طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اشخاص فاقد صلاحیتِ در ساخت و ساز , بمراجع رسمی معرفی میگردند 

«فرج الله رجبی» روز جاری ۳ روز شنبه در همایش ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری که در پژوهش گاه صنعت نفت برگزار شوید , اعلام‌کرد : در حوزه ساخت و ساز وجود نیروهای صلاحیت دار الزامی است و ما می بایست برای تمام قسمتهای ساختمان تربیت نیروهای کارشناس را در امر عمل خویش در اختیار بگذاریم . 

رجبیتصریح کرد : حضور نیروهای کارشناس و مهندسین در حوزه ساخت و ساز بدون‌شک در ارتقاء کیفیت معاش و فایده وری درین بخش اهمیت بخش اعظمی دارااست و مهندسین مکانیک می‌توانند در حوزه مدیر مصرف آب و انرژی در ساختمانها خیلی اثرگذار باشند . 

او ادامه بخشید : مهندسان مکانیک رکن حساس در پباده سازی و اجرای تاسیسات ساختمانی میباشند و چه بسا این متخصص ها می توانند هزینه تمام شده ساختمانها را کاهش دهند , چون پباده سازی و اجرای تاسیسات ساختمانی سود وری ما‌را در ساختمانها ارتقاء می‌بخشد . 

آزمون نظام مهندسی

رییس شورای مرکزی اداره نظام مهندسی ساختمان افزود : در حالیکه در حوزه ساخت و ساز بایستی اشخاص صلاحیت دار حضور همیشگی داشته باشند , البته بعضا شهرداریها اعم از شهرداری تهران مقابل این منطق مقاومت می نمایند و جای تعجب داراست که در حوزه ساخت و ساز دندان دکتر , دکتر و مغازه دار فعال گردد , اما مهندسین نتوانند دراین حوزه بعنوان مجریان ذی صلاح اثرگذار گردند . 

رجبی تیتر کرد : در سال های اخیر در حوزه شهری و قسمتی در روستاها بطور عملی ساخت و بنا ها با پباده سازی مهندسین انجام می‌شود و این موجب ارتقا کیفیت ساخت وسازها در مرز و بوم شده است . 


 

NB21 . cover 

NB21 . cover . . . 

NB22 . cover 

NB22 . cover . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB20 

NB20 . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

NB03 

NB03 . . . 

NB21 . cover 

NB21 . cover . . . 

NB22 . cover 

NB22 . cover . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB20 

NB20 . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

NB03 

NB03 . . . 

 


او با اشاره به‌وجود منزل های خالی مضاعف در سرزمین عنوانکرد : این نشان از ضعف طرح ریزی است که نتوانسته ایم در بین عرضه و تقاضا تعادل قابل قبولی ساخت کنیم , چون یکی‌از رکن های ارتقا کیفیت معاش در شهرها داشتن نگاه مهندسی خیر صرفا در ساخت ‌و ساز بلکه در بخش مدیر شهری است . 

رجبی با اعلام این که امروزه بایستی مسئولین شهری بخدمات مهندسی بیش تر از قبل دقت نمایند , بیشتر کرد : چه بسا رئیس مرزو بوم هم نیازمند نگاه مهندسی است , چون مهندسین برای عبور از بعضی بحرانها در صف اولیه می‌باشند و در حوزه منابع , ساخت و مصرف انرژی که مشکلات اکثری داریم مهندسین می‌توانند فراوان یاری کننده باشند . 

به دنبال عضو اداره نظام مهندسی تیتر داشت : بدون شک نقش مهندسین مکانیک در حوزه ساخت و ساز بر کسی پوشیده نیست و مهندسین مکانیک علاوه بر حوزه ساخت وساز در تصحیح کارها کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت منابع در بخش کشاورزی خیلی اثر گذار میباشند . 

مصطفی هاشمی طبا ادامه بخشید : مهندسین بایستی در حوزه ساخت و سازهای شهری برعایت کردار ماهر اضافه دقت نمایند تا با حسن کار عشق مندی و تعهد خویش را درین حوزه بخوبی نشان دهند . 

هاشمی طبا در رای زنی با خبرنگاران در لبه این همایش اظهار داشت : اینجانب معتقد به برنا گرایی کابینه دولت دوازدهم هستم , البته اعلام کرده ام در‌صورتی‌که مسئولیتی را به اینجانب بدهند که بتوانم آنرا انجام دهم , مهیا هستم . 

همایش ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و سازهای شهری روزهای سوموچهارم مرداد ماه این سال با حضور اعضای هییت مدیره ارگان های نظام مهندسی مملکت , استادان , متخصص ها و دست اندرکاران ساختمانی در حوزه ساخت و ساز و تاسیسات برق و مکانیک در پژوهش گاه صنعت نفت برگزار می‌شود .

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی