طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


خانهنمونه کارهاطراحی وب سایت 

پباده سازی سایت 

روند کاری 

پباده سازی دمو بدون پول 

راهنمای ارزش 

سئو سایتتماس با ما 

در رابطه ما 

تماس باما 

مقالاتپیشنهاد ویژه 

در خواست مشورت کردن 

یادگرفتن پباده سازی تارنما با وردپرس در ۲ ساعت! ( به روزرسانی ۲۰۱۶ ) 

فراگیری پباده سازی تارنما با وردپرس در ۲ ساعت! ( به روزرسانی ۲۰۱۶ ) 

مطمئنم شما این راهنمای پباده سازی تارنما مجانی را دوچندان دوست خواهید داشت . زیرا پرسرعت خیس از هر حالتی میتونید باهاش به ساخت یک سایت مجانی خوب بپردازید<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> . 

یک راهنمای قدم به قدم و معمولی برای هر هر که بخواهد فراگیری پباده سازی تارنما وردپرس را از اساس در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت تارنما بدون پول بپردازد . در‌این راهنما تلاش کردم کمتر از کلمه های تخصصی پباده سازی وب سایت استفاده کنم تا برای شما مشکلی پیش نیاید . 

۳ تراز سرعت بالا درین راهنما 

۱ . پلتفرم دلخواه برای پباده سازی تارنما خویش را گزینش فرمائید . 

۲ . اسم دامین و صاحب خانه وب سایت خویش را گزینش نمایید . 

۳ . سایت خویش را نصب , پباده سازی و دستکاری فرمائید . 


#قدم نخستین : پلتفرم دلخواه برای پباده سازی تارنما خویش را گزینش فرمایید . 

گذشته از این که شما درخصوص طراح و اسم دامنه خویش نگران باشید , شما بایستی تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت سایت خویش بکار می‌گیرید . 

مراد اینجانب از پلتفرم چیست؟ 

خب , وقتی که اینجانب در سال ۱۳۸۸ آغاز به پباده سازی وب سایت کردم , بخش اعظمی از وب سایت های با استفاده از HTML ( کد ) , CSS و چه بسا فلش ساخته می شدند . این زمان اکثری را برای یادگیری ساخت تارنما از اینجانب گرفت . 

به همین منظور بیشتر مردمان هنوز نیز فکر میکنند ساخت تارنما از ابتدا نقص‌ است و یا این که نیاز به اندازه متعددی از مهارت های برنامه نویسی و پباده سازی داراست . – ولی این تا حدی صحت دارد ولی برای پباده سازی هر وبسایتی نه! 

در سال ۲۰۱۶ , سیستم های رئیس محتوا ( CMS ) مثل وردپرس وجود دارا هستند که تولید یک سایت را برای کلیه قابل دسترس کرده اند . 

به عبارت بی آلایش , یک سیستم مدیر محتوا ( یا این که پلت فرم ساخت وبسایت ) , یک بستر استفاده کننده پسند برای ساخت سایت و مدیر محتوای آنلاین آن , به جای استفاده از یک جور از صفحه های کدنویسی شده‌است . 

سه پلتفرم دوست داستنی ساخت تارنما در سال ۲۰۱۶ 

popular - website - platforms 

همانگونه که شما میتوانید در نمودار بالا بینید , در حدود نیمی از وبسایت ها در وب در درحال حاضر ساخت بر روی پلت فرم وبسایت وردپرس می‌باشند . صرفا بدین آمار به وسیله W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید . 

البته چرا وردپرس از سایر خوبتر است؟ 

هیج جای عالم راهی خوب تر و سهل وآسان خیس از وردپرس برای ساخت یک سایت مجانی پیدا نمیکنید , چون : 

۱ . وردپرس پارسی مضاعف خوب و آپ تو دیت است . 

WordPress این سیستم مدیر محتوا ( CMS ) در مرز و بوم ما نماینده قانونی دارااست و همه ورژن های آن به طور مجانی در سایت وردپرس پارسی قرار می‌گیرد . 

۲ . وردپرس تماما بدون‌پول است , همراه با اکثری از پوسته ها و تم های خوشگل که می‌توانید گزینش نمایید . 

یادگرفتن پباده سازی تارنما مجانی با وردپرس زمانی زیباتر می‌شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های بدون پول برای این CMS موجود است . از منابع بدون پول آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع مبلغی آن می شود به تارنما themeforest اشاره کرد . 

نکته دیگر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان سایت را دارااست که در دل همین مردمان می‌باشند . تارنما نکسار هم قالب وردپرسی است که به وسیله گروه ما ایجاد شده است . در قالب های مو جود وردپرس با مقداری گشت و گذار میتوانید خلاقانه ترین پباده سازی وب سایت ها را مشاهده کنید و از فی مابین آن قالب ها برای خویش دانلود نمایید . 

۳ . وردپرس برای نو کاران خوب ست! 

در صورتی‌که شما می‌توانید در ورد مایکروسافت مقاله بنویسید پس میتوانید محتوای وب سایت خویش را در وردپرس نیز وارد نمایید . شما می‌توانید با پلاگین های وردپرس وب سایت خویش را توسعه و گسترش دهید و نسبتاً هر امکاناتی در ساخت سایت خویش نیاز داشته باشید از افزونه های وردپرس به طور مجانی استفاده فرمایید . با “ افزونه ها یا این که به عبارتی پلاگین ها ” شما قدرتمند به افزودن فرم های تماس , فرم های اشتراک , آلبوم عکس و … برای سایت تان خواهید بود . مضاعف بی آلایش است , نه؟ 

۴ . وردپرس برای وب سایت های کوچک یا این که بزرگ؟ پاسخ : خوب برای هر دو 

از وب لاگ های همگانی تا وبسایت های شرکتی خوشگل و مغازه های آنلاین , وردپرس می‌تواند در هر مدل از پباده سازی وبسایت شایسته ترین پبت فرم انتخابی شما باشد . وردپرس بوسیله eBay , موزیلا , رویترز , CNN , Google Ventures و چه بسا ناسا استفاده می گردد . 

۵ . معمولا قالب های فراهم وردپرس Responsive خواهند بود , یعنی برای گوشی , تبلت و رایانه با صرفه گردیده اند . 

پس سوای استخدام یک طراح سایت , می توانید به طور به طور همزمان ورژن تلفن همراه و تبلت وب سایت خویش را داشته باشید . 

۶ . پشتیبانی بزرگ و جامعه بزرگ برنامه نویس برای یاری به بسط وردپرس . 

بخاطر استفاده بخش اعظمی از مردمان از این پلت فرم ( اینترنت مستر ها , بلاگ نویسان , بسط دهندگان تم و سازندگان افزونه ) , کشف کردن یاری پر سرعت زمانی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت میگردد . شایسته ترین جا برای این عمل انجمن وردپس پارسی است . 

سفارش اینجانب این است که در شرایطی که شما به‌دنبال کتاب یادگرفتن پباده سازی وب سایت هم می گردید , کتابی را بخرید که یادگرفتن ساخت سایت با وردپرس را داده باشد . 

اما , دیگر پلت فرم های سیستم رئیس محتوا هم برای پباده سازی وب سایت موجود هست . 

دروپال یک پلتفرم فراوان توانا است که دوستداشتنی برای پباده سازی اینترنت و برنامه نویسان زبده است , البته با یک منحنی یادگیری سخت! که یک گزینش بد برای مبتدیان به حساب می‌آید . 

جوملا مشابه وردپرس است و استفاده متعددی برای مغازه های آنلاین میگردد . البته شما دستکم بایستی مقداری از برنامه نویسی وب سایت رمز در بیاوردید تا بتوانید با این platform پباده سازی تارنما فرمائید . 

در حالتی که می‌خواهید جزئیات بیشتر بدانید , این لینک و پیوند را ملاحظه کنید که یک مقایسه دوچندان جامع بین وردپرس , جوملا و دروپال نموده است . 

در تراز #۲ , اینجانب شما‌را از روند گزینش یک اسم دامنه عالی و جستن یک فضای برای میزبانی وبسایت تان با خبر میکنم . 

در سطح ۳ , اینجانب به شما نشان می دهم که چه‌طور برای نصب و سفارشی کردن تارنما خویش در وردپرس مبادرت عملی فرمایید . نگران نباشید – اینجانب شما‌را از پروسه راحت و اصولی ساخت سایت با وردپرس , با تعداد متعددی از تصاویر موعظه میکنم . 

در‌حالتی که شما هر جور سوال یا این که توصیه برای این بخش از راهنمای فراگیری مجانی پباده سازی وب سایت دارید , دریغ نکنید! با کمپانی ما تماس حاصل نمایید و بخواهید که موبایل را به اینجانب بدهند . اینجانب حامد ایوبی هستم . ترجمه کننده و تالیف کننده این مقاله . 

#قدم دوم : کشف کردن یک اسم دامنه و هاست 

برای ساخت یک تارنما نو آنلاین , شما نیاز به دو چیز دارید : 

اسم دامنه ( یک نشانی اینترنت نظیر nexar . ir ) 

هاست اینترنت ( یک خدمت است که وب سایت شمارا به وب متصل می نماید و مثل هارد داده ها وب سایت را روی آن می ریزید . ) 

پلت فرم وردپرس بدون‌پول است , البته یک اسم دامین و صاحبخانه اینترنت ( هاست ) برای شما هزینه نزدیک به ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال به همراه دارااست , اما گشوده نیز هزینه آنان کمتر از میل کردن یک پیتزا در شمال تهران است! 

اینجانب معمولا برای خرید دامین و هاست وب سایت های درست شده بوسیله خودم و کمپانی نکسار از مهین وبسایت یا این که هاست کشور ایران استفاده میکنم . از هر دو وب سایت خیالتان به طور کامل راحت باشد ولی می بایست بدانید که یک نکته حائض اهمیت در‌این یادگرفتن پباده سازی وبسایت همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید! 

شرکتهای متفرقه فروش هاست و دامنه میتوانند به شما زخم های بزرگی بزنند . برای مثال تعجب نکنید اگه به شما زنگ زدند و گفتند که داده ها شما پریده , ببخشید! 

از هر جایی هاست می‌گیرید , هاست لینوکس باشد و دارنده در اختیار گرفتن پنل CPanel . 

چه نوعی دامینی می بایست تعیین کنیم؟ 

معمولا کلیه از دامنه های بین المللی مثل . com و یا این که . net و یا این که . org استفاده می نمایند که هر یک معنای خاص خویش را دارااست . البته استفاده از دامنه های ملی هم نظیر . ir در جمهوری اسلامی ایران می‌تواند آیتم مطلوب تری و کم هزینه تری باشد . برای خرید دامنه . ir بایستی در وبسایت ایرنیک شناسه داشته باشید . 

ولی برای تعیین اسم مطلوب برای سایت شما دو راه و روش توصیه می دهم : 

از اسم کمپانی یا این که اسم خودتان در دامین استفاده فرمایید . مثل : www . nexar . ir 

از مورد عمل خویش در دامنه تان استفده فرمائید نظیر www . your - activity . ir 

از گزینش نام های تعجب آور غریب برای وبسایتتان پرهیز کنید . وب سایت شما هر چه اسم کوتاه خیس و زیباتری داشته باشد خوب تر به یاد سایرافراد می‌ماند . 

الیته یه نکنه اساسی قابل اشاره این است که در صورتی‌که اسم کار شما در اسم دامنه شما باشد بخت شما برای فراتر وارد شدن وبسایتتان در موتورهای کاوش زیادتر می‌رود . به گروه فرآیندهایی که به پیشرفت در عملکرد تارنما شما در موتورهای کاوش از قبیل گوگل یاری می نماید SEO یا این که Search Engine Optimization میگویند . در صورتیکه دوست دارید وب سایت شما مالامال گوگل عالی بالا بیاید این مقاله Seo on Page را بخوانید . 

یک نکته خوب دیگر<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی