طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماسک وماساژ صورت

ماسک وماساژ صورت 

فواید ماسک وماساژ صورت . 

این ایام بخش اعظمی از آرایشگاه ها و استخرهای زنانه , سرویس ها ماساژ صورت را انجام می دهند  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>


اعیه می کنند که این ماساژها در تندرست و زیبایی پوست صورت نقش دارا هستند . البته آیا حقیقتا این ادعاها ریشه علمی دارااست . 


ماساژ صورت و تن در تمام تمدن ها و جامعه ها از دیر باز الایام شایع بوده و حتی‌د‌ر بعضی فرهنگ و تمدن های کهن مرکز ها خاصی برای این عمل وجود داشته است ; به عنوان مثال یکی‌از سابق ترین متن ها راجع به ماساژ درمانی در سرزمین چین به دست آمده که مرتبط با سه قرن پیش از به دنیا آمدن است . علاوه بر این در کشورهای یونان , کشور ایران , ژاپن و هند هم این روش عمر متعددی دارااست . 


این فعالیت امروزه هم طرفدارانی در تمام جهان دارااست که جهت کاهش مراحل پیری و ساخت شادابی پوست , کاهش استرس و کاهش انقباضات عضلانی پوست انجام می گردد و بیشتر اشخاص به ماساژ صورت عشق مند میباشند . این وضعیت مخصوصا در اروپا دوچندان شایع است , البته در کشورهای شرقی ماساژ صورت عموما جزء ماساژ تن بوده و یک روش درمانی به حساب آورده می شود . 


حقیقتا نیاز است که ماساژور ( شخص ماساژ دهنده ) درین عمل تخصص داشته باشد . 

در صورتی‌که خواستار یک ماساژ اصولی و اثر گذار می‌باشید , خوب تر است این فعالیت به وسیله اشخاص حرفه ای و مجرب صورت پذیرد . 


این اشخاص می بایست یادگرفتن های اضطراری را دراین مورد چشم باشند . این عصر های آموزشی جهت اطلاع از شرایط آناتومی عضله‌ها و اسکلت بندی صورت و چگونگی توزیع عروق خونی و لنفی و اعصاب و روان حوزه‌ بوده و در بعضا از کشورها گذراندن این زمان جهت کسب گواهی قانونی تحمیلی است . در بیشتر مرکزها , ماساژ با دست مرسوم است , البته در واقع دستگاه های مکانیکی خاص با بعد ها و مقدار های متفاوت هم جهت این عمل پباده سازی گردیده اند که بسته به منطقه متبوع می توان از آنان استفاده کرد . 


ماسک وماساژ روی تندرست پوست نیز تاثیر داراست . 

بهبود جریان خون و لنف پوست , با انگیزه بهبود قوام پوست و کشش عضلانی صورت , راحت شدن عضله ها صورت و اطراف دیده , از بین رفتن سردرد , کاهش استرس و نگرانی از هدف ها ماساژ صورت است . 

این مسایل در صورت ماساژ درست و علمی قابل دستیابی بوده و مقبول مکاتب متعدد می‌باشند . لکن در بعضی از مکاتب شرقی علاوه بر مسایل فوق , تحریک نقاط خاصی از صورت هم مطرح است که گفته می‌شود این نقاط دارنده عملکرد های خاصی در تهیه کارایی خویش صورت و هم بعضا از اعضای به دور دست تن هستند . 


همانگونه که می‌دانید این نقاط در طب سوزنی چین باستان و یا این که در بعضا از متدهای عملی یوگا هم مطرح است و تحریک این نقاط با انگیزه تحریک و سرازیر شدن انرژی حساس تن صورت می‌گیرد . اما با علم ها مدرن , تعبیر و قبول وجود چنین نقاطی , چندان قابل قبول نمیباشد , البته کماکان تحت عنوان یک روش درمانی تکمیلی در اکثری از کشورها انجام می‌گیرد . 

نکاتی که پیشین از ماسک وماساژ صورت بایستی رعایت کنیم . 


ماساژ صورت به صورت دایره های کوچکی معمولا از بخش های میانی صورت استارت شده و با نظم خاصی به طرفین صورت و گردن امتداد می‌یابد و در به عبارتی درحال حاضر نقاط خاصی از پوست که در ابتدا به آنان اشاره شد , زیر فشار و تحریک موضعی قرار میگیرند . 

از معمول ترین این نقاط می توان نقاطی در ریشه بینی , دو طرف کناره های دهن , جلوی گوش , کناره های داخلی دیده , روی گیجگاه و نقطه ای بین لب فوقانی و زنخدان را اسم موفقیت . 


اعتنا فرمائید که ماساژ بایستی به طور جنبش آرام و نقطه به نقطه انگشتان انجام گرفته و این جنبش می بایست به طور کامل ملایم و سوای فشار بوده و درضمن نباید سبب کشیده شدن پوست شود . جهت جنبش دست بایستی به طور دایره ای کوچک در جهت بالا بوده و عضله ها صورت نباید به طرف زیر کشیده یا این که فشرده شوند . 

پیشین از انجام ماساژ بایستی موارد ذیل رعایت شود . 

گذشته از انجام ماساژ , شستشوی دست شخص ماساژدهنده با آب و صابون حتمی است . در‌صورتی‌که شخص لنز چشمی دارااست می بایست در آورده شود . مصرف کرم یا این که روغن ماساژ هم الزامی است . 


ماساژ در مورد ها زیر ممنوع است . 

در صورتی‌که پوست صورت شما دارنده آسیب گشوده یا این که بریدگی , آکنه شدید یا این که کورک یا این که هر مدل عفونت پوستی دیگر , التهاب یا این که اگزمای شدید است , و یا این که چنان چه اسکار جوشگاه جدیدی در صورت شما تولید شده و یا این که در حالا تکوین است , نباید سراغ ماساژ بروید . 

در‌این مورد ها خوب تر است پیشین از ماساژ پوست صورت , با دکتر مشاوره نمائید .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی