طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درباره ولنتاین (Valentine) چه می‌دانید؟ تاریخچه ولنتاین چیست؟ در این مقاله همه چیز را درباره روز ولنتاین یا روز عشق به شما توضیح خواهیم داد.

پیشینه تاریخی روز ولنتاین

روز ولنتاین یا عید مقدس ولنتاین همه ساله در 14 فوریه جشن گرفته می‌شود. ماه فوریه در تاریخ مسیحیان ماه عشق محسوب می‌شود که با جشن‌های این روز همراه است. این روز عشق به عنوان جشن مسیحیان غربی و با ادای احترام به کشیش مقدس سن والنتینوس، در بسیاری از مناطق جهان به عنوان یک جشن مهم فرهنگی، مذهبی و تجاری از عشق و بزرگداشت آن شناخته می‌شود.

 

کادو ولنتاین برای دختر

انتخاب کادو برای دخترها از انتخاب کادو برای پسرها راحت تره چون که دارای تنوع بیشتریه و همچنین لوازم مورد استفاده خانم ها، همه نوع قیمتی میشه پیدا کرد. البته چیزی که خیلی خیلی مهمه اینه که شما روحیات نامزدتون رو بدونید اینکه به چی علاقه داره و سلیقش چیه خیلی مهمه. حالا چند نوع ایده برای خرید کادو ولنتاین دخترانه جلوی پاتون میزارم:

1-خرید گل به همراه کادو

محاله دختری رو پیدا کنید گل دوست نداشته باشه. دخترا عاطفی و احساسی هستند و با دادن هدیه ی گل قطعا خواهید توانست دلشو بدست بیارید. اما اینو بهتون بگم که گل به تنهایی جالب نیست و باید در کنارش حتما یه کادو مثل یک عروسک خرس ولنتاین بزرگ وشکلات تهیه کنید.

2- خرید عطر زنانه برای کادو ولنتاین

عطر از قدیم تا به الان یکی از کادوهای متداول بوده و همیشه مورد استقبال همگان قرار گرفته، عطر زنانه می تونه ایده ی خوبی برای کادو ولنتاین باشه.

3- پوشاک

اگر عشقتون علاقه ی زیادی به لباس داره میتونید براش لباس بخرید اما به شرطی که سایزشو بدونید البته بگم این مورد یه کم دردسرهای خودشو داره اگر اندازش نباشه کارتون زاره!

4- پک لوازم آرایشی

لوازم آرایشی فوق العادست. امکان نداره خانومی پیدا بشه که از لوازم آرایشی استفاده نکند.  حتی این کادوبرای خانم های محجبه هم می تواند چذاب باشد. شما می توانید در کنار شکلات و خرس ولنتاین یک هدیه کوچک لوازم آرایش هم داخل پک قرار دهید و عشقتان را سوپرایز کنید.

اگر این چند مورد ذکر شده مورد پسند شما واقع نشد، می توانید با مراجعه به سایت آبنبات از انواع مدل های پک ولنتاین دیدن نمایید.

 

  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • نسرین معین

نظرات (۱)

  • مینا ولی زاده
  • doonya.blog.irسلام دوستان لطفا وبلاگ من رو دنبال کنید توشحال میشم😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی