طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰




کمپانی LG عاقبت از ساعت های هوشمند به شدت مورد توقع خویش موسوم به Watch Style و Watch Sport پرده‌برداری کرد . این تولیدات که با همیاری کمپانی گوگل پباده سازی شده‌است , اولیه ساعت های هوشمندی خواهند بود که به طور پیش فرض از سیستم استدلال Android Wear 2 . 0 فایده میبرند . 


ساعت هوشمند Watch Style ( تصویر بالا ) ورژن ارزان خیس و کوچک خیس خواهد بود . این ساعت به مانیتور دایره ای ۱ . ۲ اینچی P - OLED با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل مجهز شده‌است . این مانیتور از حسگر نوروفروغ فایده میبرد . 


این محصول فقط از فناوری های Bluetooth و Wi - Fi استفاده می نماید و صرفا برای کاربرانی دلخواه است که ساعتی با کاربری معمولی را می پسندند . چیپ ست Snapdragon Wear 2100 به همراه ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت یاد داخلی هم بقیه خصوصیت های طاقت فرسا افزاری آن را تشکیل می دهند . ضمن آن که کمپانی LG درین گونه از باتری با گنجایش ۲۴۰ mAh استفاده نموده است که به طور فارغ از سیم شارژ میشود . 


ساعت هوشمند Watch Style از بدنه استیل ضد زنگ و بندهای چرمی فایده می‌برد و از استاندارد مقاومت در قبال آب و گرد و غبار IP67 هم پشتیبانی می نماید . 


این محصول با بها ۲۴۹ دلار در رنگ های تیتانیوم و نقره ای و ۲۷۹ دلار در رنگ rose gold در اختیار خواهد بود . 


gsmarena _ 002 


از سمت دیگر ساعت هوشمند Watch Sport ( تصویر بالا ) محصولی بالا مقام به شمار میرود که از مانیتور ۱ . ۳۸ اینچی دایره ای P - OLED با وضوح ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل منفعت میبرد . این ساعت هم به چیپ ست Snapdragon Wear 2100 مجهز شده‌است با این تفاوت که رم آن ۷۶۸ مگابایت خواهد بود و خاطر داخلی آن هم ۴ گیگابایت است . 


این محصول به تمام فناوری های ارتباطی و حسگرها مجهز شده‌است که از دربین آن‌ها می شود به Bluetooth , Wi - Fi , LTE , GPS , NFC , حسگر ضربان قلب , فشار سنج و حسگر نوروروشنایی اشاره نمود . این ساعت هم همانند Watch Style از استاندارد مقاومت در قبال گرد و غبار و آب IP67 پشتیبانی می نماید . 


ساعت هوشمند Watch Sport هم در رنگ های تیتانیوم و آبی‌رنگ تیره با ارزش ۳۴۹ دلار دراختیار خواهد بود . اما رنگ آبی رنگ تیره آن مخصوص به مغازه گوگل خواهد بود . 


علاوه بر دکان گوگل , ساعت هوشمند Watch Style از روش خرده فروشی Best Buy هم در دست خواهد بود . ساعت هوشمند Watch Sport هم که از کانال های مخابراتی LTE پشتیبانی می نماید , بوسیله اپراتورهای مخابراتی AT&T و Verizon ارائه میگردد . 


در غایت می بایست ذکر کرد این تولید ها در هفته های آتی به طور قانونی در کشورهای ایالات متحده , کانادا , روسیه , ایالات متحده عربی , آفریقای جنوبی , کره جنوبی , تایوان , امارات متحده عربی و انگلستان عرضه خواهند شد . 

عمل بینی در مشهد

  • ۹۶/۰۴/۱۹
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی