد از روغن ویتامین E بر روی پوست استفاده نمایید و یا این که یک دوز منظم از تکمیل کننده این ویتامین را مصرف فرمایید . 

خیار دارنده آنتی اکسیدان ارگانیک و خاصیت ضد درد است 


دقت : شایسته ترین رویه راه‌حل , پیشگیری است مدام کرم ضد آفتاب استفاده فرمائید جامه های نگهدارنده بپوشید و از قرار به چنگ آوردن در معرض بدون واسطه نور و روشنایی خورشید اجتناب فرمائید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

لیف زدن برای صورت عالی است یا این که بد؟

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

صورتتان را لیف نزنید!اگر مستعد آکنه می باشید , میدانید که کشف کردن یک شوینده و شیر تمیز کن عالی برای پوست حساستان عمل مضاعف دشواری است . 

شوینده‌های نا مناسب احتمال دارد پوستتان را زمخت و کم آب نمایند , رطوبت پوست را از بین ببرند یا این که بر روی پوست چرب شما تماما بی فایده باشند! 


قدم نخستین : با پوستتان ملایم باشید 

برای مبتدی‌ها پی بردن این نکته اهمیت داراست که پاک نگه داشتن صورتتان بایستی فارغ از تغییر و تحول در مخلوط شیمیایی آن باشد . لیدیا واتی , مدیر یک موسسه‌ی زیبایی در این زمینه توضیح می دهد : 


از مساعد کردن حالت برای پرورش و نمو باکتری‌ها اجتناب فرمائید . برای این فعالیت , روزمره صورت خویش را با یک شوینده و پاک‌کننده‌ی ملایم بشویید . از محصولاتی که منحصربه‌فرد پوست‌های حساس‌اند استفاده نمایید . 


پزشک داووی , جراح و کارشناس پوست نیز سفارش می نماید از شوینده‌های الکلی خودداری کنید , چون این شوینده‌ها پوست را کم آب میکنند و رطوبت ارگانیک آن را از بین میبرند . 


قدم دوم : صورتتان را لیف نزنید 

شاید برای خلاص شدن از شر جوش‌ها و باکتری‌ها وسوسه گردید که صورتتان را لیف بکشید . البته این فعالیت را نکنید! 

پزشک داووی میگوید : شستشوی شدید و سایشی صورت , سبب تحریک پوست و بدتر شدن جوش‌ها می گردد . علت به وجود داخل شدن آکنه , ذیل بودن بهداشت شخصی نیست . 


لیدیا واتی هم با این حیث موافقت می نماید : صورتتان را لیف نزنید . عملکرد نمائید پوستتان را هیدراته و مرطوب نگه دارید و لایه‌های حافظ صورت را از بین نبرید . لیف زدن پوست , منجر تحریک و التهاب بیشتر آن می‌شود! 


قدم سوم : پیرو اسید سالیسیلیک باشید 

می خواهید برای پوست چرب و جوشدار خویش یک شوینده‌ی خوب بخرید؟ برچسب روی محصول ها را برای کشف کردن محصول دلخواه پوستتان به اعتنا بخوانید . به مدرک پزشک دبرا جالیمان , کارشناس پوست , اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک , شایسته ترین ترکیباتی می باشند که می‌توان در‌این شوینده‌ها و شیرپاک کن‌ها به عمل موفقیت . 


پزشک جالیمان نیز چنین ژل بنزویل پراکسید یا این که رتینول را برای استفاده عصرگاهی سفارش می نماید . لیدیا واتی هم می گوید سالیسیلیک اسید و بنزویل پراکسید , به پاک سازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن باکتری ها یاری می نماید . «اگر این ترکیبات پوستتان را چغل و کم آب مینماید به سراغ یک محصول ملایم‌تر نظیر روغن درخت چای بروید . » 


یکی دیگر از فواید سالیسیلیک اسید این است که دارنده میل ترکیبی با چربی هاست . یعنی به باطن چربی‌ها نفوذ میکند . به گفته‌ی لاری نرونها , متخصص زیبایی , میتواند به منافذ مسدود پوست نفوذ کرده و جوش های سرسیاه را از بین برنده شود . 


نومان , کارشناس مراقبت‌های پوستی هم پیشنهاد می نماید از محصولاتی استفاده نمایید که دربردارنده ویتامین A یا این که گلیکولیک اسید باشد : «این تولید ها , برای بستن منافذ گشوده پوست مضاعف اثر گذار می‌باشند . همینطور در کاهش باکتری‌ها و چربی پوست که مهم‌ترین علت بروز آکنه می‌باشند نقش به سزایی دارا‌هستند . » 


پوستتان را لطیف نگه دارید 


قدم چهارم : پاک سازی 

علاوه بر استفاده از شوینده‌ی دلخواه برای پوست‌های مستعد آکنه , پزشک جالیمان به استفاده از یک سیستم پاک سازی سفارش می‌نماید که ابزاری مهم برای لایه برداری صورت است . 


مبنی بر گفته های نومان , سیستم تطهیر میزان چربی پوست را کاهش میدهد , منافذ پوست را گشوده کرده و نواقص پوستی را ازبین می‌برد . با این روش اشخاص میتوانند میزان جذب داروهای ضد آکنه‌ی خویش را به حداکثر برسانند , PH پوستشان را نرمال نگاه دارا هستند و پوست ملتهب و مستعد آکنه‌ی خویش را بهسازی نمایند . 


قدم پنجم : پوستتان را لطیف نگه دارید 

واتی پیشنهاد مینماید بعداز شستشوی پوستتان از یک مرطوب کننده‌ی فاقد چربی استفاده نمایید . از مرطوب کننده های چرب پرهیز کنید . انگیزه این است که رطوبت پوستتان را نگهداری فرمایید بی آنکه به میزان چربی آن بیفزایید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

دو محل کار استانداردسازی در زنجان تأسیس میگردد

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

مدیرکل استاندارد استان زنجان از تأسیس ۲ دفتر کار استانداردسازی در اداره نظام مهندسی معدن زنجان و کمپانی آب و فاضلاب روستایی در هفدهم خرداد خبر بخشید و ذکر کرد : فعال سازی این دفترها موجب ارتقا بهره‌وری در سمت هدف ها اقتصاد مقاومتی می شود . دو محل کار استانداردسازی در زنجان تأسیس می شود 



دو دفتر کار استانداردسازی در زنجان تأسیس می‌شود 

دو محل کار استانداردسازی در زنجان تأسیس می گردد 


دو محل کار استانداردسازی در زنجان تأسیس می گردد 


داود کارگرزاده اعلام‌کرد : ۲ دفتر کار استانداردسازی روز ۴ روز شنبه هفدهم خرداد در سازمان‌ نظام مهندسی معدن استان زنجان و کمپانی آب و فاضلاب روستایی استان زنجان بهره برداری می‌شود . 

مستخدم زاده بابیان این‌که سال پیش ۸ دفتر کار استانداردسازی در نهاد ها و دستگاههای گوناگون استان بهره‌برداری شده‌است , ادامه بخشید : سال جاری تأسیس قریه محل کار استاندارد‌سازی در اداره ها و سازمانها در فرمان عمل قراردارد . 

او افزود : طبق بند چهار مصوبه یک صد و هفتمی اجلاسیه شورایعالی استاندارد مرز و بوم در سال نودوسه , همگی وزارت خانه‌ها , شرکت ها مدنی , نهاد های غیردولتی , موسسه ها مدنی و همگی دستگاههایی که شمول ضابطه بر آنها نیازمند است , موظف می‌باشند در زمان ۶ ماه از مورخ ثبت به ساخت دفترها استانداردسازی در ساختار خویش مبادرت کنند . 

رئیس کل استاندار استان زنجان با اشاره به‌این این‌که در ماده بیست و هفت ضابطه مدیر سرویس ها کشوری به استانداردسازی فرآیند‌های سازمانی اشاره شده است , اظهار کرد : با وجود مصوبات و قانون ها درین حوزه , تأسیس محل کار استاندارد در استان زنجان کم خیس از حد توقع است . 

او تیتر کرد : دستگاهها و نهادهایی که در ضابطه معین شده می بایست مدیریت و مسئول دفتر کار استانداردسازی را به سازمان کل استاندار معرفی کنند . 

خدمتکار زاده تصریح کرد : سازمان کل استاندارد استان زنجان با پشتیبانی از دفترها استانداردسازی نسبت به یادگرفتن , ارشاد و بازدید از واحدها اقدامات واجب را انجام می دهد و اولی زمان آموزشی آگاهی از وظیفه‌های دفترها استاندارد سازی و طرز گرداوری استانداردهای درون‌ سازمانی در سی ام خرداد ماه سال جاری برای مسئولین این دفتر ها در محل سازمان کل استاندارد استان برگزار می گردد . 

او ارتقاء تراز آگاهی دستگاهها , تعامل مفید دربین اداره ملی استاندارد جمهوری اسلامی ایران و دستگاهها , شرکت کردن اثرگذار در گرداوری استانداردهای ملی در سمت ارتقاء پوشش استاندارد و بسترسازی برای عملیاتی شدن آن‌ها و رواج استاندادرها را از هدف ها تأسیس این دفترها تیتر کرد . 

کارگرزاده از سایر هدف ها تأسیس این دفترها به ارتقا علم و فناوری با دسترسی راحت به تجربه بین‌المللی از روش شرکت کردن در گرداوری استانداردهای بین‌المللی , جهتدهی پایان‌نامه‌های دانشجویی و پژوهش ها سازمانها در جهت بهبود استانداردهای ملی و بقیه مورد ها اشاره کرد . 

او اعلام‌کرد : همگی سازمانها با تشکیل کمیته استانداردسازی با محوریت دفتر ها استاندارد می توانند در ارائه سرویس ها خوب تر به شهروندان و نیز چنین استانداردسازی کارها که بطور حتم منجر کاهش هزینه‌ها و ارتقا بهره‌وری می گردد , به سمت هدف ها اقتصاد مقاومتی جنبش کنند<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

بیان سومی دستکاری مبحث ۱۳ ضوابط ملی ساختمان

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

, مدیر اداره نظام‌مهندسی ساختمان استان زنجان اذعان کرد : دستکاری سوم مبحث ۱۳ قوانین ملی ساختمان به عنوان طرح و اجرای تأسیسات برقی ساختمانها بوسیله کمیته تخصصی مبحث یادشده تنظیم و از سمت دفتر کار گرداوری قوانین ملّی ساختمان راس پژوهش ها خط مش , مسکن و شهرسازی اعلام شده است , برای بهره برداری عموم دست‌اندرکاران ساخت و ساز قابل‌استفاده است . بیان سو‌مین بازنویسی مبحث ۱۳ قانون ها ملی ساختمان 



بیان سو‌مین بازنویسی مبحث 13 قوانین ملی ساختمان 

بیان سومی بازنویسی مبحث ۱۳ ضوابط ملی ساختمان 


بیان سو‌مین دستکاری مبحث ۱۳ ضوابط ملی ساختمان 

حسن مجتبی زاده عضو شورای مرکزی اداره نظام‌ مهندسی ساختمان مرزو بوم و مدیریت اداره نظام‌ مهندسی ساختمان استان زنجان ابلاغ داشت : در مبحث سیزدهم قوانین ملی ساختمان , مواقعی از قبیل ضروریات مرتبط با تأمین نیروی برق ( انشعاب , پست , مولد ) , ضروریات نصب و پباده سازی اتاق ترانسفورماتور , اتصال زمین , نیروی برق حتمی , تابلو برق , امکانات و وسایل حفاظت و در دست گرفتن , مدارها ( کابل ‌کشی - سیم ‌کشی ) ولوله کشی و نیز چنین امکانات سیم‌ کشی , تأسیسات جریان ضعیف , شدت فروغ داخلی توضیح داده شده و لازم‌الاجراست . 

مجتبی زاده بابیان اینکه ضوابط مرتبط با طرح و نصب تأسیسات برقی ساختمانها با انگیزه تضمین ایمنی اشخاص استفاده ‌کننده از آن‌ ها و نیز تندرست ساختمان است , ادامه اعطا کرد : دامنه کاربرد مبحث ۱۳ قوانین ملی ساختمان دربرگیرنده مواقعی از قبیل ساختمان‌ های مسکونی , تجاری , اداری , درمانی , آموزشی , همگانی , صنعتی و نمایشگاه‌ های همیشگی و موقت , پارک‌ های تفریحات , کارگاه‌ های ساختمانی و ساختمان‌ های کشاورزی و دام داری , نیز چنین هرگونه ساختمانی که قانون ها برای تأسیسات الکتریکی آن اوضاع و احوال نشده , می‌باشند . 

او تصریح کرد : برای داشتن ساختمان‌ های باکیفیت و استوار واجب است که اجرای قوانین ملی ساختمان به صورت مطالبه همگانی از سمت مردمان بعنوان بهره‌برداران آخری ساختمان تبدیل گردد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

رئیس اداره مجاهدت کشاورزی استان تهران ذکر کرد : احداث واحدهای گلخانه ای در استان الزامی است و مدیران ستادی و شهرستانی هم بایستی دراین باره اقدامات ویژه ای در جهت برخورداری متقاضی ها از وام ها انجام دهند . لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران 



لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران 

لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران 


لزوم احداث واحد های گلخانه ای در استان تهران 

علی اشرف منصوری عصر ۳ روز شنبه در پنجاه وهفتمین نشست ستاد کشت گلخانه و قارچ اداره مجاهدت کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد : گرفتاری مدیران اداره بایستی به وقوع پیوستن بی نقص برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد که در این زمینه توسعه و گسترش گلخانه ها و تبدیل گلخانه های سنتی بمدرن که بخشی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی و سیاستهای محوری وزارت مجاهدت کشاورزی است بایستی بصورت ویژه دنبال گردد . 

منصوری ادامه اعطا کرد : واجب است بصورت شبانه روزی برای رفع مشکلات و سختی ها جان دار بر راز خط مش بسط گلخانه ها مبادرت عملی صورت بپذیرد , تا در هفته های آتی شاهد جهش در احداث واحدهای گلخانه ای باشیم . 

او افزود : دو هزار و چهارصد و سی هکتار برنامه ابلاغی این اداره برای احداث یا این که بازسازی و تبدیل گلخانه های سنتی بمدرن در تراز شانزده شهرستان استان در سال نودو شش است . 


مدیر اداره مجاهدت کشاورزی استان تهران با اشاره به تسریع در مراحل فعال سازی بزرگ ترین شهرک گلخانه ای سرزمین در شهرستان ورامین تصریح کرد : باتوجه به تشکیل هیات امنا در شهرک حصارگلی ورامین بایستی هرچه سریعتر تاسیسات و رئیس شهرک بهیئت امنا واگذار شده و احداث و اجرای واحدهای گلخانه ای بسرعت آغاز گردد . 

او به‌دنبال با اشاره به اطراف واحدهای گلخانه ای با واحدهای دامی در استان تهران تیتر داشت : بزودی گرد‌همایی مشترکی با اداره دام پزشکی میهن , معاونت اموردام و اداره نظام مهندسی کشاورزی تهران در جهت رفع این خلل و کاهش حریمها با رعایت مقررات ذی‌ربط برگزار خواهد شد . 

بررسی آخری موقعیت معرفی و جذب وام ها بانکی متقاضی ها شهرک حصارگلی ورامین و دیگر درخواست کنندگان گلخانه ها , جانمایی قطعات درین شهرک کشاورزی و تسریع در بررسی و قبول وثایق متقاضی ها بنای گلخانه از سایر موضوعات این نشست بود .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین
  • ۰
  • ۰

لزوم صیانت از نیروی عمل و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

رییس اداره نظام مهندسی استان گلستان اذعان کرد : استفاده از مسئول ایمنی در پروژههای ساختمانی به سمت لزوم صیانت از نیروی فعالیت و ایمن سازی محیط کارگاهها و اجرایی شدن تیم قانون ها ملی ساختمان است . لزوم صیانت از نیروی عمل و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی 




لزوم صیانت از نیروی فعالیت و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی 


لزوم صیانت از نیروی فعالیت و ایمن سازی محیط کارگاههای ساختمانی 



احمد تجری مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان روز ۴ روز شنبه در لبه امضاء تفاهمنامه استفاده از مسئول ایمنی در پروژه های ساختمانی در میان نظام مهندسی ساختمان , کارها شهری و شوراهای استانداری , راه و روش و شهرسازی , فنی و ماهر و فعالیت , تعاون و رفاه اجتماعی استان , تیتر کرد : این تفاهم به سمت آیین طومار های حفاظتی مربوط به ایمنی در عملیات ساختمانی به امضا رسیده و اجرایی خواهد شوید . 


مهندس تجری با اشاره بدین اینکه از گنجایش مهندسین دارای شرایط در ارتقاء ضریب ایمنی کارگاههای ساختمانی استفاده خواهد شد , ادامه بخشید : اداراه ها و سازمانها بایستی از گنجایش های فنی و تخصصی مهندسین ساختمان در‌این بخش استفاده نمایند . 

مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیشتر کرد : علاوه بر استقرار مسئولین ایمنی در کارگاه های ساختمانی مبتنی بر آئین طومار ایمنی ومقررات ملی ساختمان قسم کاران دارنده سند طومار صلاحیت تخصصی و ایمنی قول کاری می‌توانند بعنوان اجراکننده عمل کنند . 


به گفته این جایگاه مسئول ; برگزاری زمان های دائمی آموزشی با زمینه ایمنی برای تمامی گروههای انگیزه , افزایش روشهای محاسبه , در اختیار گرفتن و بازرسی از کارگاهها , توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن ایمنی و رواج استفاده از امکانات ایمنی و حفاظتی دلخواه با اجرای این تفاهم طومار , عملی خواهد شد . 


حدود ۸ هزار مهندس در فن های متفاوت فنی در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان عضو می‌باشند .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • نسرین معین