طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


عواملی مثل نوروفروغ خورشید , اختلالات پوستی , ارتقاء   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>


 و چه بسا زمینه‌های موروثی , سبب ساز می گردند پوست صورت و یا این که دیگر نواحی تن , دستخوش تغییر‌و تحول شده , زیبایی , تن درستی یا این که تلاش مناسب , را نداشته باشد . 


تغییرات بافتی مانند چین و چروک , جای جوش‌های آکنه , اختلالات رنگدانه‌ای مثل کک‌مک و لکه‌های پوستی ناشی از روشنایی خورشید , و یا این که قابل مشاهده بودن رگ‌های خونی , نمونه‌هایی از عارضه‌های پوستی به‌شمار می روند . 


همینطور , پوست احتمال دارد در گیر افتادگی شده , سفتی , یا این که انعطاف پذیری اضطراری را نداشته باشد . یا این که در بعضا از نواحی تن , بیماری سلولیت ( انباشتگی بافت چربی و پیدایش فرورفتگی‌های پوستی ) , ظواهر شود . 


شیوه‌های درمانی از جور جوانسازی یا این که نوسازی پوست , به معالجه این‌گونه دلایل , میپردازند : 


چین ‌و چروک اثبات : این ناهمواری‌ها , مدام قابل مشاهده میباشند و حرکات رخ , تغییری در آن ها را ساخت نمیکند . 

چین و چروک تغییرپذیر : خطوط صورت , بیان‌کننده موقعیت درونی فرد مثل نگرانی , تعجب یا این که شعف , میباشند . هنگامی پوست در اکنون تکان نیست , به‌صورت خط چشم شده و با حرکات صورت یا این که ابزار موقعیت , خطوط فیس , عمق بیشتری پیدا می نمایند . 

اختلالات رنگدانه‌ای : کک‌مک , لکه‌های قهوه‌ای و یا این که بقیه لکه‌های پوستی , عموما ناشی از قرارگیری در معرض قرار به دست آوردن فروغ و روشنایی خورشید می باشند , اما احتمال ها دیگری هم مطرح می باشند . 

جای جوش ( Scar ) : بعداز ترمیم زخم یا این که جوش صورت ( آکنه ) , جای جراحت احتمالا روی صورت باقی بماند و در اشکالی مثل برآمدگی‌ موج‌مانند , پیدایش حفره , بدرنگی پوست و یا این که مرز‌های پر رنگ , قابل تشخیص باشد . 

ضایعه‌های عروقی در پوست : در مرحله پوست , رگ‌های خونی قابل مشاهده می‌باشند , ضایعه‌های که به صورت تاول‌های خونی کوچک بوده , و یا این که چه بسا سرخی پوست ( مشابه به گل انداختگی صورت ) , همیشگی هست . 

شلی و افتادگی پوست : فشار و نیروی وارده به پوست , بوسیله ساختارهای پوستی ( مثل کلاژن و الاستین ) , مهار می شود . در اثر ضعیف‌ شدن این ساختار‌ها , کاهش سفتی پوست و یا این که پیدایش سلولیت , پیدایش خواهد کرد . 

جوانسازی پوست با تزریق 

پلاسمای بی نیاز از پلاکت 

مکانیسم این راه درمانی , به‌کارگیری پلاکت‌های ارگانیک تن ( Platelets ) , در سوق‌دهی بافت متبوع , به مراد ایجاد کلاژن نو می باشد . با تحریک بافت انگیزه , کلاژن نو , ساخت شده و هموار بودن , سفتی و کشیدگی پوست , ارتقا ‌خواهد یافت . محلول دربردارنده پلاکت , قادر است همراه یا این که فارغ از پر‌کننده‌ها ( Fillers ) با روش های جوانسازی پوست مختلفی به بافت متبوع نفوذ پیدا کند . انجام تزریق , استفاده از سیستم خودکار میکرونیدلینگ ( سوزن‌های فراوان ریز ) و یا این که به کارگیری موضعی بعد از مرمت پوست , اعم از روش‌های راهیابی به بافت انگیزه هستند . این کار , از مدل غیر جراحی بوده و در مطب دکتر انجام‌ میگیرد . در او‌لین سطح , از بازوی مریض , پاره ای خون گرفته میشود که میزان آن , کمتر از یه خرده است که برای آزمایش‌های خون همگانی , حتمی است . خون در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار گرفته و با سانتریفیوژ , سلو‌ل‌های قرمز‌رنگ از پلاسما , جدا میشوند . بعد از آن تعداد پلاکت‌ها نزدیک به ۴ برابر , ارتقاء داده می گردد . محلول تازه , پلاسمای بی نیاز از پلاکت نامیده شده و به بافت انگیزه , ساماندهی میشود تا امکان ساخت ارگانیک کلاژن را تحریک و فراخوانی نماید . این روش کاربردهای متنوعی داراست و گهگاه هم , به‌همراه پر‌کننده‌های پوستی ( Fillers ) , به خواسته ارتقا سعی و ماندگاری , مورد استفاده قرار می گیرد . 


تزریق کلاژن 

کلاژن مو جود در پوست , بنا استحکامی مهمی است که با شبکه‌ رشته‌ای خویش , چارچوبی برای پرورش سلول‌ها و عروق خونی , مهیا مینماید . کلاژن , در غضروف‌ها , دندان‌ها و استخوانها هم یافت میشود . دانش پزشکی , این پروتئین ارگانیک را به سرویس گرفته و امروزه , جراحان , به‌منظور کاهش نشانه‌های پیری , ترمیم زخمها و بهبود نمود رخ از روش ارتقاء حجم بافت‌ها , گونه‌های زیادی از پرکننده‌های کلاژنی را مورد استفاده قرار میدهند . 


بوتاکس 

بوتاکس , سبب ساز میگردد عضله‌های صورت , آزاد شده و در حالا انقباض نباشند . اساسا , شکل‌گیری خطوط صورت و چین و چروک‌ها , مرتبط با وضعیتی است که عضله‌هایی از صورت , در موقعیت انقباض باشند . انجام بوتاکس , پرسرعت بوده و در بیشتر مواقع , نزدیک به قریه دقیقه زمان می برد . از‌آن‌جا‌که نتایج بوتاکس به‌طور میانگین سه عدد شش ماه , ماندگاری دارا هستند , درمان‌های پی در پی روتوش , لازم میباشند . 


هیالورونیک اسید 

یک مخلوط ارگانیک بوده که در تن موجود است . در بافت همبندی سست ( soft connective tissues ) و در مایعی که چشم‌ها در آن اشراف شده‌اند , غلظت بالایی از هیالورونیک اسید یافت می گردد . همینطور در بعضی غضروف‌ها , مایعات مفصلی و بافت‌های پوست هم , این مخلوط چشم می شود . این مخلوط استخراج و با فرمول‌بندی جدید , امروزه , یکی شناخته‌شده‌ترین پرکننده‌های قابل تزریق میباشد . بعداز انجام تزریق , عملکردی شبیه یک بالشتک باد شده , از خویش نشان می دهد , و سبب ساز استحکام بافت‌ها و اجزاء صورت می شود که شاید در اثر پیری معمول , حجم و یا این که انعطاف‌پذیر خویش را از دست داشته باشند . همینطور سبب ساز می گردد در سطح ها بالایی پوست , آب در بافت پوست حضور داشته باشد و در سود صورت نو و قابل انعطاف به لحاظ می رسد . 


تزریق چربی 

تزریق چربی , یک کدام از بی‌خطرترین روش‌های معالجه چین و چروک است , چرا‌که از چربی تن خویش مریض استفاده می نماید . 


دکتر معالج با انجام فعالیت لیپوساکشن با توان زیر , مقادیر مقداری چربی از ران یا این که نشیمن‌گاه مریض برمی‌دارد . بعد چربی به نواحی انگیزه در بافت صورت مریض , تزریق می شود . نتایج این فعالیت می توانند ماندگاری متعددی داشته باشند . در حالیکه بعد از گذشت یکسری ماه از کار , مقادیر متعددی از چربی احتمال دارد به وسیله تن مجدد جذب شود , با این وجود , نزدیک به یک سوم کل حجم تزریق‌شده , می تواند تا یک‌سری سال , در بافت انگیزه , باقی بماند . 


جوانسازی پوست فارغ از تزریق 

لایه‌برداری شیمیایی 

درین شیوه‌ درمانی , محلولی شیمیایی روی پوست اعمال میگردد که سبب ساز شکل‌گیری تاول شده , نهایتا پوست جدا میگردد . پوست نو نسبت به پوست سابق , معمولا هموارتر بوده و چین و چروک کمتری دارااست . بعداز لایه‌برداری شیمیایی , پوست به‌طور موقت به روشنایی خورشید حساس‌تر است , لذا هر روز می‌بایست کرم‌های ضدآفتاب مصرف شود . معمولا اشخاصی برای لایه‌برداری شیمیایی , مناسب‌تر می‌باشند که رنگ پوست و گیسو آنان , روشن‌تر باشد . بسته به مدل عارضه مورد معالجه , چه بسا کسانی که پوست تیره‌تری داشته باشند هم احتمالا فیض نیکی بگیرند , البته بعد از فعالیت , احتمال بیشتری موجود است که رنگ پوست , یک دست و یکنواخت نباشد . 


میکرودرم‌ابریژن 

این ‌شیوه درمانی , لکه‌های پیری و جای جوش‌های آکنه روشن را , به‌طور موثری از بین برده یا این که کاهش میدهد . در معالجه میکرودرم‌ابریشن , پزشک معالج ابزاری دستی را مورد استفاده قرار می دهد که به‌وسیله آن , ذرات مضاعف ریز کریستال با فشار هوا , به تراز پوست برخورد می‌نمایند . لایه بالایی پوست , در اثر برخورد کریستال‌ها , به نرمی پاک سازی شده و به‌طور هم زمان , فعالیت مکش هم , روی پوست انجام میشود تا سلول‌های مرده و ذرات کریستال , جمع‌آوری شوند . 


بقیه روش‌ها 

معالجه فتودینامیک , ماده با اهمیت به نور و روشنایی در بافت انگیزه 

نوروفروغ فوتو فاسیال پالس شدید نوروروشنایی 

معالجه آکنه با نوروروشنایی آبی‌رنگ 

لیزردرمانی 

ترماژ , محکم کردن پوست با ساخت گرما

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی