بهینه سازی سایت برای گوشی , مضاعف بزرگ <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
قت فرسا است . و این مورد به طور کامل منطقی است . استارت فعالیت از اولی تراز , مضاعف طاقت فرسا خواهد بود . گوگل هم چنین قضیه ای را تشخیص داده است . مجموعه آنا لیتیکس گوگل یک مطالعه انجام داده است که در آن , مراد های یوزرها از وب سایت های گوشی , بیان شده شدهاست . این مطالعه , در Marketing Land بیان شده و دو گزارش موءثر , معرفی شد . اینجانب کارایی میکنم خلاصه ای از آن را برای شما ابلاغ نمایم .
هنوز نتوانسته اید وبسایت خویش را برای گوشی , با صرفه سازی کنید؟ یا این که بدتر , هنوز فعالیت خویش را آغاز نکرده و چه بسا نمی دانید فعالیت را از کجا , آغاز کنید؟ اینجانب روز جاری شمارا ارشاد میکنم تا بیشتر با این زمینه آشنا گردید .
دراین گزارش , با آشکار کردن مراد های یوزرها تلفن همراه های هوشمند , به باصرفه سازی وبسایت گوشی شما یاری می نماید . بعداز با صرفه سازی , یوزرها و بازدیدکنندگان وب سایت شما ارتقا پیدا نماید . با استفاده از این اطلاعات , شما میتوانید کاری نمایید , که رویای یوزرها گوشی به حقیقت تبدیل شود! ما این مطالعه را خلاصه کرده , و نکاتی را خارج کشیده ایم , که به شما در بازاریابی موبایلی امداد می نماید .
article _ image _ one _ 124 . jpg
یوزرها گوشی های هوشمند , چه تجربه ای را در حین استفاده از مرورگرهای گوشی , از رمز می گذارنند .
نکات اصلی در تجربه کاربری تارنما های گوشی
1 . ۹۶ درصد یوزرها گوشی تلفن هوشمند , با وب سایت های مواجه گردیده اند که برای گوشی , پباده سازی نشده اند . پس شما درصورتیکه تارنما خویش را با صرفه سازی نکرده اید دوچندان عقب می باشید .
2 . ۶۷ درصد یوزرها , ترجیح می دهند , از وبسایت های گوشی محور ( تلفن همراه فرندلی یا این که ریسپانسیو ) خرید نمایند .
3 . ۷۴ درصد یوزرها , در صورت موبایلی بودن , مجدد به تارنما بر می گردند . ( نرخ رجوع و برگشت بازدید کننده یکی مهم ترین نکات تاثیر گذار بر موتور های کاوش و هم ارتقا فروش شماست )
4 . از سمت دیگر , ۷۹ درصد یوزرها که به مراد های خویش در وب سایت های غیر تلفن همراه نمیرسند , در تارنما های دیگر , در پی داده ها مطلوب می گردند . این یعنی تلف کردن مشتری .
5 . به علاوه , ۵۲ درصد یوزرها , ابلاغ کرده اند که تجربه تلخ تلفن همراه , سبب شدهاست , رغبت کمتری به استفاده از سرویس ها و تولیدها کمپانی پیدا نمایند .
6 . و چه بسا در صورتیکه یوزرها از تجارت خوششان بیاید , ۵۰ درصد یوزرها , کمتر از سرویس ها و تولیدات کمپانی دارنده وبسایت غیر موبایلی , استفاده می نمایند .
7 . ۴۸ درصد یوزرها , ابلاغ کرده اند که وبسایت های دارنده باصرفه سازی کم برای تلفن همراه , منجر آزار و عصبانیت آن ها شدهاست . ۳۶ درصد اندیشه می کردند که زمان خویش را هدر داده اند .
8 . ۴۸ درصد یوزرها که گزارش کرده بودند , تارنما کمپانی , سعی خیر و خوبی در گوشی تلفن های هوشمند ندارد , تامل می کردند , این قضیه از عدم اعتنا کمپانی به تجارتش , ناشی می گردد و برای مشتری ارزشی قائل نیستند .
شایسته ترین تجربه های کاربری از وبسایت های تلفن همراه سبب ساز مورد ها زیر شدهاست :
1 . ۷۶ درصد یوزرها , پس از بازدید تارنما تلفن همراه , بهدنبال خرید و یا این که هر گونه همیاری با تجارت شما میروند . ( ولی فعلا )
2 . ۶۱ درصد یوزرها , بر روی کلیدهای سوق دهی کننده ( call to action ) در وب سایت تلفن همراه کلیک می نمایند ; ۵۴ درصد دیگر , به شرکت های , آدرس اینترنتی می زنند .
3 . ۵۳ درصد یوزرها دوست دارا هستند , برنامه ها را از تارنما موبایلی دانلود نمایند .
4 . ۴۸ درصد یوزرها , بعداز مشاهده تارنما موبایلی , به صفحات شبکه های مردمی تجارت ها , رمز می زنند .
5 . ۴۱ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , فیلم را در وب سایت موبایلی , تماشا نمایند .
6 . ۷۸ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , صرفا به چندین کلیک , داده ها مطلوب را پیدا نمایند . همین درصد از یوزرها , پیرو , توشه جست و جو ( Search bar ) میباشند که به راحتی پیدا شده و قابل استفاده است .
7 . ۷۶ درصد یوزرها به تارنما موبایلی تجارتی نیاز دارا هستند که در اسکرین ( برگه ) کوچک , خوبتر قرار میگیرد . ۶۴ درصد آنان , ابلاغ کردند که خوبتر است , صرفا به بالا و زیر اسکرول نمایند , تا چپ و راست .
8 . ۶۹ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , کلیدهای بزرگتر را در وب سایت ببینند که انگشتانشان , بتواند راحت آنان را لمس نماید .
9 . ۷۴ درصد یوزرها , دوست داراهستند وبسایت های موبایلی پاک و اثر گذار ( قابل استفاده ) , به لحاظ برسند .
10 . ۷۴ درصد یوزرها , ابلاغ کردند که خوبتر است به تارنما به طور کامل غیر موبایلی بروند , تا سایتی که پاره ای برای گوشی باصرفه سازی شدهاست .
11 . ۷۳ درصد یوزرها , دوست دارا هستند وب سایت تلفن همراه کمپانی , داده ها آنها را ذخیره کرده تا در بازدیدهای مجدد , نیازی به وارد کردن نداشته باشند .
12 . ۷۳ درصد یوزرها , ابلاغ کردند که , دوست دارا هستند , فرم های وبسایت , کوتاه خیس باشند – فرم هایی که تعداد پاره ای سوال داشته و نیازی به اسکرولینگ مضاعف ندارند .
آیا وبسایت خویش را برای مخاطبین گوشی , باصرفه سازی کرده اید؟ آیا این عنصرها اصلی را پوشش داده اید؟ نظرها خویش را با ما میان بگذارید .
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
- ۹۶/۰۶/۲۳