طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی

برگزاری امتحان الکترونیکی نشان بزرگ HSE در لارستان 
به گزارش خبر ها نظام مهندسی , سر گروهی سازمان نظام ‌مهندسی و قانون ها ملی ساختمان سازمان کل خط مش و شهرسازی لارستان از برگزاری امتحان الکترونیکی نشان تبارک HSE خبر اعطا کرد . برگزاری امتحان الکترونیکی نشان والا HSE در لارستان 
 

برگزاری امتحان الکترونیکی نشان گران قدر HSE در لارستان 
علی منصوری سر گروهی سازمان نظام ‌مهندسی و ضوابط ملی ساختمان سازمان کل شیوه و شهرسازی لارستان از برگزاری امتحان الکترونیکی نشان بلندمرتبه HSE خبر اعطا کرد . 
منصوری اذعان کرد : اجرای طرح اعطای نشان گران قدر HSE ( بهداشت , ایمنی , محیط ) به عهد کاران و اجراکننده های ساختمانی و استفاده از کارشناسان مرحله استان ‌های مملکت جهت ارزیاب , برای اولین بار در مرحله سرزمین انجام شوید و امتحان پایان عصر آن نیز به طور الکترونیکی در لارستان با شرکت کردن بیست و دو نفر به طور همزمان با کل مرز و بوم برگزار شوید . 
سر کردگی سازمان نظام مهندسی و ضوابط ملی ساختمان سازمان کل خط مش و شهر سازی لارستان با اشاره بدین این‌که که‌این عصر با نیز کاری دفتر کار ضوابط ملی در دست گرفتن ساختمان وزارت راه و روش و شهرسازی و دانش گاه تهران انجام شده تیتر کرد : در پایان با دقت به امتیازات کسب شده به وسیله شرکت‌ کنندگان از سمت دبیرخانه , نشان والا HSE رقم خورده و بعداز انجام رای زنی ‌های تخصصی موردنظر بعنوان ارزیاب در طرح مذکور مبادرت به عمل و نسبت به امتیازدهی به عهد و پیمان کاران و مجریان ساختمانی و اعطای نشان بزرگ HSE مبادرت خواهد شد .
  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی