طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لیپوماتیک


چاقی چالش دنیای روز جاری است . کم تحرکی در کنار مصرف غذاهای چرب برهان ارتقا وزن و چاقی شده‌است . در موردها چاقی و بیشتر وزن شایان توجه , خوب تر است در سطح ی اولیه شخص درپی رعایت رژیم های غذایی کم کالری و برنامه ورزشی منظم باشد تا وزن کاهش دهد . ولی در مواقعی که وزن شخص ارگانیک است یا این که طولانی تر وزن مختصری موجود است می توان از روشهای متفاوت لاغری موضعی برای برداشتن تجمعات موضعی و رفع بد شکلی تنه یا این که اندام استفاده نمود . لیپوماتیک می تواند برای رفع چاقی های موضعی یک روش فارغ از ضرر و زیان و سوای ریسک آمبولی محسوب شود . 


روش ها و دستگاه های متفاوتی برای تخریب بافت چربی طی چندین ده سال اخیر ساخته و به تکامل رسیده اند . بکارگیری امواج ماوراء صوت , امواج رادیو فرکانس , کرایولیپولیز ( استفاده از سوز‌و‌سرما در تخریب چربی ) اعم از این تکنولوژی ها میباشد . روشهای دیگری همچون لیپوساکشن , لیزر لیپولیز و لیپوماتیک به خواسته بدست آوردن نتایج پرسرعت خیس و سوای رجوع تکامل یافته اند . و در غایت در موردها , معلق بودن پوست و چربی شکم انجام جراحی ابدومینوپلاستی نتایج بهتری در ادامه داراست . 

دست یابی به روشی که کمترین زخم بافتی و خطرها را داشته باشد , بی برگشت باشد و مریض پر سرعت خیس بهبود یابد , جزو هدف ها پزشکان و محققان این شاخه از پزشکی است . در این جهت دستگاه لیپوماتیک تاسیس شده است . 


در سیستم لیپوماتیک از نیروی فشاری هوا برای تولید ارتعاشات متفاوت در کانولای برداشت چربی استفاده می‌شود ( کانولا در واقع لوله ای به قطر حدود 3 - 6mm است که جهت ورود به باطن لایه چربی و تخلیه چربی استفاده می گردد ) . این روش اولین دفعه به وسیله یک جراح آلمانی معرفی شده‌است و مورد تایید اداره طعام و داروی ایالات متحده ( FDA ) قرار گرفته است . ' 

لیپوماتیک روشی نوین , آسوده , ایمن و مفید در مقایسه با بقیه روشهای لیپو ساکشن کلاسیک و لیزر لیپولیز است که قابلیت برداشت حجم بالای چربی از بخش ها متفاوت تن را با کمترین زخم بافتی می‌دهد . 


چربی تخلیه شده با این روش به طور همزمان به وسیله به عبارتی کانولا بیرون می گردد . درین دستگاه سیستم امنیتی در حیث گرفته شده‌است که در صورت تماس با بافت غیر چربی جنبش کانولا متوقف می‌شود . 


لاغری با لیپوماتیک میتواند چربی مازاد را از بخشها متفاوت تن همچون شکم , پهلو , ران , باسن , پشت و بازو بیرون کرده و به دلیل توجه و نازکی کار با این دستگاه , روی قسمت های اصلی خیس مانند ساق , صورت , گردن و زانو هم کار کرد .

عمل بینی در مشهد

  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی