طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی


علی اکبر رمضانی سر گروهی اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در گرد‌همایی خبری او‌لین نمایشگاه مطبوعات استان خراسان شمالی از رویش شصت درصدی میزان نقشه‌ های ساختمانی خبر اعطا کرد و تصریح کرد : در ۴ ماهه اولیه همین سال با هزار و هشتصد متر مربع تنظیم نقشه به پرورش شصت درصدی نسبت به ۴ ماهه در آغاز سال نود و پنج رسیده ایم . 

او ادامه اعطا کرد : هشتاد درصد از درخواست کنندگان ساخت ‌و ساز در استان خراسان شمالی بدنبال ساخت‌ و ساز ساختمانهای بتنی می باشند و برهان آن اینست که ساختمانهای بتنی به طور مرحله‌ ای ساخته می‌شوند و باوجود کارخانه سیمان در استان خراسان شمالی این تقاضا طولانی تر است . 

رمضانی با اشاره به فراگیری دائمی مهندسین ساختمان به عنوان کلاسهای آموزشی نظام مهندسی افزود : بصورت دائمی نزدیک ‌به چهار هزار ساعت کلاسهای آموزشی و گرد‌همایی ها را برای مهندسین عضو اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی داشته ‌ایم که همین منجر به ‌روزرسانی و بالا رفتن تراز علم مهندسی آن‌ها میگردد . 


 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB01 

NB01 . . . 

کاغذ اینستاگرام 

کاغذ اینستاگرام . . . 

NB24 

NB24 . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرسازی 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرس . . . 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

عضویت در شبکه تلگرام 

عضویت در شبکه تلگرام . . . 

کتاب تاسیسات برق پلاس 

کتاب تاسیسات برق پلاس . . . 

NB71 

NB71 . . . 

NB01 

NB01 . . . 

ورقه اینستاگرام 

کاغذ اینستاگرام . . . 

NB24 

NB24 . . . 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرسازی 

جزوه آمادگی امتحان نظام مهندسی شهرس . . . 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهندسی تاسیسات برقی 

کتاب تشریح پرسش های امتحان نظام مهن . . . 

 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تیتر کرد : صادر شدن پروانه مهندسی منوط به ثبت ‌نام در کلاسها و گردهمایی‌ های مذکور است . 

او از اجرای طرح تبیین نظام مسئولیتی ساخت‌ و ساز خبر اعطا کرد و تصریح کرد : بوسیله هیئت مدیره نظام مهندسی استان خراسان شمالی جلسه ای با تیتر طرح تبیین نظام مسئولیتی ساخت‌ و ساز استان خراسان شمالی برنامه ‌ریزی ‌گردیده است که انگیزه از برگزاری و اجرای این طرح , شرکت کردن دادن همه اصناف ساختمان در ساخت ‌و ساز است که‌این طرح ۲ ماه آتی در شیروان برگزار و اجرا خواهد شوید . 

وی ذکر کرد : تربیت مهندسی در حوزه ساخت ‌و ساز تاثیر به سزایی در کیفیت تولید ها ساختمانی داراست که باید در‌این فرمان سعی بیش تری شود . 

رمضانی درمورد زمین‌لرزه اخیر در بجنورد و آمار فساد ساختمانها تیتر کرد : در شهرستان بجنورد با اعتنا به این که مرحله ز‌لزله فراتر از پیش ‌بینیهای ما بود البته گشوده نیز خرابیها و خسارات شدیدی نداشتیم که امیدوار هستیم این فرایند ادامه پیدا نماید تا درمقابل تمامی حادثه ها ارگانیک به ساخت‌ و سازها مقاوم و ایمن‌ تری دست‌ یابیم . 

او میزان کیفیت مصالح ساختمانی تولیدی در استان خراسان شمالی را دلخواه دانست و اظهار داشت : مصالحی که در استان ساخت می‌شود مصالح مناسبی میباشند و بحران دارای اهمیت در ایجاد غیر رسمی بعضا از شرکتها است که امیدوار هستیم با آنان برخورد دور از شوخی گردد چون استان خراسان شمالی گنجایش ایجاد مصالح رسمی و مناسب را داراست و نبایست از مصالح غیر قانونی و غیر استاندارد واردات یا این که صادراتی داشته باشیم . 

مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی , میزان فارغ‌التحصیلین در حوزه مهندسی ساختمان را بیشتراز حد مجاز و گنجایش جذب اداره نظام مهندسی دانست و ابراز داشت : میزان فارغ‌التحصیلین و جذب دانشجو یان تبدیل به یک بحران بزرگ‌ شده‌است که می بایست در‌این فرمان مبادرت علمی‌ خیس صورت گیرد . 

رمضانی یاد آور شد : میزان ضریب جذب ما برای دانشجوها فارغ‌التحصیل زیر یک درصد است بدین ادله که فارغ‌التحصیلین در حوزه مهندسی نیاز بازار عمل را مطالعه نکرده و مورد بررسی قرار نمیدهند و بعضی دانشگاهها دانش و علم کافی را ندارند و دانشجویی که فارغ‌التحصیل می‌شود دانش واجب و کافی را برای ورود بحوزه نظام مهندسی ساختمانی کسب نکرده است .

  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی