طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج , محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر روز جاری در ساختمان نظام مهندسی برگزار شد , اظهار داشت : مراسم روز مهندس در استان البرز در طول روز 22 اسفندماه این سال برگزار میشود . 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان البرز بابیان این‌که سایتی به اسم ( 24 ( در طول روز پای کوبی مهندس رو نمایی می گردد , ادامه اعطا کرد : در‌این تارنما مصالح دارای اعتبار و دارنده استاندارد برای ساخت ساختمان به مالکان معرفی میشود تا سازندگان ساختمان از آن ها استفاده نمایند . 


او با اشاره به این‌که مشاجره گزینش طرح ساختمان به نظام مهندسی مربوط نیست و صاحب و مالک ساختمان در آن دخیل است , اعلام‌کرد : اداره نظام مهندسی تنها کنترل‌های نظارتی را انجام میدهد . 


قنبری بابیان این‌که در استان البرز ساخت و ساز در کوچه‌های باریک انجام می شود , بیش تر کرد : این بحران در کرج با ارتقا تعرفه جریمه کم شده است . 


او با اشاره به درخواست اداره نظام مهندسی البرز از شورای شهر کرج برای همیاری در مسئله پروژه‌های شهری و چالش ترافیک , اظهار داشت : بر این اصول قرار شد تا تفاهم نامه‌ای بین اداره و شورای شهر کرج انعقاد شود . 


قنبری با اشاره به در دست گرفتن فراوان به وسیله نظام مهندسی استان البرز تیتر کرد : 80 مهندس بر فرایند کاری مهندسین ناظر در استان آنالیز دارا‌هستند . 


او بابیان این‌که 80 درصد گزارشات مهندسین ناظر به موقع انجام می شود , افزود : 20 درصدی که دارنده تخلف است به شورای انتظامی برای صادر شدن حکم ارجاع می گردد .

آزمون نظام مهندسی

  • ۹۶/۰۴/۳۰
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی