طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مقایسه پلاگین های ارتقاء سرعت وردپرس 

در این مقاله از محرمانه مقاله های سئو و پباده سازی وب سایت مجموعه اینترنت شهر به مقایسه پلاگین های ارتقاء سرعت وردپرس خوا هیم پرداخت . 


همان گونه که میدانید سرعت یک تارنما نقش مهمی را در میزان موفقیت آن ایفا می نماید و بخش اعظمی از وب سایت های تجاری بایستی برای جلب رضایت مشتری و پیشرفت در عملکرد , وسایت خویش را به طوری با صرفه نمایند که همگی قسمت های آن به خیر و خوبی بار گذاری شود . 

بدون شک در شرایطی که لود یک تارنما برهه زمانی زمان متعددی ارتفاع بکشد برای یوزرها مضاعف خسته کننده خواهد بود و احتمالا بخش اعظمی از آنها به همین بهانه از دیدن وبسایت شما صرف حیث نمایند .<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> 


همان گونه که میدانید وردپرس یکی‌از دوستداشتنی ترین پلتفرم های ساخت سایت میباشد که مردمان سرتاسر عالم از اون استفاده می نمایند . البته گهگاه سازه به دلایلی سرعت سایت وردپرسی کاهش مییابد . به عنوان مثال پلاگین هایی که سبب ساز این فرمان میشوند یا این که مشکلاتی در مقر داده و…! مسلما نمی تواند وبسایت را به همین وضعیت رها کرد . چون کاهش سرعت بار گذاری میتواند به شما ضررهای متعددی وارد نماید . مشتریان و یوزرها را خسته کرده و از وب سایت شما به دور نماید , بازدارنده کار های سرعت بالا شما شود , سبب تخریب نصیب هایی از وبسایت شود و… 


*** ولی پلاگین هایی موجود است که قادر است بازدارنده از کاهش سرعت وبسایت وردپرسی شما شود که ما درین مقاله به بررسی آنان می‌پردازیم و شما هم میتوانید یکی آنها‌را آزمون کنید! 



۱ - پلاگین WP ROCKET 


پلاگین WP ROCKET شایسته ترین پلاگین ای است که برای ارتقاء سرعت وبسایت های وردپرسی تاسیس شده است که می‌توانم به شما اعتقاد بدهم که در صورتی تنها نیز به عکس های مقایسه این پلاگین با پلاگین های دیگر نگاهی مختصر بیندازید تماما به توان این پلاگین پی خواهید پیروزی که می تواند زمان بارگذاری وب سایت شمارا کاهش بدهد و نیز با تجهیزات بینظیری که داراست می‌تواند از پهنای باند شما کاسته و در مخارج شما نیز صرفه جویی نماید . 


این پلاگین از سایر پلاگین های جان دار در وب جایگاه بالاتری دارااست که به عوارض بخش اعظمی توانسته است بدین منزلت و جایگاه رسد که به عنوان مثال چندتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان , به همراه اقتدار و ارتقاء سرعت تارنما صرفا با زدن یک دکمه و این‌که سرعت وبسایت نیز برای رئیس تارنما و نیز برای یوزرها حیاتی می باشد و نیز در سئوی وبسایت تاثیر گذار می‌باشد . 


کش و ذخیره ساز صفحه ها 

پلاگین WP ROCKET دارنده امکان کش و ذخیره سازی صفحه ها هست که‌این قابلیت و امکان را مهیا میسازد که استفاده کننده برای دو‌مین باری که می‌خواهد یک ورقه را گشوده نماید ورقه با سرعت بیشتر و حجم کمتر بار گذاری می شود که سبب راحتی استفاده کننده و کاهش استفاده از پهنای باند می گردد . 


کش پیش بارگذار 

کش پیش بارگذار یکی دیگر از امکان های عالی پلاگین راکت وردپرس می‌باشد که با کش کردن صفحه های تارنما پیشین از بارگزاری منجر ارتقا درجه وب سایت در موتور های کاوش میگردد . 


مقاله ” ۸ شیوه برای ارتقا سرعت بارگذاری تارنما ” را حتما بخوانید! 


ارتقا سرعت بار گذاری تصاویر و ویدیو ها 

این نیز یک قابلیت و امکان حقیقتا عالی از این پلاگین هست که از هنگامی هنگامی که استفاده کننده به عکس نزدیک نشود یعنی با اسکرول وب سایت به ذیل وب سایت تکان نکند عکس لود نمی شوند که منجر می گردد سرعت وب سایت ارتقا و راحتی عمل یوزرها می گردد . 


فشرده سازی فولدر های استاتیک 

در هر تارنما وردپرسی همواره فولدر های css و js فراوانی یافت می گردد که از سرعت وبسایت میکاهد و این پلاگین کاربری به طور ماهر و فوق العاده قادر است به آسانی این فولدر ها را با صرفه سازی نماید و سرعت ساییت شما‌را تعدادی برابر نماید . 


گسترش اسان بوسیله توسعه و گسترش دهندگان اینترنت 

پلاگین wp Rocket یک پلاگین ای است که به صور نوشته گشوده کد نویسی شده‌است که طراحان اینترنت بتوانند با کمترین علم کد نویسی این پلاگین را بازنویسی یا این که چه بسا گسترش بدهند . 


پلاگین WP Rocket را از اینجا دانلود نمایید : دانلود WP Rocket 

**************************************************************** 






۲ - پلاگین Autoptimize 


این پلاگین می‌تواند وب سایت شمارا با روش های فراوان معمولی با صرفه نماید و همگی قسمت های آن از قالب گرفته تا کدهای وردپرس را مورد بررسی قرار دهد . 


با صرفه سازی کد HTML 

این مورد کد های HTML جان دار در وردپرس را باصرفه سازی کرده و بصورت فشرده در یک خط قرار میدهد . 


باصرفه سازی کد Javascript 

این مورد کد های Javascript را به طور خلاصه تری با صرفه سازی و فشرده می نماید . 

یکی معایب این آیتم این است که درصورتی که شما در وب سایت خویش از کد آماری و یا این که کد نمایش تبلیغاتی استفاده میکنید این مورد سبب میشود که شی متبوع شما که به وسیله جاوا اسکریپت فراخوانی می گردد در فوتر به نمایش در آید! پس مواظب باشید . 


با صرفه سازی کد CSS 

این آیتم کد های شیوه طومار یا این که به عبارت دیگر کد های css وب سایت را فشرده به وجود می آورد و سبب ساز ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت شما میشود . 


پیکربندی CDN 

تصاویر کوچک جانور در پوشه CSS جای اینکه غیروابسته دانلود شوند به داده خطی تبدیل شده و همراه با پوشه دانلود خواهند شد . و این خویش یک کدام از قسمت های با صرفه سازی در وردپرس به حساب می‌آید . 


پیکربندی توسعه یافته پلاگین Autoptimize 


نگه داشتن کامنت های HTML 

این آیتم , کد های کامنتی که در قالب خویش درج نموده اید را نگه میدارد . در صورتیکه می‌خواهید این کامنت ها حذف شوند تیک این آیتم را بردارید . مرورگرها نمی توانند کامنت ها را نشان دهند پس در ورقه پایانی آن‌ها به تماشاچی نشان داده نمی‌شوند . 


پیکربندی توسعه یافته کدهای javascript 

همان گونه که در صورت زیر مشاهده می‌کنید این پلاگین دارنده بخش پیکربندی توسعه یافته تری برای کدهای javascript است که به مطلوب خویش می‌توانید قسمت های متفاوت آن را فعال فرمایید . 


پیکربندی توسعه یافته کدهای Css 

همینطور این پلاگین برای باصرفه سازی کدهای Css دارنده بخش پیکربندی مختلفی است که میتوانید آنان‌را فعال نمائید . 


یاد کش پلاگین Autoptimize 

پلاگین Autoptimize دارنده خاطر کش است که با‌گاز بار گذاری و با صرفه سازی در وردپرس دوچندان امداد می نماید . 

بعداز نصب و راه‌اندازی این پلاگین مطابق صورت زیر بر بالای پنل رئیس وردپرس آیتم ای به اسم Autoptimize ظواهر میشود که از روش آن می‌توانید هرزگاهیی خاطر کش آن را منزه فرمائید . 


مقاله ” پباده سازی یک برگه وبسایت سریع ” را مطالعه فرمائید . 


مثلا هنگامی که شما تغییراتی در تارنما خویش ساخت میکنید و یا این که کدهای جدیدی را در پوشه های خویش طولانی تر می‌کنید در‌این‌صورت نیاز است که یاد کش این پلاگین را منزه نمایید تا پلاگین مجددا از اولیه کدهای وب سایت را در یاد کش خویش ذخیره نماید . 


پلاگین Autoptimize را از اینجا دانلود نمائید : دانلود Autoptimize 

**************************************************************** 






۳ - پلاگین GZip Ninja 


پلاگین فراوان بی آلایش وردپرس GZip اذن میدهد تا شما تارنما وردپرس خویش را با‌گاز با صرفه سازی و سرعت آن را ارتقا دهید . این پلاگین به شما اذن ارتقا سرعت با صرفه سازی تارنما وردپرس و در عین درحال حاضر ارتقاء جایگاه گوگل را به همراه خواهد داشت . 


ارتقاء سرعت لود وبسایت با وردپرس gzip 

استفاده از پلاگین GZip Ninja Speed Compression دوچندان بی آلایش میباشد که در‌این روش صرفا کافی است که شما پلاگین را دانلود و در تارنما خویش نصب نمائید پس از نصب کافی است که تنها پلاگین رو فعال فرمائید سایر کارهارو خویش پلاگین انجام می دهد . با استفاده از این پلاگین هم قابلیت و امکان ارتقا سرعت بار گذاری به روش وردپرس gzip یا این که فشرده سازی موجود هست . 


گوگل به طور غیر بدون واسطه سایت های وردپرسی را به استفاده از پلاگین وردپرسی GZip پیشنهاد نموده است . پس چرا شما از آن استفاده نکنید؟ خیلی معمولی می‌توانید پلاگین GZip را از انتهای اخذ و نصب نمایید , این پلاگین نیاز به پیکربندی خاصی ندارد . 


پلاگین GZip چه گونه فعالیت می کند؟ 

پلاگین GZip با فشرده کردن کدهای HTML و CSS و با صرفه سازی آن ها و و انتقال پرسرعت صفحه ها سایت وردپرس از سرور به مرورگر , موجب ارتقا سرعت وب سایت وردپرسی خواهد شد . 


آیا پلاگین GZip به ارتقاء سرعت با صرفه سازی تارنما وردپرس اینجانب یاری خواهد کرد؟ 

SEO به معنای باصرفه سازی برای موتورهای کاوش و پلاگین gzip بر روی کلام “ O ” به معنای باصرفه سازی میباشد خیلی مهم می‌باشد . در شرایطی‌که باصرفه سازی وب سایت وردپرس شما برای شما نگران کننده و کلیدی میباشد حتما از این پلاگین استفاده فرمایید . 


*** نکته : برای استفاده از این پلاگین یا این که پلاگین های شبیه می بایست در هاست خویش امکان GZip را فعال نمایید . 


پلاگین GZip Ninja را از اینجا دانلود نمایید : دانلود GZip Ninja 

**************************************************************** 






۴ - پلاگین WP Fastest Cache 


این پلاگین دارنده ورژن بدون‌پول و Premium هست . این افزونه وردپرس , هزاران دانلود داشته است . 

پلاگین WP Fastest Cache وردپرس شمارا در به وجود آوردن یک کش فراوان کارکشته از صفحه های وبسایتتان , توانا میسازد . 

یک کدام از مهم‌ترین نکات در خصوص این پلاگین وردپرس این است که با نصب و استفاده از این پلاگین , علاوه بر ارتقاء سرعت وردپرس , قدمی کاربردی در جهت با صرفه سازی سرور وبسایت خویش برداشته اید . ولی چگونه؟؟؟؟ 


Cache شدن صفحه های وردپرس به اینصورت میباشد که تمام محتوای وب سایت و کوئری های وردپرس<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی