طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آزمون نظام مهندسی 

به نقل از «صما» به گزارش ارتباط ها همگانی اداره , مراسم تکریم روز مهندسی وسالروز خواجه نصیرالدین طوسی در بین عده کثیری از مهندسان گلستانی و خانواده های آن‌ها و با حضور مقامات عالیه کشوری و استانی برگزار شد . این مراسم ها بطور غیر وابسته در شهرهای گرگان و گنبد و با حضور شخصیت هایی مانند پزشک معالج مظاهریان نائب رئیس وزیر راه و روش و شهرسازی , مهندس یارمحمدی نایب رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی , غراوی و دامادی از اعضای این کمسیون , نجار رییس اداره رئیس چالش مرزوبوم , رضا مروتی نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی استاندار گلستان و همینطور هیات مدیره اداره نظام مهندسی گلستان در شهرهای گنبد و گرگان برگزار شد . 



نائب رئیس مسکن و ساختمان وزیر خط مش و شهرسازی میهن در مراسم گرامیداشت روز مهندسی در گرگان با این ابلاغ که مهندسین بخش‌های مهم سازندگی در هر جامعه میباشند از جایگاه مهندس تقدیر کرد و اعلام کرد : آنچه خواجه نصیرالدین توسی را بعنوان یک مهندس در مورخ جاودانه کرد تنها بناهایی که ساخته کمبود بلکه همت او برای نزدیک کردن لحاظ به فعالیت و تاکید بسیارش بر رعایت خلق و خوی و انصاف در همگی امورات بوده است . دکتر معالج مظاهریان بیان کرد : مردمان بایستی مزه حقیقی و واقعی سرویس ها کیفیت عالی و ماهر را بچشند و نظام مهندسی تحت عنوان جامعه ای که ادعا پرچمداری خواجه نصیرالدین را داراست مکلف است با محافظت کیفیت ارائه سرویس ها مهندسی از حقوق و دستمزد مردمان در حوزه های دارای ارتباط به مهندسی و در قبال هر علتی از جمله نهادهای مدنی و غیردولتی دفاع نماید . او تاکید کرد مردمان بایستی بتوانند به‌این نهاد اعتماد بی نقص داشته باشند . مظاهریان درپی ابلاغ داشت در‌حالتی که می‌خواهیم ارتقا هزینه سرویس ها داشته باشیم می بایست کیفیت ارائه سرویس ها مهندسی را بالا ببریم . نائب رئیس وزیر خط مش و شهرسازی با اشاره به این‌که نرخ هزینه سرویس ها مهندسی در جمهوری اسلامی ایران 2درصد است و این در مقایسه با میهن های نیز جوار و غیر نیز جوار نرخ مضاعف پایینی است اعلام کرد : می بایست گستردگی جمعیت مهندسین را به زمان تبدیل کنیم و در حالتی که خواهان ارتقاء این نرخ هستیم , سرویس ها خویش را از نگاه کیفی و پاره ای ارتقاء بدهیم . 


پرورش صادر شدن پروانه در استان نشان از به وقوع پیوستن وعده های دولت است 


نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی استانداری گلستان که در‌این گرامیداشت ها حضور پیدا کرده بود ضمن تهنیت روز مهندس و بیان تهنیت و تقدیر استاندار گلستان , از زحمات جامعه مهندسین استان تقدیر و سپاس کرد . 


رضا مروتی نائب رئیس با شادباش تکریم منزلت مهندسی در عده مهندسان صنعت ساختمان خطاب به آن‌ها ابلاغ داشت : شالوده هستی بر مبنا مهندسی , خلاقیت و تاءمل سازه شده‌است و از بدو تشکیل دولت ها بشری تا به امروز این مهندسین میباشند که مبنا گذار و طراح اکثری از رشته آوری ها , بناها و اختراعات بوده اند . او افزود : 


خواجه نصیرالدین توسی بعنوان شخصیتی که ما مهندسین خویش را به آن منسوب میدانیم منتخب ای از تمام فضیلت ها بوده و همین فرمان سبب ساز ماندگاری اسم او در گذر مورخ شده‌است و اثر ها این اندیشمند می تواند برای ما مهندسین لامپ شیوه باشد . 


نائب رئیس عمرانی استاندار به دنبال ابلاغ داشت : ارتقای در قسمت های متفاوت مثل فراگیری , آنالیز بر کارایی , برخورد با خلافکاران همدلی , برنامه محوری , تسهیل سازی کارها اداری و سرویس ها باکیفیت به مردمان در تلاش نظام مهندسی ساختمان گلستان در زمان تازه محسوس است . او تصریح کرد : فعلا آمار پروانه های صادره در استان نسبت به سال قبل ارتقاء داشته است که‌این پرورش هر چند در‌حد توقع ما نبوده ولی نشان از به وقوع پیوستن وعده های دولت برای خروج از بی حرکتی ساخت و ساز است . 


مروتی همینطور با تاکید بر این‌که فرآیند ساخت واحد های صنعتی از پباده سازی و اجرا بایستی طبق قوانین ملی ساختمان و زیر لحاظ نظام مهندسی ساختمان صورت پذیرد به مهندسین صنعت ساختمان نوید بخشید این مسئله با کارایی , همیاری و طرح ریزی در استان بزودی به وقوع پیوستن می‌یابد .

  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی