طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لایه برداری با اسید میوه 

متخصصان پوست , از اسیدهای میوه برای انجام لایه ‌برداری یا این که پیلینگ پوست استفاده مینمایند . آنها از اسید گلیکولیک با غلظت‌های 50 یا این که 70 درصد به‌این خواسته استفاده مینمایند که کاربردهای وسیعی مثل بهبود جوش‌های صورت , بهبود چین و چروک دقیق پوست , تقویت کلاژن ‌سازی و پیشگیری از پیری زودرس دارا هستند . 


اسیدهای آلفاهیدروکسی ( AHA ) اسیدهای ارگانیکی می‌باشند که در سیب سبز ( اسید مالیک ) , آناناس و مرکبات ( اسید سیتریک ) , نیشکر ( اسید گلیکولیک ) , میوه‌های قرمز‌رنگ و شیر ترش و ماست ( اسید‌ لاکتیک ) , بادام تلخ ( اسید ‌ماندلیک ) و انگور ( اسید تارتاریک ) وجود دارا‌هستند . 


اکثری از کرم‌های لایه‌ بردار و برنا ‌کننده دارایAHA با غلظت‌های متعدد بین 5 تا 15 درصد می باشند . 


fruit - facial 


ماسک‌های میوه نیز در واقع از اسیدهای میوه ذکر شده برای لایه ‌برداری و پیلینگ پوست استفاده می نمایند و در واقع اسیدهای میوه , با رسوخ در لایه‌ شاخی پوست , نیز بر اسیدیته لایه شاخی , نیز بر سرعت مرمت سلول‌ها و نیز بر خاصیت دفاعی و ممانعتی پوست اثر می گذارد . نکته قابل‌ دقت آن که احتمالا بعضی اشخاص به بعضی میوه‌ها حساسیت داشته باشند . 


آکنه صورت دربین اشخاص 12 تا 24 ساله فراوان شایع است . لایه برداری با اسیدهای میوه برای رفع چین و چروک‌های مضاعف دقیق پوست و آکنه یا این که جای جوش تاثیر متوسطی دارا‌هستند . 


به گفته پزشک معالج محمدحسین صالحی سورمقی - دکترای تخصصی فارماکوگنوزی مدرس دانش گاه داروسازی دانش گاه تهران در یک تحقیق کلینیکی , یک محصول دربردارنده 14 درصد اسید گیاهی گلوکونولاکتون و یک محصول دربردارنده 5 درصد ماده شیمیایی بنزوئیل پراکساید در معالجه آکنه مورد مطالعه و مقایسه به روی 150 مریض قرار گرفتند . هر دو محصول به صورت چشمگیر به روی تورم محل مجروح در دوازده هفته اثر نمودند . اثرات دو محصول تا چهار هفته اولیه شبیه همدیگر بود البته در هشت هفته بعد از آن , اثرات محصول شیمیایی چشم‏ گیرتر بود . ولی بررسی این مطالعه نشان بخشید گرچه ماده شیمیایی از اثرات قادر ‏تری برخوردار بود البته در بیشتراز پنجاه درصد کسانی که با این مواد زیر معالجه بودند عوارضی اعم از کم آبی پوست , سوختگی و پوسته پوسته شدن ظواهر گشت . دلایل در باب محصول ارگانیک کمتر از 24 درصد بود . 


این مطالعه نشان می‏ دهد که ماسک‏ های ارگانیک به مراتب دارنده دلایل جانبی کمتر از تولیدات شیمیایی بوده و برای آدم سازگارتر می‌باشند . 


اسیدهای میوه در از بین چیره موهای زیر پوستی موثرند 


استفاده از لایه بردارها که اشکال تصنعی و مصنوعی اسیدهای مشتق از میوه‌های قنددار میباشند سبب ساز برداشته شدن لایه فوقانی و مرده پوست می گردند , که در از بین بردن موهای زیرپوستی اثر گذار هستند .


استفاده از این اسیدها بسته به دسته پوست است و باید با درصد خاص و به تعداد دفعات دلخواه و ولی حیث دکتر کارشناس استفاده شوند . 


اسید میوه در زیر پوست بدن؟! 


لیزر خالکوبی یک رنگ , خیلی خوب تر و نتیجه‌ بخش‌تر از یک سری رنگ متعدد است البته این اشخاص معمولا برای پاک کردن از رنگ دیگری استفاده میکنند که خالکوبی پوشانده شود . استفاده از چندین رنگ متفاوت سبب ساز بی تاثیر شدن لیزرهای معمولی در محو خالکوبی میگردد و در این حالت برای معالجه پوست می بایست جزء آن را تراشید که در‌این‌صورت‌ قابلیت و امکان ایجاد گوشت مازاد است . 


( اسید میوه ( برای محو تاتو استفاده میگردد و سود خیر برای تاتوهای چندین رنگ داراست اما همانند بقیه روش‌های پاک‌سازی ریسک بالایی برای ساخت گوشت مازاد به‌وجود می آورد . 


53c2df9e59927w719 


نکات دارای اهمیت در استفاده از اسیدهای میوه : 


1 - آلفا هیدروکسی اسیدها حتما می بایست شب‌ها مورد استفاده قرار گیرند ترجیحا پیشین از خواب . صبح روز آن‌گاه پوست خویش را شستشو داده و در درطول روز حتما از ضد آفتاب استعمال شود . چرا‌که پوست شما بعداز استفاده از این ترکیبات به نوروروشنایی آفتاب دارای اهمیت می گردد و احتمال ساخت لک هست . 


3 - این مواد را در مناطقی از تن که پوست نازک یا این که حساس‌تری دارا‌هستند مثل پلک‌ها , اطراف چشم‌ها , لب‌ها و غشاهای مخاطی نباید مورد استفاده قرار بخشید . 


4 - در مواردی که منافذ پوست شما گشوده است به عنوان مثال بعد از شستشو یا این که تمیز کاری صورت و بعد از استحمام یا این که سونا از استفاده این ترکیبات جلوگیری نمائید . 


5 - برای غلظت‌های فراتر از 19 % این ترکیبات حتماً بایستی زیر حیث دکتر معالج کارشناس پوست مصرف گردد تا شخص در گیر دلایل احتمالی نشود .

تجمیل الانف

  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی