طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لیف زدن برای صورت عالی است یا این که بد؟

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

صورتتان را لیف نزنید!اگر مستعد آکنه می باشید , میدانید که کشف کردن یک شوینده و شیر تمیز کن عالی برای پوست حساستان عمل مضاعف دشواری است . 

شوینده‌های نا مناسب احتمال دارد پوستتان را زمخت و کم آب نمایند , رطوبت پوست را از بین ببرند یا این که بر روی پوست چرب شما تماما بی فایده باشند! 


قدم نخستین : با پوستتان ملایم باشید 

برای مبتدی‌ها پی بردن این نکته اهمیت داراست که پاک نگه داشتن صورتتان بایستی فارغ از تغییر و تحول در مخلوط شیمیایی آن باشد . لیدیا واتی , مدیر یک موسسه‌ی زیبایی در این زمینه توضیح می دهد : 


از مساعد کردن حالت برای پرورش و نمو باکتری‌ها اجتناب فرمائید . برای این فعالیت , روزمره صورت خویش را با یک شوینده و پاک‌کننده‌ی ملایم بشویید . از محصولاتی که منحصربه‌فرد پوست‌های حساس‌اند استفاده نمایید . 


پزشک داووی , جراح و کارشناس پوست نیز سفارش می نماید از شوینده‌های الکلی خودداری کنید , چون این شوینده‌ها پوست را کم آب میکنند و رطوبت ارگانیک آن را از بین میبرند . 


قدم دوم : صورتتان را لیف نزنید 

شاید برای خلاص شدن از شر جوش‌ها و باکتری‌ها وسوسه گردید که صورتتان را لیف بکشید . البته این فعالیت را نکنید! 

پزشک داووی میگوید : شستشوی شدید و سایشی صورت , سبب تحریک پوست و بدتر شدن جوش‌ها می گردد . علت به وجود داخل شدن آکنه , ذیل بودن بهداشت شخصی نیست . 


لیدیا واتی هم با این حیث موافقت می نماید : صورتتان را لیف نزنید . عملکرد نمائید پوستتان را هیدراته و مرطوب نگه دارید و لایه‌های حافظ صورت را از بین نبرید . لیف زدن پوست , منجر تحریک و التهاب بیشتر آن می‌شود! 


قدم سوم : پیرو اسید سالیسیلیک باشید 

می خواهید برای پوست چرب و جوشدار خویش یک شوینده‌ی خوب بخرید؟ برچسب روی محصول ها را برای کشف کردن محصول دلخواه پوستتان به اعتنا بخوانید . به مدرک پزشک دبرا جالیمان , کارشناس پوست , اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک , شایسته ترین ترکیباتی می باشند که می‌توان در‌این شوینده‌ها و شیرپاک کن‌ها به عمل موفقیت . 


پزشک جالیمان نیز چنین ژل بنزویل پراکسید یا این که رتینول را برای استفاده عصرگاهی سفارش می نماید . لیدیا واتی هم می گوید سالیسیلیک اسید و بنزویل پراکسید , به پاک سازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن باکتری ها یاری می نماید . «اگر این ترکیبات پوستتان را چغل و کم آب مینماید به سراغ یک محصول ملایم‌تر نظیر روغن درخت چای بروید . » 


یکی دیگر از فواید سالیسیلیک اسید این است که دارنده میل ترکیبی با چربی هاست . یعنی به باطن چربی‌ها نفوذ میکند . به گفته‌ی لاری نرونها , متخصص زیبایی , میتواند به منافذ مسدود پوست نفوذ کرده و جوش های سرسیاه را از بین برنده شود . 


نومان , کارشناس مراقبت‌های پوستی هم پیشنهاد می نماید از محصولاتی استفاده نمایید که دربردارنده ویتامین A یا این که گلیکولیک اسید باشد : «این تولید ها , برای بستن منافذ گشوده پوست مضاعف اثر گذار می‌باشند . همینطور در کاهش باکتری‌ها و چربی پوست که مهم‌ترین علت بروز آکنه می‌باشند نقش به سزایی دارا‌هستند . » 


پوستتان را لطیف نگه دارید 


قدم چهارم : پاک سازی 

علاوه بر استفاده از شوینده‌ی دلخواه برای پوست‌های مستعد آکنه , پزشک جالیمان به استفاده از یک سیستم پاک سازی سفارش می‌نماید که ابزاری مهم برای لایه برداری صورت است . 


مبنی بر گفته های نومان , سیستم تطهیر میزان چربی پوست را کاهش میدهد , منافذ پوست را گشوده کرده و نواقص پوستی را ازبین می‌برد . با این روش اشخاص میتوانند میزان جذب داروهای ضد آکنه‌ی خویش را به حداکثر برسانند , PH پوستشان را نرمال نگاه دارا هستند و پوست ملتهب و مستعد آکنه‌ی خویش را بهسازی نمایند . 


قدم پنجم : پوستتان را لطیف نگه دارید 

واتی پیشنهاد مینماید بعداز شستشوی پوستتان از یک مرطوب کننده‌ی فاقد چربی استفاده نمایید . از مرطوب کننده های چرب پرهیز کنید . انگیزه این است که رطوبت پوستتان را نگهداری فرمایید بی آنکه به میزان چربی آن بیفزایید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی