طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


بهینه سازی سایت برای گوشی , مضاعف بزرگ <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

قت فرسا است . و این مورد به طور کامل منطقی است . استارت فعالیت از اولی تراز , مضاعف طاقت فرسا خواهد بود . گوگل هم چنین قضیه ای را تشخیص داده است . مجموعه آنا لیتیکس گوگل یک مطالعه انجام داده است که در آن , مراد های یوزرها از وب سایت های گوشی , بیان شده شده‌است . این مطالعه , در Marketing Land بیان شده و دو گزارش موءثر , معرفی شد . اینجانب کارایی میکنم خلاصه ای از آن را برای شما ابلاغ نمایم . 


هنوز نتوانسته اید وبسایت خویش را برای گوشی , با صرفه سازی کنید؟ یا این که بدتر , هنوز فعالیت خویش را آغاز نکرده و چه بسا نمی دانید فعالیت را از کجا , آغاز کنید؟ اینجانب روز جاری شما‌را ارشاد میکنم تا بیشتر با این زمینه آشنا گردید . 

در‌این گزارش , با آشکار کردن مراد های یوزرها تلفن همراه های هوشمند , به باصرفه سازی وبسایت گوشی شما یاری می نماید . بعداز با صرفه سازی , یوزرها و بازدیدکنندگان وب سایت شما ارتقا پیدا نماید . با استفاده از این اطلاعات , شما می‌توانید کاری نمایید , که رویای یوزرها گوشی به حقیقت تبدیل شود! ما این مطالعه را خلاصه کرده , و نکاتی را خارج کشیده ایم , که به شما در بازاریابی موبایلی امداد می نماید . 


article _ image _ one _ 124 . jpg 

یوزرها گوشی های هوشمند , چه تجربه ای را در حین استفاده از مرورگرهای گوشی , از رمز می گذارنند . 


نکات اصلی در تجربه کاربری تارنما های گوشی 


1 . ۹۶ درصد یوزرها گوشی تلفن هوشمند , با وب سایت های مواجه گردیده اند که برای گوشی , پباده سازی نشده اند . پس شما در‌صورتی‌که تارنما خویش را با صرفه سازی نکرده اید دوچندان عقب می باشید . 


2 . ۶۷ درصد یوزرها , ترجیح می دهند , از وبسایت های گوشی محور ( تلفن همراه فرندلی یا این که ریسپانسیو ) خرید نمایند . 


3 . ۷۴ درصد یوزرها , در صورت موبایلی بودن , مجدد به تارنما بر می گردند . ( نرخ رجوع و برگشت بازدید کننده یکی مهم ترین نکات تاثیر گذار بر موتور های کاوش و هم ارتقا فروش شماست ) 


4 . از سمت دیگر , ۷۹ درصد یوزرها که به مراد های خویش در وب سایت های غیر تلفن همراه نمیرسند , در تارنما های دیگر , در پی داده ها مطلوب می گردند . این یعنی تلف کردن مشتری . 


5 . به علاوه , ۵۲ درصد یوزرها , ابلاغ کرده اند که تجربه تلخ تلفن همراه , سبب شده‌است , رغبت کمتری به استفاده از سرویس ها و تولیدها کمپانی پیدا نمایند . 


6 . و چه بسا در صورتی‌که یوزرها از تجارت خوششان بیاید , ۵۰ درصد یوزرها , کمتر از سرویس ها و تولیدات کمپانی دارنده وبسایت غیر موبایلی , استفاده می نمایند . 


7 . ۴۸ درصد یوزرها , ابلاغ کرده اند که وبسایت های دارنده باصرفه سازی کم برای تلفن همراه , منجر آزار و عصبانیت آن ها شده‌است . ۳۶ درصد اندیشه می کردند که زمان خویش را هدر داده اند . 


8 . ۴۸ درصد یوزرها که گزارش کرده بودند , تارنما کمپانی , سعی خیر و خوبی در گوشی تلفن های هوشمند ندارد , تامل می کردند , این قضیه از عدم اعتنا کمپانی به تجارتش , ناشی می گردد و برای مشتری ارزشی قائل نیستند . 


شایسته ترین تجربه های کاربری از وبسایت های تلفن همراه سبب ساز مورد ها زیر شده‌است : 


1 . ۷۶ درصد یوزرها , پس از بازدید تارنما تلفن همراه , به‌دنبال خرید و یا این که هر گونه همیاری با تجارت شما می‌روند . ( ولی فعلا ) 

2 . ۶۱ درصد یوزرها , بر روی کلیدهای سوق دهی کننده ( call to action ) در وب سایت تلفن همراه کلیک می نمایند ; ۵۴ درصد دیگر , به شرکت های , آدرس اینترنتی می زنند . 

3 . ۵۳ درصد یوزرها دوست دارا هستند , برنامه ها را از تارنما موبایلی دانلود نمایند . 

4 . ۴۸ درصد یوزرها , بعداز مشاهده تارنما موبایلی , به صفحات شبکه های مردمی تجارت ها , رمز می زنند . 

5 . ۴۱ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , فیلم را در وب سایت موبایلی , تماشا نمایند . 

6 . ۷۸ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , صرفا به چندین کلیک , داده ها مطلوب را پیدا نمایند . همین درصد از یوزرها , پیرو , توشه جست و جو ( Search bar ) می‌باشند که به راحتی پیدا شده و قابل استفاده است . 

7 . ۷۶ درصد یوزرها به تارنما موبایلی تجارتی نیاز دارا هستند که در اسکرین ( برگه ) کوچک , خوبتر قرار میگیرد . ۶۴ درصد آنان , ابلاغ کردند که خوبتر است , صرفا به بالا و زیر اسکرول نمایند , تا چپ و راست . 

8 . ۶۹ درصد یوزرها , دوست دارا هستند , کلیدهای بزرگتر را در وب سایت ببینند که انگشتانشان , بتواند راحت آنان را لمس نماید . 

9 . ۷۴ درصد یوزرها , دوست دارا‌هستند وبسایت های موبایلی پاک و اثر گذار ( قابل استفاده ) , به لحاظ برسند . 

10 . ۷۴ درصد یوزرها , ابلاغ کردند که خوبتر است به تارنما به طور کامل غیر موبایلی بروند , تا سایتی که پاره ای برای گوشی باصرفه سازی شده‌است . 

11 . ۷۳ درصد یوزرها , دوست دارا هستند وب سایت تلفن همراه کمپانی , داده ها آن‌ها را ذخیره کرده تا در بازدیدهای مجدد , نیازی به وارد کردن نداشته باشند . 

12 . ۷۳ درصد یوزرها , ابلاغ کردند که , دوست دارا هستند , فرم های وبسایت , کوتاه خیس باشند – فرم هایی که تعداد پاره ای سوال داشته و نیازی به اسکرولینگ مضاعف ندارند . 

آیا وبسایت خویش را برای مخاطبین گوشی , باصرفه سازی کرده اید؟ آیا این عنصرها اصلی را پوشش داده اید؟ نظرها خویش را با ما میان بگذارید .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی