طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


پف زیر دیده , نقص‌ شایعی است که تمامی اشخاص بتدریج   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>


آن روبرو میگردند . از علت پف زیر دیده می‌توان اذعان کرد که با ارتقاء سن , بافت‌های اطراف دیده اعم از بافت بعضی از عضله‌ها محافظ پلک ضعیف میگردند . درنتیجه بافت چربی ارگانیک که به حفظ دیده امداد میکند بتدریج به سوی پلک ذیل تکان میکند و منجر می شود پلک زیر پف آلود به‌نظر رسد . تجمع مایعات در فضای زیر دیده هم بدین تورم میافزاید . 


vv 


کیسه‌ها و حلقه‌های سیاه زیر دیده عوارض مضاعف همگانی مراجعه بیماران برای مشورت کردن با دکتر معالج است . این کیسه‌ها و حلقه‌های سیاه منجر میگردند ظواهر اشخاص مسن‌تر و خسته به لحاظ رسد و متاسفانه مخفی کردن آنها با آرایش و پیرایش نا ممکن است . عوامل ژنتیک , تغییرات در آناتومی , بیش تر از حد در معرض آفتاب قرار به چنگ آوردن , ارتقا سن قادر است برهان پیدایش این دلایل باشد . اگر‌چه عارضه ها بخش اعظمی برای بروز این کیسه‌ها و حلقه‌های زیرچشم موجود هست , البته عالی است بدانید که روش معالجه پف زیر دیده ما هم با دقت به نیازهای هر شخص متعدد است . 


روش‌های معالجه 

اگر چه درمان‌های زیبایی برای پف زیر دیده می تواند برای کاهش تورم و پف زیر دیده اثر گذار باشد , ولی صرفا با کار جراحی می‌توان خلل پف دیده را به‌طور دایم برطرف کرد . بعضا از درمان‌های زیبایی مزایای مازاد نظیر محکم کردن پوست و ارتقاء خواص ارتجاعی آن را هم به‌همراه دارا‌هستند . فعالیت جراحی هم شاید پوست مازاد یا این که کیسه‌های پوست زیر دیده که بر اقتدار مشاهده کرد تاثیر می گذارند را برطرف نماید . تلاش حساس درمان‌های زیبایی , بهبود ظواهر شخص از روش از بین بردن یا این که کاهش کیسه‌های زیر دیده می باشد . 


جراحی 


جراحی پلک ( بلفاروپلاستی ) شیوه حلی برای معالجه پف دیده و معالجه افتادگی پلک است . در طی فعالیت بلفاروپلاستی جراح دقیقا ( در زیر مژه‌های ذیل و بین چین ارگانیک دیده و یا این که در باطن پلک زیر , برشی تولید می‌نماید . بعد چربی مازاد را بیرون کرده و یا این که آن را مجددا ( توزیع مینماید , همینطور عضله و پوست شل شده را از آنجا بیرون می کند . جراح بعد از آن با بخیه‌های کوچک جذبی در امتداد چین ارگانیک یا این که در باطن پلک زیر , پوست زیر دیده را مجدد می‌بندد . این روش معمولا ( تحت عنوان یک روش سرپایی انجام می گردد . خوشبختانه جراح پلاستیک علاوه بر بهبود کیسه‌های زیر دیده میتواند شغل های دیگری هم درباره ی آن انجام دهد , اعم از : برداشتن کیسه‌های چربی زیر دیده , این عمل مدام سود ایده‌آل نمی‌دهد , چون قادر است سبب ساز به گود شدن دیده شود . 


جراح پلاستیک بر حسب علت پف زیر دیده , یک یا این که یک سری معالجه را به شما پیشنهاد میکند : 


تصحیح پلک ذیل 

تصحیح حجم از دست رفته پلک با تزریق فیلرها 

تهیه و تنظیم رژیم غذایی شما بعداز آزمایش ( آلرژی به مواد غذایی ( 

لیزر 


در جراحی بلفاروپلاستی با استفاده از لیزر , هلال پوست پلک و بافت چربی زمینه‌ای پلک بالایی برداشته میشود . این کار قادر است هم زمان موجب تصحیح افتادگی و شل شدگی پلک بالایی گردد . یکی دیگر از گزینه‌های معالجه پف دیده با لیزر , فعالیت بلفاروستی داخل پلک ذیل است که روشی برای حذف بافت چربی بیش تر در آن می باشد . 


در موقعیت ایده‌آل , سن شما برای کار جراحی لیزری کیسه‌های دیده بایستی ۳۵ سال یا این که بیشتر باشد . علاوه بر این , برخورداری از آمادگی بدنی و انتظارات واقع‌بینانه شما برای فعالیت جراحی دارای اهمیت است . در صورتیکه شما از بعضی بیماری‌ها نظیر مشکلات تیروئید , دیابت , اختلالات گردش خون , و فشار خون بالا سختی میبیرید , به احتمال دوچندان برای انجام این جراحی با نقص‌ مواجه خواهید شد . علاوه بر این , بعضی از مشکلات دیده مثل گلوکوم , بی آبی دیده و جدا شدگی شبکیه , عوامل نقص‌ ساز برای جراحی لیزر پلک می‌باشند . 


111 


تزریق ژل 


می‌توان پلک زیر گود رفته و یا این که حلقه‌های تیره زیر دیده را با اضافه کردن حجم بیشتر معالجه کرد . با بازگرداندن حجم زیر دیده , حوزه‌ بین پلک پایینی و گونه‌ها مجدد صاف و محکم میشود . 


ژل‌های تزریقی با مبنا اسید هیالورونیک برای بازگرداندن حجم زیر دیده فراوان دلخواه میباشند . استفاده از چربی ارگانیک تن به‌عنوان ماده پرکننده ( لیپو فیلر ) هم سود متبوع را آماده میکند . اینک ما برای ۹۵ % از بیماران دارنده کیسه پلک ذیل , رینگ تیره زیر دیده و یا این که از دست رفتن حجم منطقه زیر دیده , میتوانیم این دلایل را با کاربرد ظریف و دقیق فیلرهای اسید هیالورونیک به طور موفقیت آمیز معالجه کنیم . طبق تجربه ما چه بسا بیماران پیر دارنده کیسه‌های متورم زیر دیده و پوست شل و معلق هم میتوانند از این روش تا حد متعددی سود مند شوند . 


انجام این روش با استفاده از سوزن شایسته ترین فیض را می دهد ( کانول چندان ظریف نیست ) . 


در قبلی , تصور می شد که صرفا فعالیت جراحی قادر است کیسه‌های زیر دیده را بهبود بخشد و هیچ معالجه موثری برای حلقه‌های تیره و آزار دهنده زیر دیده نیست . ولی ما با تولید سوراخ‌های گوناگون و زیاد ظریف , فیلر ( ژل لبریز کننده ) را صحیح بالای اربیتال استخوان تزریق میکنیم . در‌این روش ما با تکرار تزریق , بولوس‌های کوچک را وارد کرده , با ماساژ و به اعتنا آن ها را در حین مسیر صورت میدهیم . به دلیل خاص بودن این روش ما تا کنون از ( هیالاز ( برای ذوب شدن فیلر استفاده نکرده‌ایم . انجام این روش فقط ۱۰ دقیقه ارتفاع میکشد و نتایج آن حقیقتا ( شگفت انگیز است . این تکنیک خوب تر از دیگر روشها رخ کهن سال و خسته شما‌را برنا می‌سازد و تاثیر آن تا ۱۲ - ۱۸ ماه باقی میماند . 


پیشگیری 

اگر چه پف زیر دیده شاید تحت عنوان جزء فرایند ارگانیک پیری چهره دهد , ولی می توانید اقداماتی برای جلوگیری از نیاز به معالجه زیبایی انجام دهید . دست‌کم هشت ساعت خواب شبانه ( در حالی که راز خویش را پاره ای بالا نگه داشته‌اید برای جلوگیری از تجمع مایع در پلک ذیل ) داشته باشید و دست کم هشت استکان آب در طول روز ( برای جلوگیری از احتباس آب ) بنوشید . با اجتناب از آلرژن‌ها هم می توانید از پیدایش این کیسه‌ها و پف کردگی زیر دیده جلوگیری فرمایید , چون بعضی از محصول ها آرایشی و بهداشتی از قبیل رنگ گیسو و صابون قادر است موجب برخورد آلرژیک پوست زیر دیده شود . 


هشدار 

در صورتی‌که به صورت منظم در گیر پف زیر دیده میشوید , فورا به دکتر معالج رجوع‌نمایید و این اختلال را با وی درمیان بگذارید . یک بیماری زمینه‌ای مثل حساسیت , احتمالا به تولید کیسه‌های زیر دیده یاری دهد یا این که این که منشا آن باشد . معالجه بیماری کلیدی شاید این ایراد را از بین برنده شود .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی