طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


وب وبسایت هتل ها بایستی با تکنولوژی رو<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

 را سازگاری دهند . در‌این مقاله کارایی می‌کنیم موردها مهمی که برای موفقیت بازاریابی اینترنتی در حوزه توریسم را علی الخصوص وبسایت های توریسم بررسی کنیم . پس در‌حالتی که پباده سازی تارنما شما چه بسا برای 1‌سال قبل است و از ابزار آپ دیت بی منفعت می‌باشید , این مقاله را از دست ندهید . 


از کجا بایستی بدانید برای تارنما بعدی تان بایستی چه کارهایی انجام دهید؟ 

موادتشکیل دهنده بازاریابی هتل چه چیزهایی هستند؟ 

چه چیزهایی زمان پباده سازی این مدل سایت ها می بایست در لحاظ گرفت و از چه چیزهایی بایستی دوری کرد؟ 

تجربه ای که روز جاری برای شما بازگو میکنیم سود ۵ سال مطالعه و عمل همیشگی در توریسم کشور‌ایران است کارایی کرده ام چندین از موادتشکیل دهنده حیاتی و ابزاری که طراحان سایت های هتل می بایست زمان پباده سازی تارنما یک هتل در حیث بگیرند را تهیه و تنظیم کنم و با شما به اشتراک بگذارم . 

امروزه تارنما ها بیش تر از قبل در جذب مهمانان برای مکان های توریسم نقش ایفا می نمایند . جدیدا گوگل در یک تحقیق نشان اعطا کرد که ۹۶ % مسافران بر موتورهای کاوش برای یافتن هتل اعتماد می نمایند . این خبر خیر و خوبی برای هتل هایی است که دارنده سایت های واکنشگرا و قشنگ می‌باشند . از سوی دیگر این خبر وحشتناکی برای هتل هایی است که مورخ پباده سازی آنان برای قبلی است یا این که پباده سازی ضعیفی دارا هستند . 


article _ image _ one _ 145 . jpg 

در‌این مقاله اینجانب صرفا روش پباده سازی اینترنت سایتی را ابلاغ می‌کنم که انگیزه رزرو دارد… 

خیر یک اثر هنری از یک معلم پباده سازی 


Navigation ( سوق دهی بازدید کننده در صفحه های ) 

سیستم های سوق دهی در سایت می بایست به خودی خویش واضح و ادراک آنها سهل باشد . سیستم سوق دهی گر شما می بایست به سوال هایی که بازدیدکنندگان شما جواب دهند . این سه سوال دارای اهمیت عبارتند از : 


1 . معماری این هتل چه شکلی دارااست ( تجهیزات , فضاها و همه خصوصیات فیزیکی ملموس ) ؟ 

2 . این هتل کجا قرار دارد؟ 

3 . هزینه اقامت در آن چقدر می گردد ؟ 

این سوال های مهم ترین سوال هایی میباشند که دعوت شدگان از میز قبول می نمایند و در‌پی پاسخ آن‌ها می باشند , سوال کسانی که از وبسایت دیدن می نمایند و سعی بر رزرو اتاق به طور آنلاین دارا هستند هم نظیر سوالات از میز قبول است . از اشخاصی که در پشت میز قبول کار می نمایند در این باره سوال نمائید و بررسی فرمائید چه اطلاعاتی برای مسافران کلیدی است که در سایت مطرح شوند ( و دسترسی به آن‌ها سهل شود ) . 


از مگا منو می بایست دوری کرد؟ 

از ساختار منویی که سبب ساز شود تعدادی منو زیر یک سلف سرویس شود و ظاهری ورم کرده به سایت می‌دهد و سبب ساخت یک سیستم جهت دهی گری پیچیده خواهد شد پرهیز کنید . بایستی از هرچیزی که سبب ساز آرام کردن سرعت برآورده شدن نیازها و در غایت رزرو میشود دوری کرد . زیبایی اهمیت داراست ولی خیر به میزان رزرو! 


سرعت لود تارنما 

سرعت لود وبسایت شما می بایست فوق العاده سرعت بالا باشد . زمان بارگیری یک وبسایت هتل بایستی بین ۳ تا ۷ ثانیه ارتفاع بکشد تا فروش به خیر صورت پذیرد . ما در زمینه‌ی گشوده شدن برگه تارنما کلام نمی زنیم , در باب فروش حرف میکنیم . یعنی اینکه در صورتی شما در آن مقطع وقتی که ذکر شد نتوانید همه موادسازنده مهم را پیش روی استفاده کننده قرار دهید , وی از سایت شما بیرون می گردد . مجددا براساس تحقیقی که ما انجام دادیم استفاده کننده یک لیست کوتاه از ۱۰ هتلی که به آن‌ها عشق نشان میدهد صحیح می نماید . براین اساس اینترنت سایتی که بیشترین تاثیر را نهاده باشد , بیشترین مجال برای جذب مشتری دارااست . از ابزارهای آنلاین مثل gtmetrix برای بررسی سرعت بار گذاری تارنما خویش استفاده فرمائید . 


از چه چیزی بایستی دوری کرد؟ 

تصاویری که سرعت لود را آرام می نمایند یکی مشکلات می‌باشند , زیرا یکی مهمترین عنصرها جانور در سایت یک هتل عکس هایش است , تصاویری که سرعت بار گذاری آرام ای دارا هستند منجر می گردند استفاده کننده تجربه ای خیر و خوبی نسبت به وبسایت شما کسب نکند . 


تاثیر احساساتی 


مردمان خواستار حقایق برای تصمیم تصاحب کردن نیستند . آنان ترجیح می دهند یک حس رضایت بخش عالی به جای قریه ها حقیقت داشته باشند . تارنما شما بایستی بلافاصله از نگاه رمانتیک استفاده کننده را زیر تاثیر قرار دهد و خوبتر است این فعالیت را با نمایش عکس های خوب انجام دهید . چیزی که سبب میشود اتاق های شما بیشتر از هر چیزی دیگری مورد دقت قرار گیرند عکس های نیکی است که از فضاها گرفته شده‌است . ما هتل های متعددی چشم ایم که عکس های بزرگی در سایت خویش نشان می دهند و حق نیز دارا هستند , البته طراحان می بایست به تامل صفحات نمایش بزرگ چهره ای که امروزه استفاده می‌شوند , باشند . اکثریت کامپیوترهایی که از تارنما هتل ها دیدن می نمایند دارنده مقدار تصویر ۱۲۸۰*۸۰۰ و بیشتر از آن میباشند . به این ترتیب مطمئن باشید که تارنما شما به نیکی مقدار تصاویر را بزرگ ( و پر سرعت ) نشان میدهد . درحالی که قراردادن میزان مضاعف نوشته در هر کاغذ به لحاظ یک راهکار عالی برای باصرفه سازی موتورهای کاوش می‌آید اما از دید تاثیر رمانتیک عمل متعددی نمی تواند انجام دهد . زمان پباده سازی یک تارنما , به یاد داشته باشید که حق تقدم اولیه می بایست استفاده کننده باشد خیر موتور کاوش . این استفاده کننده است که در هتل میخواهد اقامت نماید , کاری که موتورهای کاوش خیلی کم انجام می دهند ! 


فراموش نکنید که عکاسی عالی از عکس بزرگ شما فراوان مهمتر است . کارایی نمائید با یک کارشناس مشورت کردن فرمایید . نوشته زیاد , تصاویر پیکسلی شده , تصاویری که نشود آنان را بزرگ کرد آفت می باشند . 


یک پارچه سازی با رسانه های اجتماعی 


رسانه های اجتماعی تبدیل به روش پیش فرض برای به اشتراک گذاری تجربیات گردیده اند . قراردادن آیتم های مرتبط با اشتراک گذاری مطالب در شبکه های مردمی در سایت شما بایستی یک قسمت اصلی هرگونه وبسایت نو نظیر یک هتل و یا این که یک مکان تفریحی باشد . قضیه حساس طریق انجام آن به صدق است . طراحان می بایست مطمئن شوند که مورد مرتبط با آن در لحظه قابل قبولی در طی مراحل رزرو قرار میگیرد و صد اما فارغ از این‌که استفاده کننده را از خویش رزرو کردن دور نماید . علاوه براین شما بایستی مطمئن گردید که دارنده یک طراح/ گسترش دهنده تارنما مطمئن و صحیح برای قراردادن مورد های مرتبط با اشتراک گذاری در شبکه های عمومی می‌باشید تا سرعت بار گذاری سایت شما به شیوه دیده گیری کاهش پیدا نکند . 


از چه چیزی در‌این دگمه های رابط شما با شبکه‌های‌عمومی دوری بایستی کرد ؟ 

دکمه های به اشتراک گذاری زیاد , دکمه های زشت و دکمه های نابه جا 


خلاقیت 


یکی‌از اساتیدم در دانش گاه مدام می بیان کرد : “ خیلی کم پیش می‌آید چیزهایی که به به مراد گوناگون بودن پباده سازی گردیده اند متعدد و یا این که خوبتر باشند اما مدام چیزی که برای خوبتر بودن تاسیس شده است متعدد است ” . 


در صورتی‌که شما یک مجموعه فوق العاده ایده پرداز را برای این استخدام نمایید که به شیوه نوین و جدیدی وبسایت شما‌را پباده سازی نمایند شما در غایت از پباده سازی سایت خویش شگفت زده میشوید . این شاید برای مارک شما خوب باشد اما برا رزرو کننده و مسافر چطور ؟ 


درحالی که میخواهید تارنما شما خلاقانه و گوناگون به نسبت رقبای شما باشد , این تغییرات را در جهت ترقی ها و خیر فقط متعدد بودن حیث فرمائید . به یاد داشته باشید که وبسایت شما بایستی به استفاده کننده این اطمینان خاطر را بدهد که هتل شما محل امنی برای اقامت وی است و ویدیو های چهره‌ای تعجب آور , عکس های تعجب آور و غریب هنری چنین اطمینان خاطری را به وی نخواهد اعطا کرد . صرفا او‌را شگفت زده می نماید و دست پایان می گوید چه جذاب بود و هتل دیگری را رزرو می نماید . 


آیا خلاقیت نیز بحران و مشکلی دارااست ؟ 


خلاقیت سبب ارتقا فروش نمی‌شود . عکس های تعجب آور غریب , عکس های هنری بی مصرف منجر عدم نمایش خویش هتل می گردند . آماری را در یک تارنما فرنگی می دیدم که نشان می اعطا کرد در سال۲۰۱۱ ترافیکی که از سوی تلفن همراه های گوشی در سمت سایت هتل ها رفته است ۳۴۵ % ارتقا یافته است که ۶ % از کل اندازه ترافیک را تشکیل میدهد . سال پیشین از آن صرفا این عدد ۲ % از “ سهم بازار ” را تشکیل می اعطا کرد و می بایست بیان کرد جدید این استارت داستان است . هیچ بحثی نیست که هر هتل نیاز به یک وبسایت دارااست . چه بسا در شرایطی‌که تعداد رزروها با تلفن همراه همراه ذیل باشد , یوزرها وبسایت هتل ها را در تلفن همراه های همراه خویش نگاه می نمایند و آن گاه با استفاده از دستگاه های دیگر رزرو را انجام می دهند . دو آیتم برای تارنما های اختصاصی گوشی موجود است که شما میتوانید گزینش فرمایید , یک وبسایت واکنشگرا یا این که یک اپلیکیشن تلفن همراه . 


هردوی این ها میتوانند فعالیت حتمی را انجام دهند و تحت عنوان یک هتل دار مهمترین دلیل داشتن اینترنت سایتی است که بتواند بر روی

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • نسرین معین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی