طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

افزونه های تبدیل تارنما به نرم افزار گوشی 

با بسط استفاده از وب همراه و گوشی تلفن های هوشمند دیگر همه سایتها می بایست در سوی برخورد گرا بودن و هماهنگی با گوشی جنبش نمایند و در غیر این صورت بخش اعظمی از یوزرها خویش را از دست میدهند . 


بخش اعظمی از اشخاص شغل های روزانه و عمل های اینترنتی خویش <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>را با گوشی خویش انجام میدهند چه بسا کارهایی نظیر توصیه طعام , پیشنهاد پیک و ماشین کرایه ای , خرید اسباب دیجیتال و پوشاک و … . . که تا یک‌سری سال پیش صرفا با استفاده از کامپیوتر خانگی قابل اجرا بود . 


در شرایطی که شما نیز یک کسب و عمل اینترنتی دارید برای این‌که در بازار رقابتی بازنده نباشید می بایست هرچه سریعتر به تفکر هماهنگ کردن وبسایت خویش با گوشی باشید و برای این عمل می‌توانید از یک مجموعه پباده سازی وبسایت بخواهید قالب جدیدی برای شما پباده سازی نمایند یا این که کدهای قالب فعلی شما‌را طوری تغییر و تحول دهند که وب سایت به طور هماهنگ با گوشی تبدیل شود که‌این عمل برای شما هزینه خواهد داشت 


اما غیر از تولید ورژن برخورد گرای Responsive قالب تارنما که حتما می بایست انجام دهید , می تواند تارنما خویش را به طور نرم افزار نیز تبدیل فرمائید که یوزرها روی تلفن همراه خویش نصب نمایند و مطالب وب سایت شما‌را از روش نرم افزار منحصر خودتان مطالعه نمایند . 


درصورتی که از سیستم رئیس محتوی کار کشته وردپرس WordPress استفاده می‌کنید می‌توانید با یاری افزونه هایی که در‌این مقاله معرفی می‌کنم به راحتی وب سایت خویش را به نرم افزار موبایلی تبدیل فرمائید . 


تبدیل وب سایت وردپرس به نرم افزار 


Worona 


این افزونه تارنما شمارا به طور نرم افزار هماهنگ با Android , iOS تبدیل می‌کند . کارکرد این افزونه به طور ماژولار بوده و می توانید بخشهای مختلفی به ورژن گوشی وبسایت خویش بیش تر نمائید . ولی بخشهایی نظیر ارسال نوتیفیکیشن و حیث سنجی درباره‌ی نرم افزار نیز به طور غیر مجانی قابل بیشتر شدن می‌باشند . 


convert wp site to mobile app 


WordApp 


با امداد این افزونه می توانید هر مدل وبسایت تجاری , فروشگاهی , فردی و … . را به ورژن تلفن همراه تبدیل نمایید و با امداد آن ترافیک محل ورود وبسایت خویش را ارتقاء دهید . این افزونه امکان فردی سازی استایل و ادغام ورژن تلفن همراه وبسایت شما‌را داراست و برخی تجهیزات غیر بدون پول آن مثل ساخت ورژن iOS و ارسال نوتیفیکشن به استفاده کننده نیز قابل افزودن به تارنما است . 


3 - wordpress - mobile - pack 


WordPress Mobile Pack 


تجهیزات این پلاگین نیز نظیر موردها معرفی شده در صدر است با این تفاوت که تارنما شمارا به طور ارگانیک تری به ورژن گوشی تبدیل می کند و می توانید از لوگوی مخصوص خویش برای مارک سازی استفاده فرمایید و رنگ و استایل بخشهای گوناگون تارنما را با دقت به نیاز خویش تغییر تحول دهید . 


5 - androapp 


Androapp 


این پلاگین به شما امداد می کند یک نرم افزار اندروید با سرعت دوچندان بالا از تارنما خویش تولید فرمائید که سرعت بار گذاری نرم افزار در مقایسه با مثال های شبیه زیاد بالا است . در کنار قابلیت و امکان های بسیار این نرم افزار میتوان به قابلیت و امکان اسکرول بی غایت ( هرچه در سمت زیر اسکرول نمایید مطالب وب سایت متواتر بار گذاری می شوند ) امکان کش کردن برای ارتقاء سرعت و حساس خیس از کلیه امکان افزودن تبلیغ از سیستم تبلیغات موبایلی گوگل Admob را نیز دارااست که می‌تواند برای ارتقا درآمد زایی وبسایت فراوان کاربردی باشد . 


این افزونه به طور کامل White Label است یعنی هیچ اسمی از آن در نرم افزار شما نیست و نرم افزار تشکیل شده به طور کامل منحصربه‌فرد به اسم خودتان است . 


7 - blappsta 


Blappsta 


این افزونه نیز تارنما شمارا به طور نرم افزار Android , iOS تبدیل می‌کند و از مهمترین امکان های قابلیت و امکان پیش نمایش تغییرات به طور زنده است و می‌توانید در هر لحظه ملاحظه کنید که صورت پایانی نرم افزار به چه شکل است . 


نرم افزار تشکیل شده می‌تواند مقاله ها دوست داستنی را به شما نمایش دهد و همینطور از ویدیو و فرم تماس نیز پشتیبانی می‌کند . همینطور می‌توانید پیج فیسبوک خویش را نیز در صورت نیاز به نرم افزار خویش بیشتر نمائید . 


10 - appful 


Appful 


این پلاگین کارکشته برای سایتهایی که ایجاد محتوی می‌کنند دلخواه است و تجهیزات فراوان متعددی در اختیار شما قرار می دهد اما بدون پول نیست و برای دانلود نرم افزار پایانی می بایست هزینه آن را پرداخت فرمایید . 


با امداد این پلاگین می‌توانید برای نرم افزار خویش امکان ارسال کامنت , اشتراک گذاری از روش شبکه های عمومی , تلاوت مطالب به طور آفلاین و فارغ از نیاز به وب , قرار دادن لوگوی فردی برای برندسازی و نمایش تبلیغ روی موبایل هایی که نرم افزار مسدود سازی تبلیغات را نصب کرده اند را بیشتر فرمائید . 


2 - mobiloud 


MobiLoud 


این افزونه نیز به طور تجاری عرضه شده و می‌توانید نرم افزار خویش را با امداد آن تولید فرمائید و به دوران ۲۱ روز به طور بدون‌پول آزمایش نمائید البته بعد می بایست هزینه اخذ نرم افزار را پرداخت فرمائید . 


این پلاگین قابلیت و امکان نمایش تبلیغات از کانال های : MoPub , Google DFP , Admob , Adsense را داراست و از سایتهای پارسی ضرر نیز به خیر پشتیبانی می کند و رابط کاربری خویش افزونه نیز به ۲۰ لهجه در اختیار است . 


1 - wiziapp 


Wiziapp 


با نصب و فعال سازی این پلاگین می توانید ورژن Android یا این که iOS نرم افزار تارنما خویش را تولید فرمایید . یوزرها می توانند مطالب وبسایت شمارا به طور آفلاین مشاهده نمایند . این افزونه می تواند تارنما شما‌را به طور نرم افزار زیر اینترنت HTML 5 نیز تبدیل نماید و برای ارتقا درآمد زایی وب سایت از سیستم تبلیغاتی admob نیز پشتیبانی می‌نماید . 


افزونه های معرفی شده درین مقاله تجهیزات فراوان خیر و خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید یک ورژن نرم افزار بی آلایش از وب سایت خویش داشته باشید اما توجه داشته باشید که نرم افزار های تشکیل شده با این افزونه ها با نرم افزار های که بصورت منحصر برنامه نویسی می‌شوند تقاوت فراوانی دارا‌هستند و قابل مقایسه با نیز نیستند . در حالتی‌که افزونه دیگری می شناسید که می تواند وبسایت را به نرم افزار تبدیل نماید در نصیب کامنت با اینجانب فی مابین بگذارید<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe> .

  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی