طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تفاوت های تارنما استاتیک با داینامیک 

<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

وبسایت معمولا به دو صورت صورت می‌گیرد . وبسایت ها یا این که استاتیک می باشند و یا این که داینامیک . درحال حاضر در این مکان چه فرقی بین این جور از وب سایت ها است؟ خوب تر است بگوییم سایت استاتیک که اسم دیگر آن ایستا است , اینترنت سایتی است که پباده سازی آن بی آلایش بوده و با HTML پباده سازی میشود . در‌این مدل وبسایت شما میتوانید سوای خلل و علم فنی خاصی راجع به پباده سازی وب سایت , تارنما خویش را پیدایش رسانی فرمایید . 


اکثر اوقات وبسایت های استاتیک پس از پباده سازی , کم خیس در گیر تغییر و تحول در محتوا می گردند و این به‌این مضمون‌ است که وب سایت استاتیک بصورت اثبات میماند البته می توان محتوای آن را اعم از نوشته , تصاویر و . . . را تغییر‌و تحول اعطا کرد . سایت داینامیک که اسم دیگر آن تارنما پویا هست , سایتی است که بوسیله یک اپلیکیشن محتوای وبسایت را در اختیار گرفتن می نماید . مزیت این جور وب سایت ها در‌این است که شما برای پیدایش رسانی کردن محتوای تارنما خویش هیچ مدل مشکلی نخواهید داشت و براحتی محتوای خویش را با این اپلیکیشن تغییر‌و تحول می دهید . 


وبسایت داینامیک به وسیله اپلیکیشن مدیریت محتوا ساخت می گردد . مزایای این عمل به وسیله تیم پباده سازی وبسایت بانی تارنما دارنده این خصوصیات می‌باشد : 


امنیت : امروزه در دنیای مجازی , اشخاص و اپلیکیشن های اکثری سعی بر تخریب , آلوده و کثیف کردن , اسکن برداری داده ها فردی و . . . می‌نمایند که منجر ساخت ضرر و زیان های بخش اعظمی میشود . مجموعه بانی وبسایت , هسته ی مهم و همه نصیب ها را به طوری پباده سازی نموده است که صرفا از روش خویش اپلیکیشن قابل اجراست و این دستور سبب ساز مسدود شدن همگی حفره های امنیتی شده‌است . برگه ورود مدیر هم از خصوصیت های امنیتی ویژه ای برخوردار هست . همینطور با پباده سازی گوشه ای به اسم بروزرسانی در سیستم مدیر , گوشه ای برای باگها و رفع خطاهای سیستم در آتی و بعداز راه‌اندازی تارنما پباده سازی کرده است . 


article _ image _ one _ 349 . jpg 

رئیس سهل و استفاده کننده پسند : وب سایت ساز بانی وب سایت طوری پباده سازی شده‌است که مدیریت سایت سوای هیچ علم برنامه نویسی و چه بسا فارغ از یک واژه برنامه نویسی , می‌تواند بصورت ماهر و در محیطی خوشگل و استفاده کننده پسند , به راحتی تارنما خویش را مدیر کند . 


ماژولار بودن : گهگاه نیاز است سیستم خویش را به تجهیزات تازه و یا این که منحصر افزایش دهید . به عنوان مثال می‌توانید سیستم خویش را به فروش آنلاین , سیستم پیام کوتاه , آلبوم ها و . . . متصل و ارتقا دهید . همینطور میتوانید ماژول های منحصر به فرد خویش را توصیه دهید تا عملیات متبوع خویش را در وبسایت فعال‌ساز‌ی نمائید . 


پوسته ماهر : شما میتوانید پوسته و ظواهر گرافیکی زیاد قشنگ , ماهر , مالامال محتوا و . . . داشته باشید . همینطور قابلیت دستکاری کدها و پوشه های پوسته هم هست . 


شما دوستان خوب میتوانید داده ها تارنما را در هر زمان و مکان فارغ از دخالت طراح وب سایت یا این که برنامه نویس به راحتی تغییر دهید . در صورتیکه برای تغییر و تحول محتوا یا این که داده ها تغییر داده ها سایت های استاتیک صرفا این فعالیت به وسیله طراحان و برنامه نویسان اینترنت و اکثر اوقات با پرداخت هزینه دوباره انجام پذیر است . دراین مکان می بایست یاد آور شویم که هزینه ی پباده سازی وب سایت های داینامیک مقداری بیشتر از تارنما های استاتیک است . البته مزیت آن این چنین است که شما در زمان استفاده از تارنما داینامیک خویش هیچ مبلغ مازاد را به طراح یا این که برنامه نویس وب سایت جهت بروزرسانی وب سایت خویش نمی دهید . 


از طرف دیگر برنامه نویسان و طراحان تارنما در تارنما های استاتیک با اختلال پیدایش رسانی روبرو هستند و پیشنهاد اکثر اوقات بسط دهندگان اینترنت این است که چنانچه به تاءمل گسترش و ارتقا وبسایت هستید . سایت کمپانی های میانگین و بزرگ که به طور پیاپی درطول روز , هفته و یا این که ماه ها آپدیت می شوند حتما باید از سیستم مدیریت محتوا منفعت مند باشد . عدم وجود سیستم مدیریت محتوا باعث به افزایش چشمگیر زمان جواب گویی به نیاز مخاطبان و کاهش توان پیدایش واکنش نسبت به تغییرات بازار و در نهایت , عقب ماندن کمپانی نسبت به سایر رقبا خواهد شد .

نکته ی آخرین که می بایست دراین مکان یادآور شویم , این است که در سیستم مدیریت محتوای بانی وب سایت , شما قابلیت و امکان در دست گرفتن پنل ( بخش مدیریتی ) تارنما خویش دارامی باشید . این پنل مشتمل بر : اعمال تنظیمات , ایجاد , ویرایش و آپ تو دیت رسانی داده ها است در صورتیکه این قابلیت درسایت های استاتیک نیست .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی